Помощ за четене на Лог файл

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот ahhi » Вто 16 яну 2018 13:03


Здравейте колеги,

Сдобих се с една А4-ка 2003 AVF, мисля е стокова. Засега нямам грешки или оплаквания(турбото издава виещ звук, за който не знам нормално ли е ), но реших да направя лог на 3,10,11 и ако някой може да помогне къде(ако има проблем и към кого да се обърна за помощ). Вярвам, че трябва нещата да се гледат превантивно, а не когато нещо светне или се счупи.

Моля, някой ако има възможност да ме насочи ще е супер :)

Поздрави и лек ден :th_up
Прикачени файлове
LOG-AVF-003-010-011-20180116.xls
(28.5 KиБ) Свален 137 пъти




Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот megatronS » Вто 16 яну 2018 14:17


На тези лог файлове се вижда , че имаш проблеми с очакваното количество въздух от МАФ сензора, според компютъра и реалното, което се отчита нормално. Това по принцип е следствие от заял ЕГР клапан, който се вижда от следващата колона. Турбото може да ти вие най-вече от премахнат катализатор, като по този начин се прави разлика в налягането преди и след турбината, тоест получава се преразвъртане още от ниски обороти. Същият ефект ще имаш, ако има повреден или скъсан търбо път /от турбината до катализатора/, крайния резултат отново е преразвъртане. Автомобилът трябва да се погледна, докато е време. Ако няма катализатор, да се сложи резонантно гърне, за да задържа и изравнява налягането на турбината, защото крайния резултат от преразвъртането е с пределно ясен изход.


Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот ahhi » Вто 16 яну 2018 14:59


Катализатора е там, значи да прегледам турбо пътищата, къде могат да свършат това читаво ? Още какво да се направи за ЕГР-то ?


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот megatronS » Вто 16 яну 2018 15:11


Катализаторът, може привидно да е там, само като външно тяло, а вътре да няма нищо. На канал виж дали не е отрязан част от корпуса му отдолу, след което е изваден елемента и е заварен. Скъсана мека връзка води до същия проблем. ЕГР клапана се сваля и почиства, проверява се за затискания и управление.


Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот ahhi » Вто 16 яну 2018 15:21


Данке, ще погледна.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот okti_1 » Вто 16 яну 2018 18:58


megatronS написа:На тези лог файлове се вижда , че имаш проблеми с очакваното количество въздух от МАФ сензора, според компютъра и реалното, което се отчита нормално. Това по принцип е следствие от заял ЕГР клапан, който се вижда от следващата колона. Турбото може да ти вие най-вече от премахнат катализатор, като по този начин се прави разлика в налягането преди и след турбината, тоест получава се преразвъртане още от ниски обороти. Същият ефект ще имаш, ако има повреден или скъсан търбо път /от турбината до катализатора/, крайния резултат отново е преразвъртане. Автомобилът трябва да се погледна, докато е време. Ако няма катализатор, да се сложи резонантно гърне, за да задържа и изравнява налягането на турбината, защото крайния резултат от преразвъртането е с пределно ясен изход.

Колега я сподели в коя колона видя че ЕЖР-а е заял ???


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот okti_1 » Вто 16 яну 2018 19:13


Колега Аhhi колата ти е пирфектна,но има още какво да се пипни по нея което не е фатално.
Дебитомера си е добре,както и ЕЖР-а.Турбината ти се развърта адекватно без закъснение,но процентите трявва да са около 70-75,а твойте са около 65 което не е фатално.Катализатора не го махай ако все още е там,за което се съмнявам.
Може да провериш систоянието на турбината като разкачиш гумения маркуч (страна възд. филтър)на студената и с пръст видиш оста на турвината за луфтове.
ПП
Колата ти е с чип,демек чипосана.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот Водния дух1 » Вто 16 яну 2018 20:18


Не ми е ясно,защо като нямате проблеми с автомобила,започвате да си ги търсите сами ??? :screwy


Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот ahhi » Вто 16 яну 2018 20:33


Благодаря okti_1, ще проверя за катализатора тези дни като имам повече време. А как разбра че е с чип информативно ? Чета масово затапвали ЕГР при чип.. За пръв път карам дизел с турбо и искам да знам дали имам проблеми, не търся нищо Водния дух1 ;) Момента в който свикна с колата при най-малкота промяна веднага ще ми направи впечатление и ще знам, че нещо не е наред и ще мога да реагирам адекватно(или поне се надявам).


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот okti_1 » Вто 16 яну 2018 20:47


А как разбра че е с чип информативно ?
Турбината работи на 2300,а катализатира ти е добре.ЕЖР-а може да го затапиш спокойно,ако не е затапен.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1009
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот nikolay_ss » Сря 17 яну 2018 16:48


Колата е сток, не е с чип.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот okti_1 » Сря 17 яну 2018 20:33


Добре неспоря.Грешката е моя.


Потребителски аватар
ahhi
Мнения: 486
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 14:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот ahhi » Чет 18 яну 2018 19:47


Хмм, почнах да се обърквам, понеже не разбирам - не е ли 2340 - 948 = 1392 ? Сиреч ~1.4 макс ? Попаднах също на някаква информация, че тоя гарет дето ми е набит сейф зоната му била 1.55 ? П.с. колко трябва сток да надува ?


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Помощ за четене на Лог файл

Мнениеот Modeup » Чет 18 яну 2018 20:06


Сток трябва да надува както му е зададено по компютъра или гледаш SPECIFIED стойностите , ти си по тях .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fentazi85, Ивайло Димов и 48 госта