Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Здравейте.В последно време не ми харесва как ми върви колата и реших да направя логове на 1,3,4,8 и 11 канал.На всички канали стойностите са добре само на 4 не ми харесват,не може да се достигнат исканите градуси.Някой знае ли на какво се дължи на авансовият клапан N108 или натискащите ролки са се врязали в тялото на помпата и авансовата шайба не може да се завърти достатъчно в предварение. Като тръгна от място и започна да изреждам скоростите до 3000 обр. горе долу върви след 3000 като че ли почва да тъпче и го няма това набиране.Моля някой който разбира да си каже мнението ще съм много благодарен.
- Прикачени файлове
-
- log-004.xlsx
- (11.54 KиБ) Свален 86 пъти
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Как ти е статичната центровка?
Този недостиг на предварение може да е и от ниско вътрекорпусно налягане в помпата. Или от неуплътненост на електромагнитния клапан на авансатора (малкия О-пръстен).
Този недостиг на предварение може да е и от ниско вътрекорпусно налягане в помпата. Или от неуплътненост на електромагнитния клапан на авансатора (малкия О-пръстен).
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Преди 3 месеца сменях ремъци и ролки и тогава свалих помпата за да сменя двата О пръстена на авансовия клапан.Центровката е на тайминг 59-62, а градусите на 004 канал са 1,5 - 1,8 при искано от компа 1,3 и клапан 2,8%,а милиграмите са 2,8.
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Така си добре за помпата , обаче градусите на ACTUAL START трябва да са минимум 15 след 3000 до край натиснат педал за газта .
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Това е нещо вътре в помпата и при мен е същият проблем до 3000 оборота е ок, но след това почва да смъква градусите вместо да ги вдига. При мен се получи след основен ремонт на помпата, предполагам е някаква настройка на самата помпа, но нямам време пак да оставям колата на майстора да я оправя, може би на пролет.
Центровки, аванси и т.н. всичко е 6, единствения проблем е че след 3000 оборота не си стига зададените градуси.
Центровки, аванси и т.н. всичко е 6, единствения проблем е че след 3000 оборота не си стига зададените градуси.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
peroaudi написа:Преди 3 месеца сменях ремъци и ролки и тогава свалих помпата за да сменя двата О пръстена на авансовия клапан.Центровката е на тайминг 59-62, а градусите на 004 канал са 1,5 - 1,8 при искано от компа 1,3 и клапан 2,8%,а милиграмите са 2,8.
Е па що само на авансаторния клапан уплътненията? Да не мислиш, че останалите са по-стока от тях?
Провери гумичките и състоянието на ей-това клапанче:
От него много зависи тайминга
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
На свободен ход е добре , но с влизането на обороти не наваксва , като се има в предвид , че авансатора е на 96 % работа .. Да не зъбното колело на помпата да се е разхлабило .
Това клапанче ли освобождаваше налягането в помпата ?
Това клапанче ли освобождаваше налягането в помпата ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Ако се разхлаби зъбното колело на помпата на AHF хич не чакай да запали, а камоли да вдигне 3000 оборота.
Това клапанче и дросела на изхода на помпата ( щуцера на връщащата се в резервоара нафта) определят вътрекорпусното налягане. А от това налягане сависи как работи авансатора, защото той е хидравличен.
Това клапанче и дросела на изхода на помпата ( щуцера на връщащата се в резервоара нафта) определят вътрекорпусното налягане. А от това налягане сависи как работи авансатора, защото той е хидравличен.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Ако не си сменял скоро горивен филтър го смени и провери сондата в резервоара.
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Zinoto написа:Ако не си сменял скоро горивен филтър го смени и провери сондата в резервоара.
При съмнения с филтър, горивопровод, резервоар,сонда,клапан върху филтъра наи-добрия варянт е това ,(това нафта в шише и вход (8мм),изход (6мм) от помпата в шишето) и съответно всички маркочета за излишната нафта да са ОК.
Така елиминираш всички по горе описани елементи.
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
А някой знаели това клапанче което колегата goppa е показал на снимката за какво служи и ако знае нека драсни два реда.На него лятото също му сменях О пръстените и отдолу под клапана на отвора има една кръгла втулчица която държи на клапана пружините да не паднат беше помъкната и я начуках като я изравних с долната час на клапана,това го гледах в един клип по интернет.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Това клапанче регулира вътрешното налягане на помпата. Когато се покачва налягането в помпата заради повишаването на оборотите клапанчето изпуска нагнетената от лопатковата помпа нафта обратно към входа на помпата. Самото клапанче е регулируемо, но регулирането става само на стенд за помпи. С ВагКом няма как да разбереш какво си направил. Добре си направил, че си набил обратно втулката. Ако тя изпадне, клапанчето се разглабя и няма палене, защото помпата не може да даде нужното предварение без вътрекорпусното си налягане.
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Здравейте.Най накрая си реших проблема с помощта на колегата goppa от форума,на който искам да му благодаря и да е жив и здрав за изчерпателните отговори.
Та проблема е идвал от това клапанче което освобождава налягането в помпата и за това не са достигани исканите градуси на предварението на 004 канал.Бях писал по горе че съм гледал на видео клип как начукват кръглата втулчица на равно с долната част на клапана.Тази простотия я направих лятото когато сменях О пръстените на въпросното клапанче. Днес го смених с моето оригиналното което не беше барано просто тогава имах още едно от една друга помпа и за това моето си го запазих с оригиналните размери.На не барани клапани (става дума за кръглата втулчица отдолу) стърчи около 1,5 мм.На тези размери да обърне внимание колегата nikolay_ss тъй като и той има същия проблем след като е давал помпата за ремонт.Прикачам лог на 004 канал с другия клапана.
Та проблема е идвал от това клапанче което освобождава налягането в помпата и за това не са достигани исканите градуси на предварението на 004 канал.Бях писал по горе че съм гледал на видео клип как начукват кръглата втулчица на равно с долната част на клапана.Тази простотия я направих лятото когато сменях О пръстените на въпросното клапанче. Днес го смених с моето оригиналното което не беше барано просто тогава имах още едно от една друга помпа и за това моето си го запазих с оригиналните размери.На не барани клапани (става дума за кръглата втулчица отдолу) стърчи около 1,5 мм.На тези размери да обърне внимание колегата nikolay_ss тъй като и той има същия проблем след като е давал помпата за ремонт.Прикачам лог на 004 канал с другия клапана.
- Прикачени файлове
-
- Log-004.xlsx
- (11.7 KиБ) Свален 93 пъти
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF
Тази настърчала 1,5 мм втулчица трябва да равни с челото на клапанчето. То не се регулира от нея а от тапата в другия му край. Просто не е трябвало да слагаш клапан от друга помпа. Защото настройката на този клапан зависи от дросела в изпускателния щуцер и от производителността на лопатковата помпа. Затова тази настройка е строго индивидуална за всяка помпа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Анатолий и 196 госта