Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Здравейте, колеги. Колата е Голф 6 2.0TDI 110 коня и проблема се изразява в това, че сутрин като я запаля, колата заработва абсолютно нормално, докато не тръгна и не спра на първия светофар на 200 метра и започва да тресе, а на следващия светофар след километър примерно, вече се е оправила и пак работи нормално. Дюзите са гледани и дават перфектни стойности, отделно не записва никакви грешки по мотора и си върви нормално. Това се случва само зимата в големия студ, лятото не го е направила нито един път. Дайте някакви предположения.
Последна промяна от icak на Пет 31 авг 2018 1:07, променено общо 4 пъти.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Колега,при тези симптоми и аз клоня към маховик.Бившия ми Форд маховика тракаше когато си искаше,не постоянно.Майстора вика карай докато тръгне и съединителя,и тогава сменяш всичко комплект
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Момчета, откакто се стопли времето няма и помен от това претрисане. Ако беше от маховика не трябваше ли да тресе винаги без да се влияе от външната температура?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Моя също се обаждаше през зимата, но сега не. Явно е в начална фаза и има време докато се разтрака.
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Ъпдейт. Вчера свалихме кутията, странна работа - маховика е в добро състояние на вид, няма голям луфт, като цяло нищо необичайно на пръв поглед, аз пак си взех нов обаче, заедно с феродо и притискател, пък да видим...
Възможно ли е въпреки това пак маховика да е бил причината? Тъпото е, че го прави само зимата тоя номер и малко трудно ще разбера сега дали се е оправила.
Възможно ли е въпреки това пак маховика да е бил причината? Тъпото е, че го прави само зимата тоя номер и малко трудно ще разбера сега дали се е оправила.
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Абсурд, това се случва и в температури от 5-6 градуса над нулата, че и повече... пък и говорим за постоянен проблем в студено време, не за единичен случай.
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Понеже си написал "само зимата в големия студ" затова предположих заскрежаване. Щом и при положителни температури го прави не е това да.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
А дали не е въздух в горивото? Или лоша електрическа връзка?
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Ел. връзка по коя част може да създаде подобен проблем? Ако е това няма ли да го прави постоянно, а не само в студено време?
Въздух в горивото допускам да бъде, на диагностика няма ли да се хване?
Въздух в горивото допускам да бъде, на диагностика няма ли да се хване?
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Горивен филтър сменял ли си?Моят на 23 хил беше дроб-оригинален.С нашта нафта макс 15 хил.км.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 6 2.0TDI 110 коня CR тресе на студено
Вероятността тресенето да е от маховик : в студено време/зима би трябвало да са слаби ( дори никакви при начална фаза ) , в топло време и при добре загряла кола (или повечко каране) проявлението е по-ясно изразено.
М/у другото при повечето КР мотори ако има проблем в захранването с гориво - направо си угасва колата ( компа отчита ниско налягане в рейла и реже директно "тока", за разлика от по-старите поколения дизелаци ) , трябва да е много слабо затормозването и да успява да си поддържа необходимото налягане. В резултат: припалва за момент и угасва . Подобно на неразпознаване на контактен ключ ( имо ).
Точно на този мотор не съм сигурен дали е така, просто споделям общи случаи и не мисля, да е нещо различно и ФВ КР тип мотори.
М/у другото при повечето КР мотори ако има проблем в захранването с гориво - направо си угасва колата ( компа отчита ниско налягане в рейла и реже директно "тока", за разлика от по-старите поколения дизелаци ) , трябва да е много слабо затормозването и да успява да си поддържа необходимото налягане. В резултат: припалва за момент и угасва . Подобно на неразпознаване на контактен ключ ( имо ).
Точно на този мотор не съм сигурен дали е така, просто споделям общи случаи и не мисля, да е нещо различно и ФВ КР тип мотори.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта