Здравейте, не намерих правилната информация за себе си и за това реших да пусна тема. Ако не е подходяща моля да бъде премахната.
Не можах да намеря информация какъв феродов и притискател трябва да търся на 240мм с 28 шлици. Маховика ми е ясен 1з, абф и така на татък всички знаем кои стават. Идеята е там че на 350 нютона притискател и феродов от vr6 няма да издържат, тъй като в момента колата е с настройка Safety и плавно разгъване на мощността, а стремежа е към още, но няма вече как да се измери на диното.
Доста теми прочетох мога и да съм изпуснал за което съжалявам. Повечето информация която се намира е за ауди и надлъжни мотори, но там кутията е друга съответно и броя на шлиците.
Ще се радвам някой да сподели информация.
Съединител 240мм на 1.9 AHF
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF
Маховика от АБФ,1Z е 228мм.или там някъде,но не е 240мм.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF
Не споменах престъргването и новите отвори за да е подходящ и за 240мм феродо. Да не забравяме и баланс след всичко това.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF
И каква е идеята да взимаш 240 и да го престъргваш на 228??
Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF
ArMaNi158 написа:Не споменах престъргването и новите отвори за да е подходящ и за 240мм феродо. Да не забравяме и баланс след всичко това.
Този номер става при надлъжните мотори , и там е "почти" plug&pay.
При напречен мотор ако искаш 240мм съединител , ще трябва да минеш по обичайния маршрут; кутия , полуоски , и т.н.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF
Идеята е престъргване от 228 на 240 колега, нямам никаква изгода да стържа 240 на 228 което дори нямам идея защо.
Точно това ми остава като вариант, което ми е ясно. Въпроса беше дали някой е опитвал такава интервенция. Варианта който може да се изпълни е и Performance притискателя на sachs който като цена не е малко.
Точно това ми остава като вариант, което ми е ясно. Въпроса беше дали някой е опитвал такава интервенция. Варианта който може да се изпълни е и Performance притискателя на sachs който като цена не е малко.
- stefan4o
- Мнения: 19137
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF
И как точно ще стържеш 228, че да стане 240?
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2011 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Съединител 240мм на 1.9 AHF
Не една е темата в която се е коментирало престъргване на абф маховик с нови отвори и резби съответно и баланс, това не е въпроса за момента.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта