пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Passat6_
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 07 фев 2018 1:58
Автомобил:
Двигател:

пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал

Мнениеот Passat6_ » Сря 07 фев 2018 2:09


Здравейте, купих пасат 6 2.0тди 8 клапана и имам следния проблем: скоростите влизат по трудно, особено при включване от скорост на неутрална (лоста трябва да се бута направо), съединителя отделя по-горе, като включа задна и с натиснат до долу съединител колата се движи назад. Ще кажете тва е от съединителя, маховика или помпата(нея само сменихме), е майстора каза че не било от тези агрегати, а бил износен вал с 3-4мм - бил го мерил и че колата била на над 500к (няма никви признаци за много километри) !
Колата обаче не тресе, не мени обороти, работи равномерно, движи се нормално.
Какво да правя - да ходя при друг ли, да сменям съединител ли.. незнам. Надявам се някой да има идея от къде идва проблема. Благодаря предварително !




Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 416
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал

Мнениеот dalgia-73 » Сря 07 фев 2018 6:13


Това,че не ти оттделя съединителя няма нищо общо с вала.Смени си майстора.


Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал

Мнениеот Karaboev » Сря 07 фев 2018 8:35


Клони към обезвъздушаване


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 фев 2018 15:07


Как износен вал?! Има аксиално изместване/луфт 3-4мм ли ?


Passat6_
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 07 фев 2018 1:58
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал

Мнениеот Passat6_ » Нед 11 фев 2018 3:09


Закарах колата при друг майстор (инженер е, има сервиз), та за сега съединителя и маховика са ок, 99% съм сигурен че не е от вала, предишния майстор май си търсеше пари ли де да го знам, и в понеделник ще видя до къде са стигнали, казаха все пак че ще се обадят. Да уточня че и 2мата майстори ги познавам, не ги виждам за 1 път.

А и много странно, тоя пасат се оказа не с привод на маслената помпа а със зъбни колела като на 1.9, което всъщност е супер.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат 6 2.0тди 8 клапана Съмнения за износен вал

Мнениеот °niksi° » Нед 11 фев 2018 11:17


Хора не бъркайте задвижването на балансиращите валове със задвижването на маслената помпа. Да има 2 типа задвижване на балансиращите валове - със зъбни колела и с верига, но и в двата случая маслената помпа за върти от шестостен.
П.С. Това, че някой е инженер нищо не значи, даже обратното може да те изврътка по-научно. ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта