Здравейте днес докато шофирах колата,вдигна до 110градуса и минах така около 4км. докато се прибера.По време на движение не е дигала повече от тези градуси и не е падна под тях.След като е оставих да се охлади пред нас до около 60 градуса(за 5 мин.),отново е запалих и на място си загря до 87градуса и не вдигна повече(около 10 мин.)Проверих антифриза-няма загуба,не прави балончета в казанчето;Маслото-ОК няма загуба;Двете перки работят-едната постоянно,другата като пусна климатроника.Направи ми впечатление че само един маркуч е топъл.Някакви идеи от къде може да е проблема и дали е за термостат работата или е избила някаква гарнитура.Благодаря
П.С.Прилагам снимки с единствения топъл маркуч(този който държа.)
http://dox.bg/files/dw?a=12abf7b75c
http://dox.bg/files/dw?a=b292c88cf4
Пасат Б5 1.9тди 98г.,AHU загря до 110градус
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.9тди 98г.,AHU загря до 110градус
Качи снимките тука, без линкове, че после се губят.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Пасат Б5 1.9тди 98г.,AHU загря до 110градус
Не е нормално при температура 90 и повече градуса само този маркуч да е топъл, долният от радиатора трябва да е със същата температура като горния. Сменяй термостат
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5 1.9тди 98г.,AHU загря до 110градус
Aко долния маркуч е бил студен значи термостата е заял за момента,което не значи,че пак няма да го направи.Ти провери ли долния от радиатора към двигатела,дето е термостата?Вероятно термостата е за смяна.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б5 1.9тди 98г.,AHU загря до 110градус
При тази темперетура не се ли опита да го охладиш с парно до дупка (това е начина ако нещата започнат да излизат извън контрол)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта