Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
От голф 3/Венто AFN.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 09 апр 2017 14:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Колега,свали дюзите и ги дай на стенд,сигурен съм,че ще пикаят и ще отворят още на 150-160 бара.С една дума ще си за нови разпръскващи.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Карах до като свърши нафтата сега сипах 20 литра нафта и 2 литра бензин след малко каране за да изчисти водата после сипах 400 млитра двутактово масло и мисля че има леко подобрение но сега почна да забива дебитомер нов маркучи нови турбина чистена колектор чистенето показаха ми как се движи лоста като беше свалена съвсем свободно колектора беше много зле соленоида беше изгорял на егр и изолирах с пластина за да не цапа но не даваше че изгорял N75 имам нов но ще трябва да взема от новите букси че купих от по новите доста по евтини са
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Като купих вентото преди 8 години също имах подобни драми само че без помпата там съм сменял трите гарнитури на главата и на високото налягане сам без да свалям помпата нов дебитомер и нов клапан n75 от тогава само газ 100000 и навъртях ама заради ръждата взех пасата сега и с него нещата са ми ясни само с помпата не съм на ти наистина има ръжда но след толкова майстори парите секнаха А и преди вентото сам всичко си правих и беше супер само че пострадаха с мотор паднах лошо и закъсахме д коляното и се принудиха да я дам на майсторите и сега им сърбам попарата всичко е супер взимай е тя не може да запали и сега май сам ще трябва да се спасявам ще търся и помпа но ще се опитам да се пробвам с тази много Ви благодаря на всички ще си пишем дано се оправя
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Има доста клипчета в тубата с разглобяване и сглобяване на такива помпи. Пиши VP37 в търсачката и гледай. Не е китайско писмо. По същество е развиване и навиване на болтчета. Единственото важно нещо е хигиената. Преди сглобяване всичко да е измито и омаслено. Да няма прах полепнал по детайлите.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Някой от София ако има желание и разбира може да се обади и да се видим на по бира и да поговорим малко за кошницата мисля че с общи усилия ще има развитие по темата .ако някой има и знае за помпа също съм насреща ноттябва да чета май не става директно да се сложи има имобилайзер също afn i ahu имат различни дюзи значи трябва от 110 да е друго в момента е 3.8 млграма много ли е малката каза че за напречен мотор е така аз вентото съм на 2.8 не знам ще трябва четене по въпроса и компетентно мнение.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
vasil_top написа:Като купих вентото преди 8 години също имах подобни драми само че без помпата там съм сменял трите гарнитури на главата и на високото налягане сам без да свалям помпата нов дебитомер и нов клапан n75 от тогава само газ 100000 и навъртях ама заради ръждата взех пасата сега и с него нещата са ми ясни само с помпата не съм на ти наистина има ръжда но след толкова майстори парите секнаха А и преди вентото сам всичко си правих и беше супер само че пострадаха с мотор паднах лошо и закъсахме д коляното и се принудиха да я дам на майсторите и сега им сърбам попарата всичко е супер взимай е тя не може да запали и сега май сам ще трябва да се спасявам ще търся и помпа но ще се опитам да се пробвам с тази много Ви благодаря на всички ще си пишем дано се оправя
Колега,как го събра тоя текст в едно изречение??? Иначе,естествено,че AHU и 1Z са си по безпроблемни мотори от AFN,но пък по-бавно набират и мааалко по-малко бягат.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Ужас, сопри се бре!!!
Нищонетисеразбира....
Нищонетисеразбира....
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
vasil_top написа:От каква става от ASV или само от пасат AFN
Ще стане и от AHU / 1Z
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Да попитам,ако има проблем с топлия старт винаги ли ще го прави като е топла.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Днес сутринта запали по трудно после е карах беше загряла доста въртях и запали, после до вечерта три пъти палих без проблем. Явно има някакво запушване или боклуци,но кеде?
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
vasil_top написа:Да попитам,ако има проблем с топлия старт винаги ли ще го прави като е топла.
Коя година е колата? При мен две коли с АФН , но от последните години производство са, при тях този проблем е ревизиран , т.е. при мен и по-слабо да върти поради някаква причина топла, пак си пали. При по-старите е зор. Доколкото съм запознат, има решение, но трябва който е наясно да пипне софта, при чипнати коли е "оправено" това.
П.п. гледам писал си друг пост под твоя , това запушване е много вероятно да е натрупани стружки и стоп-клапана се блокирва ( ел.магнит е там )
П.п. 2 направо се чудя как още върви тая кола с ръждивата помпа...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
vasil_top написа:Днес сутринта запали по трудно после е карах беше загряла доста въртях и запали, после до вечерта три пъти палих без проблем. Явно има някакво запушване или боклуци,но кеде?
Може да смуче въздух от някъде, и от това да ти е трудното първо палене и невървежа.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Аз останах с впечатление, че тя си е палела, само тази сутрин нещо ... но всичко е възможно , с тая ръжда всичко си отива скоростно .
Ако беше моя тази кола , търся немедлено друго ГНП от работеща кола, или поне от сигурен човек.
Сега се замислих дали не става и ГНП от АЛХ и другите с раздвижното колело, като изключим буксата ( тя не е проблем )
Ако беше моя тази кола , търся немедлено друго ГНП от работеща кола, или поне от сигурен човек.
Сега се замислих дали не става и ГНП от АЛХ и другите с раздвижното колело, като изключим буксата ( тя не е проблем )
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем пасат AFN прекъсва при ускорение и после гасне,трудно пали
Колата 11 месец 98 вчера сипах двутактово масло и има доста подобрение за помпата ще търся но май само от 110 другата ще трябва да се калиброва за 110 кс но първо ще пробвам с тази до кеде ще мога.На колко мг трябва да е 4.0 много ли да така ми казаха че трябва да е за пасат надлъжен мотор.На вентото AHU съм 2.8 мг.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта