Здравейте колеги.
Колата ми е Пасат б5 1.9 тди 116кс. и както си карах двигателя започна да чука. Отдърпах колата до нас закачих на ваг ком и забелязах, че на трети цилиндър при студен старт показателите на дюзата забиват на 2.99mg и изобщо не реагира и работи на три цилиндъра. Това е само при студен старт, ако го оставя да поработи 10-тина минути и четирите дюзи си влизат в норма изчиства работата на мотора, но чукането остава. Отворих капака, но всичко изглежда наред има някакви износвания на вала, но не мисля че това е проблема. Някой ако е имал подобен проблем нека сподели от какво може да е. Благодаря
Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Дюзи долу за проверка и нови уплътнения, само Бош,
вкарва ли грешка този цилиндър ?
вкарва ли грешка този цилиндър ?
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Смених ги гумичките колега, онзи ден беше записала cylinder 3 misfire. Изтрих я и сега я няма, странното е, че докато не позагрее двигателя стои на 2.99mg после изчиства работата, но има едно тракане в двигателя..
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Отвори отново и натегни двата пина на този инжектор ! Точно за това попитах за грешка, ако грешката се появи отново, инжектора на стенд и да се обърне внимание на бип сигнала, ако всичко е наред нов кабел от порше !
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Натегнах пиновете, от това започнах първо слагах и друга дюза и с нея същата работа в момента я няма грешката, но проблема е на лице.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Измери компресия.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
ако вала наистина е добре - затопено бутало
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Сега не вкарва тази грешка ?
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
То не са много нещата от които може да чука ритмично. Ако не е от някоя дюза и вала е добре остават повдигачи
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Компресия, и ако е ниска на този цилиндър има два варианта - биелен лагер или бутален болт.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
°niksi° написа:Компресия, и ако е ниска на този цилиндър има два варианта - биелен лагер или бутален болт.
В този случай ще губи налягане на маслото и ще премигва лампата на маслото на празен ход. (Но като краен вариянт не се изключва да е превъртял някой биелен лагер) Но както казват колеги започни от някъде
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Това което пиша е от практиката ми и никога не подвеждам хората без да съм сигурен е нещо. Ти виждал ли си износеня втулка на бутален болт защото аз съм виждал не веднъж - резултата е понижена компресия, съответно високи корекции на дюзата да дадения цилинтдър и чукане в мотора. Същото се получава и при износен биелен лгер и не е задължително да реве за налягане на маслото - имам поне 5 такива случая на износени валове, лагери и дори задрала биела без да сигнализира лампата и звуковия сигнал за налягане.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Пасат 1.9 тди 116кс. както си карах двигателя започна да чука
Как да не съм виждал износен бутален болт като стъпвам по-тях в сервиза. Разбира се че е възможно да е от него трябва да се чуе от вещо лице и да се прецени какъв е шума. Тук във форума без да сме чули видяли няма как да дадем точна диагноза а само предположения
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 30 госта