Колеги, днес се появи странен проблем с голфа /mk4 TDI AHF 1999г./ и моля за помощ. Колата не бе палена 5-6 дни, а днес заварих таблото изгаснало /без показание на часовника, километри и др. на 2-та дисплея/. Откачих клемите на акумулатора за около 5 мин. и след това при включването се появиха странни символи. Колата пали и веднага гасне - ключовете /и 3-те/ не се разпознават от имобилайзера.
Основно ме интресува как да въведа кода от картата на имобилайзера и по такъв начин да разпознае ключа, за да я откарам на сервиз/комп. диагностика. Знам че има такъв начин, но не намерих из интернет инфо как става това на mk4.
Благодаря предварително
Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Като дадеш на контакт въобще светва ли лампата за имобилайзера?
- maniac_55
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Да, свети. Как мога да въведа PIN кода и по този начин да запаля?
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Друго табло търси и човек с Vag Tacho за да вкара PIN в новото табло и запознае ключовете
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Ако имаш пин кода, ключовете можеш да ги обучиш и през vag-com само. Има тема тук във форума как се обучават ключове.
- maniac_55
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Да, имам картата с PIN кода. Въпроса ми бе как да въведа PIN-а чрез врътките на таблото и копчетата на бордовия комп. и по този начин да запаля. Без свързване към компютър и т.н. Било то с неработещо табло да я откарам в сервиз и там вече ще си кажат думата.
Последна промяна от maniac_55 на Нед 11 мар 2018 10:10, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
С врътките не може да въведеш кода.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Обади се на мобилен автоключар, обясни му какво прави, ще дойде на място и ще ти обучи имобилайзера и ключовете.
- maniac_55
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Явно така и ще стане. Благодаря на отзовалите се.
ПП: Преди малко ходих до колата и въобще ги нямаше тези проблеми от вчера... Таблото с час, километри, всичко. И си запали нормално, без проблеми с имобилайзер. Странно
ПП: Преди малко ходих до колата и въобще ги нямаше тези проблеми от вчера... Таблото с час, километри, всичко. И си запали нормално, без проблеми с имобилайзер. Странно
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Няма нищо странно, имаш проблеми със захранването на таблото. Провери за окисление бушона на таблото, буксите зад него и ако всичко там е както трябва, проблема е в самото табло /дефектира стабилизатор на захранване или елементи от неговата верига,спукана спойка на буксата на таблото или дефект в чипа за паметта на таблото - рядък случай/. Поправя се без проблем и не ти трябва ново табло.
- maniac_55
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Ок, да приемем че проблема идва от там.
Тъй като вече доста пъти се насъбраха да не мога да потегля заради имобилайзер /предимно в ниски температури в периода есен-пролет/ обмислям махането му /при майстрор, който си разбира от работата/. Както и монтиране на друга аларма, която има датчик за удари и съответно спиране на фабричната. Въпросът ми е дали тези манипулации ще причинят възникване на някакви нови гафове с електрониката/борд комп и т.н. ?
Тъй като вече доста пъти се насъбраха да не мога да потегля заради имобилайзер /предимно в ниски температури в периода есен-пролет/ обмислям махането му /при майстрор, който си разбира от работата/. Както и монтиране на друга аларма, която има датчик за удари и съответно спиране на фабричната. Въпросът ми е дали тези манипулации ще причинят възникване на някакви нови гафове с електрониката/борд комп и т.н. ?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 AHF не пали - проблем с имобилайзер/табло /снимка/
Махането, на имобилайзера ще оправи нещата донякъде /тоест ще палиш/. Ако си имаш проблем в таблото, то ще продължава да си губи токовете /тоест, някои неща няма да работят/. Премахването на имобилайзера може да доведе обаче до един много неприятен момент, а именно невъзможност за диагностика след процедурата по премахването му, защото той освен да защитава автомобила от кражба, разрешава на първично ниво комуникацията с компютъра на автомобила. Моя съвет е, да се намери и ремонтира проблема. Има достатъчно радио сервизи, които се занимават с електроника, които ще могат да го погледнат и да намерят проблема. Първото нещо , преди какъвто и да е ремонт, е да се проверят буксите и кабелите на таблото за окис и пукнати спойки. Пукнатите спойки на буксите към платката се оказва основен виновник на почти всички, които са ме питали тук във форума за такъв проблем и след това са го отстранили. Когато таблото загуби захранване, загубва захранване процесора и паметта му, където е поместен и имобилайзера.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 207 госта