голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
- Мехмед.Сали
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 13 мар 2017 14:41
- Автомобил:
- Двигател:
голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Зравейте колеги имам следния въпрос. Имам голф 3 1.9 тд 75 кс. Вчера я измих и отворих капачката за атнифриз да проверя дали има нужда от преливане обаче заравих че мотора е загрят и преля малко затворих на бързо... след това мотора изтина наляхме му атифриз излязох на кафе 1 км да съм.го карал после я запалих след 100 метра почна да ми свети на таблото температурата . Изгасих колата сложих на ново и пак . После смених капачка на атифриз пробнах нямаше нищо перките си работеха след 30 мин запалих я пак 10 км минах като натискам газта температурата се качва като намалявам пада от какво може да е???
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
НА КОЛКО ГРАДУСА СЕДИ СТРЕЛКАТА?
- Мехмед.Сали
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 13 мар 2017 14:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Като загрее двигателя 110 стига пак не включва
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Вероятно имаш още въздух в системата.
Отвори капачката на разш.казанче и долей готов антифриз (1 към 1 вода/концентрат) до средата - между мин. и макс бавно на тънка струйка. Загрей до включване на перките. През това време мачкай с ръка ритмично маркучите към радиатора и към парното и ако нивото е доста под средното, долей още антифриз.
Като почне да отваря термостата, нивото ще се вдигне до преливане. Измери с термометър какво показва в казанчето и какво на таблото. Като почне да прелива, трябва да се включи и перката на първа степен за няколко секунди.
Остави двигателя да работи до второто включване на перките и тогава го угаси. Изчакай минута и затвори капачката на разш.казанче.
След няколко часа или на другия ден, на студен мотор, отвори и долей до средата, ако е нужно.
По време на обезвъздушаването е важно да мачкаш маркучите, за да излезе въздуха. Доливането да е на съвсем тънка струйка.
Отвори капачката на разш.казанче и долей готов антифриз (1 към 1 вода/концентрат) до средата - между мин. и макс бавно на тънка струйка. Загрей до включване на перките. През това време мачкай с ръка ритмично маркучите към радиатора и към парното и ако нивото е доста под средното, долей още антифриз.
Като почне да отваря термостата, нивото ще се вдигне до преливане. Измери с термометър какво показва в казанчето и какво на таблото. Като почне да прелива, трябва да се включи и перката на първа степен за няколко секунди.
Остави двигателя да работи до второто включване на перките и тогава го угаси. Изчакай минута и затвори капачката на разш.казанче.
След няколко часа или на другия ден, на студен мотор, отвори и долей до средата, ако е нужно.
По време на обезвъздушаването е важно да мачкаш маркучите, за да излезе въздуха. Доливането да е на съвсем тънка струйка.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Като цяло,не можах да разбера-включват ли перките или не? Ако термостата е затворил и 150гр.да вдигне-все тая.Радиатора е студен и няма как да включат перките.
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Перките, казва, че работели... "...После смених капачка на атифриз пробнах нямаше нищо перките си работеха"...
Поз.5 - датчик температура - изпраща сигнал към таблото
https://workshop-manuals.com/volkswagen ... gine_side/
За проверката му има писано във форума - мери се съпротивлението между пинове 1 и 3 на датчика и се сравнява с данните от таблицата със съпротивленията при различни температури.
Поз.16 - Термо-ключ за включване на перките на радиатора
https://workshop-manuals.com/volkswagen ... body_side/
За проверка на степените на вентилатора, на датчика на радиатора се окъсяват пин 3 (входящ +12V, постоянен, след бушон 19) и пин 2 (след контакта вътре в датчика за 1 степен, 95 градуса) - трябва да тръгне на първа степен. С окъсяването на пин 3 и пин 1 вентилатора трябва да тръгне на втора степен (105 градуса).
Поз.5 - датчик температура - изпраща сигнал към таблото
https://workshop-manuals.com/volkswagen ... gine_side/
За проверката му има писано във форума - мери се съпротивлението между пинове 1 и 3 на датчика и се сравнява с данните от таблицата със съпротивленията при различни температури.
Поз.16 - Термо-ключ за включване на перките на радиатора
https://workshop-manuals.com/volkswagen ... body_side/
За проверка на степените на вентилатора, на датчика на радиатора се окъсяват пин 3 (входящ +12V, постоянен, след бушон 19) и пин 2 (след контакта вътре в датчика за 1 степен, 95 градуса) - трябва да тръгне на първа степен. С окъсяването на пин 3 и пин 1 вентилатора трябва да тръгне на втора степен (105 градуса).
- Мехмед.Сали
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 13 мар 2017 14:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Реших проблема с 510лв изкривил се главата направо ми излезе от злато
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Я разкажи по-подробно къде-какво...
Нова глава ли ти сложиха (с източване на антифриз и наливане и обезвъздушаване...) ?
Нова глава ли ти сложиха (с източване на антифриз и наливане и обезвъздушаване...) ?
- Мехмед.Сали
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 13 мар 2017 14:41
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Надуваше маркучите имаше изгорели газове шлайф на главата, гарнитура, атифриз, 1л масло, нови тампони на двигателя, всичо 310лв за части и 200лв за труд ми взеха общо 510лв платих колеги .. Сега пък вибрира таблото от какво може да е сам мога ли да реша проблема ако мога как?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Мда, тъкмо щях да напиша, че е за ремонт по глава/гарнитура. Таблото вибрира щото или центровката не е наред, или са ти барнати ниските обороти и сега са много ниски
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Или са скъсали меката връзка на ауспуха.
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Може и от новите тампони да вибрира, както при мен. Предния месец сложих нов хидравличен на скоростите Swag и сега грам няма вибрация.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 3 1.9 тд 75 кс проблем с температурата
Аз залагам, че е от центровката. Едва ли са ползвали индикатор да я настроят, масата "бачкат" на слух .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 64 госта