Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
- atanas.stankov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Здравейте,колеги от скоро имам Голф 4 1.9 тди 90 к.с.и ме притеснява това че не загрява. При температура 5-6 градуса на въздуха не вдига повече от 40градуса на антифриза. Смених датчик и термостат,но положението с същото. Моля,ако някой има опит с това да помогне. Благодаря.
Последна промяна от atanas.stankov на Пет 16 фев 2018 6:40, променено общо 2 пъти.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Проблем с охладителната система
Моля, поправете заглавието, спрямо правилата на форума.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с охладителната система Голф 1.9TDI
Преместена в правилния раздел (като за дизели), с редактирано заглавие и отключена.
Относно редактирането на заглавието - в първото мнение натискате бутончето 'Промени'
Тогава, освен на промените самото мнение, можете да промените и заглавието
Използвайте този трик, за да допълните в заглавието кода на мотора или поне поколението Голф, за което става дума
Относно редактирането на заглавието - в първото мнение натискате бутончето 'Промени'
Тогава, освен на промените самото мнение, можете да промените и заглавието
Използвайте този трик, за да допълните в заглавието кода на мотора или поне поколението Голф, за което става дума
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Добре, щом е Г4 значи със сигурност има добри възможности за диагностика.
Закачете колата на някакъв диагностичен софтуер.
Трябва да се види какво отчита моторния компютър като температура, както и да се пусне тест на бордното табло.
В същото време е добре да се следи и температурата в разширителния съд с термометър.
Примерно такъв:
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... 1%80%D0%B8
А всъщност как е отчетено, че повече от 40* не вдига?
Толкова ниска температура въобще не се показва от уреда на таблото.
Закачете колата на някакъв диагностичен софтуер.
Трябва да се види какво отчита моторния компютър като температура, както и да се пусне тест на бордното табло.
В същото време е добре да се следи и температурата в разширителния съд с термометър.
Примерно такъв:
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... 1%80%D0%B8
А всъщност как е отчетено, че повече от 40* не вдига?
Толкова ниска температура въобще не се показва от уреда на таблото.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Ако преди това е карал бензин, и сега за 5-10 мин каране, може би иска да загрее на 90гр? Пък и вероятно ЕГР-а е затапен.
- atanas.stankov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Температурата е отчетена с тест, компютъра показа 40 градуса,ЕГР-не е затапени. Карам дизелови автомобили от 2006 г. Наясно съм с това че загряват по-бавно.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Новия термостат сигурно е фалш.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
40 гр са възможни само ако гоуфа е с радиатор от Т55. И разбира се без термостати и прочее щуротии.
Първо трябва да се измери температурата по адекватен начин, после ще гадаем.
Първо трябва да се измери температурата по адекватен начин, после ще гадаем.
- atanas.stankov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Какъв по-адекватен начин от диагностика????
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Термометър, колега. Боднат в казанчето.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Диагностиката, Наско, чете какво стига до контролера.
Ако термостата не седи отворен още при стайна температура, наистина няма как да не вдигне градуси, независимо колко е голям радиатора
Вярно, писал си, че си сменил термодатчика, но аз лично имам 2 чисто нови в килера, дето показваха по 100-110*С 1-2 минути след запалване на колата сутрин Към тях добави още 2 или 3, заменени няколко часа след купуването им в магазина по същите причини
Докато не си взех оригинален от ХААС (пловдивските представители на марката) - нямаше нацелване на работещ такъв
Та термометъра в случая е много важен диагностичен уред.
След като добиеш реална представа за температурата, почваш да търсиш къде е заровен трупа на кучето и смърди
Ето таблица със стойностите на съпротивлението на датчика:
Вземаш едно съпротивление от порядъка на 150-200-300 Ома и боцваш на куплунга на датчика.
И гледаш какво чете контролера.
По този начин ще знаеш датчика ли е или кабеляка след него (включително пиновете на контролера)
Ако термостата не седи отворен още при стайна температура, наистина няма как да не вдигне градуси, независимо колко е голям радиатора
Вярно, писал си, че си сменил термодатчика, но аз лично имам 2 чисто нови в килера, дето показваха по 100-110*С 1-2 минути след запалване на колата сутрин Към тях добави още 2 или 3, заменени няколко часа след купуването им в магазина по същите причини
Докато не си взех оригинален от ХААС (пловдивските представители на марката) - нямаше нацелване на работещ такъв
Та термометъра в случая е много важен диагностичен уред.
След като добиеш реална представа за температурата, почваш да търсиш къде е заровен трупа на кучето и смърди
Ето таблица със стойностите на съпротивлението на датчика:
Вземаш едно съпротивление от порядъка на 150-200-300 Ома и боцваш на куплунга на датчика.
И гледаш какво чете контролера.
По този начин ще знаеш датчика ли е или кабеляка след него (включително пиновете на контролера)
- atanas.stankov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 15 фев 2018 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с охладителната система Голф 4 1.9TDI 90к.с.
Благодаря много,ще пиша какво се случва след като направя проверка с термометър.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 86 госта