Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот vanesto » Пон 19 фев 2018 11:21


Ахам, ок, не го знаех. Ама не е наред, щото държи 1,2 - 1,3 в по-високите обороти.




strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Пон 19 фев 2018 15:20


Много ми е странно, че наистина само при виските обороти най-вече надува турбината това от какво може да е?
Това не означава ли, че геометрията работи, а във високите немже да се приберат лопатките и затова да пренадува?


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1003
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот nikolay_ss » Пон 19 фев 2018 15:38


Щом караш бабешката, отговорът е зацапана геометрия 99%. Останалите неща са актуатор, н75, вакуум.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Пон 19 фев 2018 20:40


Привет
Преди малко свалих актуатора на турбото и се оказа, че геометрията се движи съвсем свободно без никакви затруднения. Актуатора сякаш при натискане в крайно положение се движеше леко трудно, но след почистване с спрей за почистване на дебитомери и след това с WD40 започна да се движи съвсем нормално. Сложих го на новия селиконов вакум мъркуч и го задействах принудително с VAGCOM в Basic на 11канал и го наблюдавах как се движи. Сложих една линия и видях, че се движи към 10-11мм без никакви запирания или заяждания.
Откакто пуснах ЕГР клапана ми прави впечетление, че мотора на тихи обороти работи по меко, по-плавно потегля(без ЕГР е по нервна в ниските и по тракаща) и спря да тече маслен конденз от дупчиците под мембраната на клапана.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Вто 20 фев 2018 9:09


Ето лог от днеска :
LOG-01-010-011_20_02_2018-EGR.xls
(31 KиБ) Свален 101 пъти

LOG-003-010-011_20_02_2018-EGR.xls
(30.5 KиБ) Свален 109 пъти

Пак гледам във високите пренадува.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот goppa » Вто 20 фев 2018 9:15


strazhara написа:Пак гледам във високите пренадува.

А в нискитен закъснява. Заяжда ти геометрията или актуатора.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Вто 20 фев 2018 9:44


Геометрията се движи, както бях писал по-горе много леко, като махало на часовник и опира в ограничителите. Актуатора се движи точно 10-11мм измерено извън колата, вътре имаше доста боклуци, но въпреки това се движеше.
Възможно ли е от актуатора да ги прави тези неща?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот vanesto » Вто 20 фев 2018 10:21


Може да не е регулиран правилно. И остават вакуум маркучите, ако не е от него. N75, каза че си го разменил и почистил, и не е от него.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7641
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот goppa » Вто 20 фев 2018 10:31


Първо си премери колко вакуум прави вакуумпомпата! Възможноо е да е разцентрован актуатора от някого в следствие на слаб вакуум, за да си постига надува. И за това да са тея аномалии.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Вто 20 фев 2018 10:36


Регулировката на актуатора е фабрично белязан и даже запечатан като със селикон боя.
Вакум помпата я свалях, когато сменях ангренажа. Има ли нещо специално при поставянето й?
Кажете каква марка актуатор да търся или да пообиколя втората употреба за запазен такъв?
Между другото питах в една от големите вериги магазини и ми казаха, че имало два варианта. Питаха ме дали турбината е трипъти К(195лв)или обикновенна(160лв)?


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2189
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот w_smith » Вто 20 фев 2018 11:15


Запазен няма да намереш, тъй като вече си видял къде се намира. Аз смятам, че точно там ти е проблема щом са изпадали боклуци от актуатора.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Вто 20 фев 2018 11:16


w_smith написа:Запазен няма да намереш, тъй като вече си видял къде се намира. Аз смятам, че точно там ти е проблема щом са изпадали боклуци от актуатора.

Питаха ме дали турбината е трипъти К(195лв)или обикновенна(160лв)?


Потребителски аватар
Modeup
Мнения: 144
Регистриран на: Пон 08 май 2017 21:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот Modeup » Вто 20 фев 2018 11:29


По принцип на ТДИ се слага само променлива геометрия , което означава ГАРЕТ ! Borg Warner имат също променлива . Най-добре ще е да провериш от самото турбо .
П.п. Макар че не излиза друго турбо освен ГАРЕТ да се слага на ASV ..


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот vanesto » Вто 20 фев 2018 11:36


strazhara написа:
w_smith написа:Запазен няма да намереш, тъй като вече си видял къде се намира. Аз смятам, че точно там ти е проблема щом са изпадали боклуци от актуатора.

Питаха ме дали турбината е трипъти К(195лв)или обикновенна(160лв)?

Питат те за марката на турбото. Виж дали пише Garett Gt1749V или ККК.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Вто 20 фев 2018 14:05


Марката е Гарет.
Ето на какви различни цени намерих
http://mobiextreme.com/index.php?main_p ... ucts_id=98
https://www.kolos-ms.net/bg/item/33/act ... 17-381.htm
https://www.kolos-ms.net/bg/item/122/ac ... 16-440.htm
и се чудя какво да взема!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта