Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
peroaudi
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 10 апр 2014 20:06
Автомобил:
Двигател:

Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот peroaudi » Вто 16 яну 2018 0:03


Здравейте.В последно време не ми харесва как ми върви колата и реших да направя логове на 1,3,4,8 и 11 канал.На всички канали стойностите са добре само на 4 не ми харесват,не може да се достигнат исканите градуси.Някой знае ли на какво се дължи на авансовият клапан N108 или натискащите ролки са се врязали в тялото на помпата и авансовата шайба не може да се завърти достатъчно в предварение. Като тръгна от място и започна да изреждам скоростите до 3000 обр. горе долу върви след 3000 като че ли почва да тъпче и го няма това набиране.Моля някой който разбира да си каже мнението ще съм много благодарен.
Прикачени файлове
log-004.xlsx
(11.54 KиБ) Свален 84 пъти




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот goppa » Вто 16 яну 2018 8:42


Как ти е статичната центровка?
Този недостиг на предварение може да е и от ниско вътрекорпусно налягане в помпата. Или от неуплътненост на електромагнитния клапан на авансатора (малкия О-пръстен).


peroaudi
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 10 апр 2014 20:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот peroaudi » Сря 17 яну 2018 0:30


Преди 3 месеца сменях ремъци и ролки и тогава свалих помпата за да сменя двата О пръстена на авансовия клапан.Центровката е на тайминг 59-62, а градусите на 004 канал са 1,5 - 1,8 при искано от компа 1,3 и клапан 2,8%,а милиграмите са 2,8.


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот Modeup » Сря 17 яну 2018 20:13


Така си добре за помпата , обаче градусите на ACTUAL START трябва да са минимум 15 след 3000 до край натиснат педал за газта .


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот nikolay_ss » Сря 17 яну 2018 20:42


Това е нещо вътре в помпата и при мен е същият проблем до 3000 оборота е ок, но след това почва да смъква градусите вместо да ги вдига. При мен се получи след основен ремонт на помпата, предполагам е някаква настройка на самата помпа, но нямам време пак да оставям колата на майстора да я оправя, може би на пролет. :mhihi
Центровки, аванси и т.н. всичко е 6, единствения проблем е че след 3000 оборота не си стига зададените градуси.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот goppa » Сря 17 яну 2018 21:13


peroaudi написа:Преди 3 месеца сменях ремъци и ролки и тогава свалих помпата за да сменя двата О пръстена на авансовия клапан.Центровката е на тайминг 59-62, а градусите на 004 канал са 1,5 - 1,8 при искано от компа 1,3 и клапан 2,8%,а милиграмите са 2,8.

Е па що само на авансаторния клапан уплътненията? Да не мислиш, че останалите са по-стока от тях? :screwy
Провери гумичките и състоянието на ей-това клапанче:
Изображение
От него много зависи тайминга :c020


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот Modeup » Сря 17 яну 2018 22:20


На свободен ход е добре , но с влизането на обороти не наваксва , като се има в предвид , че авансатора е на 96 % работа .. Да не зъбното колело на помпата да се е разхлабило .
Това клапанче ли освобождаваше налягането в помпата ?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот goppa » Сря 17 яну 2018 22:30


Ако се разхлаби зъбното колело на помпата на AHF хич не чакай да запали, а камоли да вдигне 3000 оборота. :biggrin
Това клапанче и дросела на изхода на помпата ( щуцера на връщащата се в резервоара нафта) определят вътрекорпусното налягане. А от това налягане сависи как работи авансатора, защото той е хидравличен.


Zinoto
Мнения: 1871
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот Zinoto » Чет 18 яну 2018 13:43


Ако не си сменял скоро горивен филтър го смени и провери сондата в резервоара.


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот Sstefaan84 » Чет 18 яну 2018 19:36


Zinoto написа:Ако не си сменял скоро горивен филтър го смени и провери сондата в резервоара.

При съмнения с филтър, горивопровод, резервоар,сонда,клапан върху филтъра наи-добрия варянт е това
IMG-7c7228cd29a81f62d33f506220a4e3ed-V.jpg
IMG-7c7228cd29a81f62d33f506220a4e3ed-V.jpg (77.11 KиБ) Видяна 2142 пъти
,(това нафта в шише и вход (8мм),изход (6мм) от помпата в шишето) и съответно всички маркочета за излишната нафта да са ОК.
Така елиминираш всички по горе описани елементи.


peroaudi
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 10 апр 2014 20:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот peroaudi » Чет 18 яну 2018 21:16


А някой знаели това клапанче което колегата goppa е показал на снимката за какво служи и ако знае нека драсни два реда.На него лятото също му сменях О пръстените и отдолу под клапана на отвора има една кръгла втулчица която държи на клапана пружините да не паднат беше помъкната и я начуках като я изравних с долната час на клапана,това го гледах в един клип по интернет.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот goppa » Чет 18 яну 2018 21:47


Това клапанче регулира вътрешното налягане на помпата. Когато се покачва налягането в помпата заради повишаването на оборотите клапанчето изпуска нагнетената от лопатковата помпа нафта обратно към входа на помпата. Самото клапанче е регулируемо, но регулирането става само на стенд за помпи. С ВагКом няма как да разбереш какво си направил. Добре си направил, че си набил обратно втулката. Ако тя изпадне, клапанчето се разглабя и няма палене, защото помпата не може да даде нужното предварение без вътрекорпусното си налягане.


peroaudi
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 10 апр 2014 20:06
Автомобил:
Двигател:

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот peroaudi » Съб 20 яну 2018 19:15


Здравейте.Най накрая си реших проблема с помощта на колегата goppa от форума,на който искам да му благодаря и да е жив и здрав за изчерпателните отговори.
Та проблема е идвал от това клапанче което освобождава налягането в помпата и за това не са достигани исканите градуси на предварението на 004 канал.Бях писал по горе че съм гледал на видео клип как начукват кръглата втулчица на равно с долната част на клапана.Тази простотия я направих лятото когато сменях О пръстените на въпросното клапанче. Днес го смених с моето оригиналното което не беше барано просто тогава имах още едно от една друга помпа и за това моето си го запазих с оригиналните размери.На не барани клапани (става дума за кръглата втулчица отдолу) стърчи около 1,5 мм.На тези размери да обърне внимание колегата nikolay_ss тъй като и той има същия проблем след като е давал помпата за ремонт.Прикачам лог на 004 канал с другия клапана. Изображение
Прикачени файлове
Log-004.xlsx
(11.7 KиБ) Свален 93 пъти


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7639
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот goppa » Съб 20 яну 2018 19:34


Тази настърчала 1,5 мм втулчица трябва да равни с челото на клапанчето. То не се регулира от нея а от тапата в другия му край. Просто не е трябвало да слагаш клапан от друга помпа. Защото настройката на този клапан зависи от дросела в изпускателния щуцер и от производителността на лопатковата помпа. Затова тази настройка е строго индивидуална за всяка помпа.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: Log на 004 канал мнения двиг.1.9 TDI 110 hs. AHF

Мнениеот nikolay_ss » Съб 20 яну 2018 19:55


Благодаря! :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта