Здравейте, купих пасат 6 2.0тди 8 клапана и имам следния проблем: скоростите влизат по трудно, особено при включване от скорост на неутрална (лоста трябва да се бута направо), съединителя отделя по-горе, като включа задна и с натиснат до долу съединител колата се движи назад. Ще кажете тва е от съединителя, маховика или помпата(нея само сменихме), е майстора каза че не било от тези агрегати, а бил износен вал с 3-4мм - бил го мерил и че колата била на над 500к (няма никви признаци за много километри) !
Колата обаче не тресе, не мени обороти, работи равномерно, движи се нормално.
Какво да правя - да ходя при друг ли, да сменям съединител ли.. незнам. Надявам се някой да има идея от къде идва проблема. Благодаря предварително !
пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал
- dalgia-73
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал
Това,че не ти оттделя съединителя няма нищо общо с вала.Смени си майстора.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал
Клони към обезвъздушаване
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал
Как износен вал?! Има аксиално изместване/луфт 3-4мм ли ?
Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал
Закарах колата при друг майстор (инженер е, има сервиз), та за сега съединителя и маховика са ок, 99% съм сигурен че не е от вала, предишния майстор май си търсеше пари ли де да го знам, и в понеделник ще видя до къде са стигнали, казаха все пак че ще се обадят. Да уточня че и 2мата майстори ги познавам, не ги виждам за 1 път.
А и много странно, тоя пасат се оказа не с привод на маслената помпа а със зъбни колела като на 1.9, което всъщност е супер.
А и много странно, тоя пасат се оказа не с привод на маслената помпа а със зъбни колела като на 1.9, което всъщност е супер.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал
Хора не бъркайте задвижването на балансиращите валове със задвижването на маслената помпа. Да има 2 типа задвижване на балансиращите валове - със зъбни колела и с верига, но и в двата случая маслената помпа за върти от шестостен.
П.С. Това, че някой е инженер нищо не значи, даже обратното може да те изврътка по-научно. ;)
П.С. Това, че някой е инженер нищо не значи, даже обратното може да те изврътка по-научно. ;)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта