Съединител 240мм на 1.9 AHF

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ArMaNi158
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Съединител 240мм на 1.9 AHF

Мнениеот ArMaNi158 » Чет 01 фев 2018 18:42


Здравейте, не намерих правилната информация за себе си и за това реших да пусна тема. Ако не е подходяща моля да бъде премахната.
Не можах да намеря информация какъв феродов и притискател трябва да търся на 240мм с 28 шлици. Маховика ми е ясен 1з, абф и така на татък всички знаем кои стават. Идеята е там че на 350 нютона притискател и феродов от vr6 няма да издържат, тъй като в момента колата е с настройка Safety и плавно разгъване на мощността, а стремежа е към още, но няма вече как да се измери на диното.
Доста теми прочетох мога и да съм изпуснал за което съжалявам. Повечето информация която се намира е за ауди и надлъжни мотори, но там кутията е друга съответно и броя на шлиците.
Ще се радвам някой да сподели информация.




Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF

Мнениеот slaveiko67 » Чет 01 фев 2018 18:44


Маховика от АБФ,1Z е 228мм.или там някъде,но не е 240мм.


ArMaNi158
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF

Мнениеот ArMaNi158 » Чет 01 фев 2018 18:47


Не споменах престъргването и новите отвори за да е подходящ и за 240мм феродо. Да не забравяме и баланс след всичко това.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF

Мнениеот valiosport » Нед 04 фев 2018 1:53


И каква е идеята да взимаш 240 и да го престъргваш на 228??


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF

Мнениеот hvp800 » Нед 04 фев 2018 8:04


ArMaNi158 написа:Не споменах престъргването и новите отвори за да е подходящ и за 240мм феродо. Да не забравяме и баланс след всичко това.

Този номер става при надлъжните мотори , и там е "почти" plug&pay.
При напречен мотор ако искаш 240мм съединител , ще трябва да минеш по обичайния маршрут; кутия , полуоски , и т.н.


ArMaNi158
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF

Мнениеот ArMaNi158 » Нед 04 фев 2018 18:48


Идеята е престъргване от 228 на 240 колега, нямам никаква изгода да стържа 240 на 228 което дори нямам идея защо.
Точно това ми остава като вариант, което ми е ясно. Въпроса беше дали някой е опитвал такава интервенция. Варианта който може да се изпълни е и Performance притискателя на sachs който като цена не е малко.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF

Мнениеот stefan4o » Нед 04 фев 2018 18:54


И как точно ще стържеш 228, че да стане 240?


ArMaNi158
Мнения: 19
Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF

Мнениеот ArMaNi158 » Пон 05 фев 2018 10:01


Не една е темата в която се е коментирало престъргване на абф маховик с нови отвори и резби съответно и баланс, това не е въпроса за момента.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 190 госта