Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 11 окт 2017 21:21
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV 2001
Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Здравейте колеги,
пиша ви отново с неприятен проблем който ми се появи преди време но сега се оказва май преломен момент.
Случая е следния : Преди време колата ми губише антифриз и не можех да видя от къде е но на определени периоди изписваше че няма и доливах или вода или антифриз.
Закарах е при познат майстор и се оказа че е водната помпа добре сменихме я всичко окей, преди няколко дена след път по една права и дигнах оборотите за да може малко да се загрее и изчисти от градското каране, припах се по живо по здраво вкъщи след няколко часа излизам паля и светва лампата за антифриза отварям капака и имаше ясни следи от преливника че е избивало
При нормално каране в градски условия не хвърля ама малко дигна ли оборотите след това като запаля и ...
Четох доста в форума и реших днес да видя да взема друга капачка пробвах и с нея надува маркучите са много твърди и надути и с двете капачки много бързо надуват за отрицателно време форсирам за 20 секунди е държа на 2500 оборота и е готова надута развивам леко капачката и спадат стават си меки ...
Колата не пуши въобще , парно си има абсолютно нормално си работи просто при големи обороти хвърля антифриза през преливника.
На колата по думите на стария собсвеник е смена гарнитурата на главата преди 3 години ( главата е шлаифана) ; сменян е тройника (фланеца) ;
Преди малко бях с моя приятел от сервиза на първо четене ми каза че това е гарнитура на главата на върпоса защо не пуши и има хубаво парно ми каза че е в начална фаза но занапред щяло да се влоши всичко.
А и не знам дали има нещо общо със случая взеха дунапрени да излзит от парното вътре в купето парченца накъсани
Направо се чудя какво да правя , според вас дали това може да е проблема или няма друг вариант ...
Благодаря ви за отделеното време
пиша ви отново с неприятен проблем който ми се появи преди време но сега се оказва май преломен момент.
Случая е следния : Преди време колата ми губише антифриз и не можех да видя от къде е но на определени периоди изписваше че няма и доливах или вода или антифриз.
Закарах е при познат майстор и се оказа че е водната помпа добре сменихме я всичко окей, преди няколко дена след път по една права и дигнах оборотите за да може малко да се загрее и изчисти от градското каране, припах се по живо по здраво вкъщи след няколко часа излизам паля и светва лампата за антифриза отварям капака и имаше ясни следи от преливника че е избивало
При нормално каране в градски условия не хвърля ама малко дигна ли оборотите след това като запаля и ...
Четох доста в форума и реших днес да видя да взема друга капачка пробвах и с нея надува маркучите са много твърди и надути и с двете капачки много бързо надуват за отрицателно време форсирам за 20 секунди е държа на 2500 оборота и е готова надута развивам леко капачката и спадат стават си меки ...
Колата не пуши въобще , парно си има абсолютно нормално си работи просто при големи обороти хвърля антифриза през преливника.
На колата по думите на стария собсвеник е смена гарнитурата на главата преди 3 години ( главата е шлаифана) ; сменян е тройника (фланеца) ;
Преди малко бях с моя приятел от сервиза на първо четене ми каза че това е гарнитура на главата на върпоса защо не пуши и има хубаво парно ми каза че е в начална фаза но занапред щяло да се влоши всичко.
А и не знам дали има нещо общо със случая взеха дунапрени да излзит от парното вътре в купето парченца накъсани
Направо се чудя какво да правя , според вас дали това може да е проблема или няма друг вариант ...
Благодаря ви за отделеното време
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Пак ще отваряш главата.Занесете главата да я надуят.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 11:14
- Автомобил: VW Golf Mk3 Variant 1995
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Като (или ако) свалиш главата провери и челото на цилиндровия блок за деформации, най-вече около отворите с резбите за болтовета, стягащи цилиндровата глава. Обикновено там става по-високо :))). Ако е така -> шлайф на челото на блока. Мразя да съм прав, дано да не съм.
А, забравих, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нови болтове за главата.
А, забравих, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО нови болтове за главата.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 11 окт 2017 21:21
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV 2001
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Надявах се малко шанс да имам да не е това ама ...
Ясна е работата май
Но доста странно е всичко останало нито да пуши , да има перфектно парно , нито да вдига градусите
Само бързо надува
Благодаря ви тая седмица ще видя какво как и да е мятат
Ясна е работата май
Но доста странно е всичко останало нито да пуши , да има перфектно парно , нито да вдига градусите
Само бързо надува
Благодаря ви тая седмица ще видя какво как и да е мятат
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 11 окт 2017 21:21
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV 2001
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Колеги още не съм вкарал колата в бокса обаче днес говорих с един познат който не е в България в чужбина работи в автосервиз и той ми каза че е много вероятно това да не е гарнитурата при положение че не пуши отзаде бяло при сутрешно палене ..
Възможен проблем ми каза масления охладител ...
Направо не знам вече
Възможен проблем ми каза масления охладител ...
Направо не знам вече
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Закарай я на сервиз в който може да ти направят проверка за наличие на изгорели газове в охладителната течност,и след това ще си ориентиран дали си за гарнитура или не.
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Като отвориш капачката след като си я карал връща ли антифриз през малкото маркуча при отваряне?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 11 окт 2017 21:21
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV 2001
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Гледахме я с майсторите не затопляше радиатора и някой маркучи бяха студено викаме евала ще е термостата ама покарах известно време и няма бате загря колата отвори термостата ...
Тествахме за изгорели газове 2 пъти и нищо ...
Свалихме главата и се оказа че е от нея :(
Иначе ми казаха че и някакви не разбрах точно какви неща който са 8 на брой за заминали и ще ми гори масло и ако искам да ги сменям там се напасвали едно друго ..
цялата работа
160 лв труд в сервиза
120 лв частите и 120 труда за пилене и напасване на тия неща
Мисля че е нормално като цена
Скоро трябваше да сменям и ролките и ангренажа и направо и него ще ми сменят поне да не плащам за труд по натам
Дано всичко да е окей след тази операция .. предния собственик я е правил преди 3 години...
И съм в голяма дилема дали да затапя егр смисъл да сваля тръбичката и да сложа тапички ...
Тествахме за изгорели газове 2 пъти и нищо ...
Свалихме главата и се оказа че е от нея :(
Иначе ми казаха че и някакви не разбрах точно какви неща който са 8 на брой за заминали и ще ми гори масло и ако искам да ги сменям там се напасвали едно друго ..
цялата работа
160 лв труд в сервиза
120 лв частите и 120 труда за пилене и напасване на тия неща
Мисля че е нормално като цена
Скоро трябваше да сменям и ролките и ангренажа и направо и него ще ми сменят поне да не плащам за труд по натам
Дано всичко да е окей след тази операция .. предния собственик я е правил преди 3 години...
И съм в голяма дилема дали да затапя егр смисъл да сваля тръбичката и да сложа тапички ...
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Тези 8 неща би трябвало да са хидравличните клапани ..
Ако ще затапваш ЕГР-то го изолирай и електронно чрез ВАГ-КОМ .
Ако ще затапваш ЕГР-то го изолирай и електронно чрез ВАГ-КОМ .
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Тези 8 неща са водачи на клапаните.
Специалисте.
Специалисте.
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Ето т'ва му е на българина кусура , да ти се озъби ... Не съм дал такова мнение , че например да насоча колегата към конкретно закупуване на продукта , майсторите вече са му ги сменили , аз предположих ("би трябвало"). Сбъркал съм , ако пък щеш с огън ме мери. Всичко им криво . Какво щеше да ти стане да си спестиш иронийката .
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Modeup написа:Тези 8 неща би трябвало да са хидравличните клапани ..
Ако ще затапваш ЕГР-то го изолирай и електронно чрез ВАГ-КОМ .
Zdravko Zankov написа:Тези 8 неща са водачи на клапаните.
Специалисте.
Modeup написа:Ето т'ва му е на българина кусура , да ти се озъби ... Не съм дал такова мнение , че например да насоча колегата към конкретно закупуване на продукта , майсторите вече са му ги сменили , аз предположих ("би трябвало"). Сбъркал съм , ако пък щеш с огън ме мери. Всичко им криво . Какво щеше да ти стане да си спестиш иронийката .
Пак прочети.
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Аз много добре виждам какво съм писал. Ти виж какво съм писал "... би трябвало да са ..." , и посмях да го напиша тъй като колегата вече са му били сложени "тези 8 неща" , казах глупост , виновен съм . Много сте ми интересни , че чак и нападки. Както и да е , информирах се поне аз , че са водачите , нали за това е тоя форум , от де тая злоба.
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Няма злоба бе човек.
Идеята е да се помогне на колегата.
Аман от набедени и алчни "майстори".
Идеята е да се помогне на колегата.
Аман от набедени и алчни "майстори".
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 11 окт 2017 21:21
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASV 2001
Re: Golf 4 1.9 TDI ASV 110 к.с. 2001 год. Охладителна система
Оправихме проблема гарнитурата на главата си беше ...
Понеже ангренажа беше за смяна сменихме и него но след като тръгнах от сервиза осетих че волана нещо Бучи като триене и виене не мога да опиша звука на място като запалих го нямаше това после се появи викам ще е от студа
Да ама не
Днес отворих казанчето за хидравличната течност и е доста намаляла под минимума е като работи колата пак е така загася ли все едно кола кола газирана има вътре
Оглеждам маркуча който отива към рейката не към помпата и гледам мазен един такъв горе където влиза в хюказанчето и там
Изчетох много
Вариант 1 - като се сваля ангренажа тоя маркуч малко пречи да са го махнали да е паднало нивото на маслото защото малко е спаднало и да е оляло маркуча
Вариант 2 - самия маркуч да има теч някъде лека дупка или нещо
Вариант 3 рейката ама майсторите казаха че са е гледали и нищо и няма
Направо не знам излизам от сервиза и пак глупости утре мисля да купя течност да долея както и да сменя скобичката която стяга маркуча към казанчето
И има едни скобички на самия маркуч дето са еднократно и не знам за какво да там при положение че нищо не държат
Понеже ангренажа беше за смяна сменихме и него но след като тръгнах от сервиза осетих че волана нещо Бучи като триене и виене не мога да опиша звука на място като запалих го нямаше това после се появи викам ще е от студа
Да ама не
Днес отворих казанчето за хидравличната течност и е доста намаляла под минимума е като работи колата пак е така загася ли все едно кола кола газирана има вътре
Оглеждам маркуча който отива към рейката не към помпата и гледам мазен един такъв горе където влиза в хюказанчето и там
Изчетох много
Вариант 1 - като се сваля ангренажа тоя маркуч малко пречи да са го махнали да е паднало нивото на маслото защото малко е спаднало и да е оляло маркуча
Вариант 2 - самия маркуч да има теч някъде лека дупка или нещо
Вариант 3 рейката ама майсторите казаха че са е гледали и нищо и няма
Направо не знам излизам от сервиза и пак глупости утре мисля да купя течност да долея както и да сменя скобичката която стяга маркуча към казанчето
И има едни скобички на самия маркуч дето са еднократно и не знам за какво да там при положение че нищо не държат