Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот goppa » Чет 22 фев 2018 14:47


Тоя от N75 до въздушния филтър.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот vanesto » Чет 22 фев 2018 16:04


strazhara написа:Привет
Ето какво се получи след обиране на целия празен ход на актуатора:
LOG010-011-22_08_2018-sled udaljavane.xls

Удължи го още 1-2мм и мисля, че си готов.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Чет 22 фев 2018 17:13


Ок тази вечер пак, ще се завирам отдолу, много е незгодна тази турбина и актуатор.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот okti_1 » Чет 22 фев 2018 19:35


Аз тава го правя отгоре,но както да е.
Аз мисля че имаш проблем в турбината-геомеетрията.Някъде нещо задържа и затова пренадува турбината.Калкото и да си играеш с актуатора ме съмнява че нямя да стане.
Пробвай да направиш един лог с откъчен маркуч от щуцера на Н75 до въздушния филтър и виж дали ще има разлика в поведението на турбината.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Чет 22 фев 2018 21:30


Ами колега то и в логовете се вижда, че има промяна, сега го удължих с още един милиметър. Аз и така бих го оставил, но пустия му мерак да се впускам в излишни приключения, ще се опитам да го направя между 70-80%. За геометрията не гарантирам нищо, но в момента се движи лесно, като махало на часовник, като имаш напредвид, че тя не е отваряна 300хил. км , както и съединителя и маховика са оригинални. Това за геометрията го гарантирам, защото за да регулирам рамото на лоста, свалям целия актуатор.
Поздрави


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Пет 23 фев 2018 8:22


Привет
Снощи го удължих с още 1мм и ето последния, мисля и да бъде финишен лог, но все пак нека се изкажат колегите:
LOG-01-011_23_02_2018.xls
(31 KиБ) Свален 51 пъти

Между другото, може ли някой да пише до модераторите, че месеца на форума не е верен показва 08 месец, а сега сме 02.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот vanesto » Пет 23 фев 2018 9:13


Според мен е ок, при мен датата е вярна.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот goppa » Пет 23 фев 2018 10:00


Екстра ти е турбото. :th_up
А месецът е изписан с думи не с цифри.


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Пет 23 фев 2018 11:04


Да от това ми идва проблема с месеца.
Супер и аз мисля повече да не пипам.
Благодаря на всички за помоща.
Поздрви


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1011
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот nikolay_ss » Пет 23 фев 2018 11:22


Как се обяснява факта, че в ниските не може да си стигне исканото, а във високите пренадува?


strazhara
Мнения: 62
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ASV-110 кс
Местоположение: Montana

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот strazhara » Пет 23 фев 2018 11:28


Нека обеснят форумните майстори.
Тестовите съм ги правил само на 4 предавка с леко нагорнище от 1200оборота, без да превключвам на други предавки до 4-4200оборта и все пак тази кола е на300хил. км със заводска турбина.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 23 фев 2018 18:34


Що не я тестваш по околовръстното,от първия вход към Монтана.
Там е равно.
И няма полиция.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот okti_1 » Пет 23 фев 2018 19:01


Маистор си колега,аз колкото и да бях се мъчил небих могъл да е направя както ти си го направил.
Не се обиждай,но добре си замазал проблема.
Лог се прави на 10 и 11 канал (на 10-ти канал се гледа долен десен пееедал в % ,а на 11-ти канал налягане на турбина и Н75 в %)на 3-та от 1700-1800обр. до 4000-4200обр. след което слагаш 4-та до 4000-4200обр. и всичко това с пълна газ.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7656
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот goppa » Пет 23 фев 2018 19:35


И смяната ли с пълна газ?


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1011
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина

Мнениеот nikolay_ss » Пет 23 фев 2018 20:58


Аз пак да си питам моя въпрос, "Как се обяснява факта, че в ниските не може да си стигне исканото, а във високите пренадува?"
Това някакъв проблем с геометрията ли ще да е или? Още повече, че тук не говорим за някакво мега голямо налягане, а 1 бар надув.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov и 244 госта