Пасата е 99 г. 1.9 TDI 100 коня проблем след измит двигател
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 17 авг 2017 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
Пасата е 99 г. 1.9 TDI 100 коня проблем след измит двигател
Колеги здравейте. Пасата е 99 г. 1.9 TDI 100 коня ,днес реших да му измия двигателя на автомивка и стана мизерията. Докато момчето го пръскаше видях че се напълни с вода там в гнездата до стъклото .мисля че там имаше някакъв филтър. Издърпахме водата от там но всичко вече беше намокрено и измито . Паля колата и в момента когато подам газ тя вдига на 1200 оборота и край- педала на газта вече го няма. Много се притесних,едвам я прибрах до вкъщи. Пуснах парното и оставих колата да работи белкем поиздуха,изсуши нещо ,но уви . моля помагайте поне да разбера колко е зле положението и какво ме очаква.Благодарско
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Влязла е в авариен режим. Прочети грешките за да се ориентираш кой куплонг сте накиснали!
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 17 авг 2017 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Мига лампата за свещите....
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Така прави, когато липсва връзка с важни датчижи.
Диагностиката ще покаже какво е.
Диагностиката ще покаже какво е.
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Виж, да не е попаднала вода в компютъра на колата. Аз имах такива симптоми (мигаща лампа и не реагиращ педал на газта). Отворих компа и източих 100мл вода. Подсушаване не помогна, взех друг комп, презапоих чиповете и всичко заработи нормално. Даваше грешка 01044 - control module incorrectly coded.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 17 авг 2017 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Мерси за мнението . Като пари как изглежда компютър? Бях чул че ако е намокрен компа изобщо няма да запали.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 17 авг 2017 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Изобщо не съм в час затова ви питам комеги. Извинявам се ако въпросите са банални за някои от вас. Не съм имал такъв сблъсък. Изобщо незнам къде да правя диагностика,компютър и т.н
- KGL
- Мнения: 783
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Зависи в кой град си!
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 17 авг 2017 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Колата се оправи . Вероятно е изсъхнало намокреното и сега си движи без проблеми. Само когато пусна парното се мъчи и не духа нормално. Сигорно филтъра е пълен с вода
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Защо михте двигателя?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Примерно защото не е бил чист, а собственикът е искал да е чист? Какво общо има с темата?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с Пасат дизел след измит двигател
Има. Мотор се мие там, където има компресор за продухване и подсушаване. Има си процедура, която винаги съм спазвал и никога не съм имал проблем.
А мотор се мие само ако е много наложително. Нагледал съм се на мераклии за светещ от чистота двигател с проблеми след миене...
Да допълня как мия аз. Правя го на топъл двигател.
Свалям акумулатора на колата, или поне откачвам клемите.
Ръся обезмаслител, като внимавам с куплунзите.
Мия и избягвам да бия струята по датчици и конектори.
С духалката продухвам с въздух ВСИЧКИ конектори в разкачено положение, докато не остане грам влага. Същото с бобини, кабели, свещи.
С тази процедура никога не съм имал проблем, независимо бензин, или дизел, но никога не съм мил за красота.
А мотор се мие само ако е много наложително. Нагледал съм се на мераклии за светещ от чистота двигател с проблеми след миене...
Да допълня как мия аз. Правя го на топъл двигател.
Свалям акумулатора на колата, или поне откачвам клемите.
Ръся обезмаслител, като внимавам с куплунзите.
Мия и избягвам да бия струята по датчици и конектори.
С духалката продухвам с въздух ВСИЧКИ конектори в разкачено положение, докато не остане грам влага. Същото с бобини, кабели, свещи.
С тази процедура никога не съм имал проблем, независимо бензин, или дизел, но никога не съм мил за красота.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта