Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AHF
Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AHF
Здравейте,колеги днес чрез тема във форума почистих турбото със спрей за фурни.Ефект имаше и то голям преди колата забиваше на 120 км. след като почистих няма и помен от забиването.Обаче имам друг проблем колата е прекалено мудна в ниските обороти,след 2000-2200 оборота все едно кон я рита преди това няма никой,имам буустметър и по него виждам,че турбото,надува но чак след 2000 оборота и идва силата ! От какво може да е,сменени са вакумните маркучи със силиконови,геометрията се движи нормално.Къде да търся проблема ? Благодаря,предварително
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Центровката виж, и диагностика в движение на турбото. Дебитомера също.
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
vanesto написа:Центровката виж, и диагностика в движение на турбото. Дебитомера също.
Как по-точно да проверя центровката ?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
С ваг-ком и човек, който разбира.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AFN
Нaпрaви диaгностикa в движение нa кaнaлите покaзвaщи рaботaтa нa турбо, дебитомер и ГНП.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AFN
Колега от колко оборота изкаш да тръгва ???
Re: Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AFN
Не мисля,че трябва да тръгва от 2200 дават го че от 1900 трябва да е
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AFN
От кога е този проблем?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AFN
Провери дали е зацепен правилно ангренажа!
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Имаш пробив във вакумите,и докато не вдигнеш обороти помпата не може да компенсира загубата,респективно да издърпа навреме актуатора- геометрията и си имаш турбо дупка.Предполагам че изведнъж те залепя след 2000 Об. а преди това си като чист дизел.
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Да колега точно така е ! След 2000 и залепя
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AFN
Нормално е колега след 2000 да те залепя.
На колко хил.км. е колата?Как са ти дюзите?Цетравката,тя как е?Смукателния кулектор колко е чист?А турбината в какво състояние е?
А накрая си говорим и пишем за има-няма за 200обр.
На колко хил.км. е колата?Как са ти дюзите?Цетравката,тя как е?Смукателния кулектор колко е чист?А турбината в какво състояние е?
А накрая си говорим и пишем за има-няма за 200обр.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Прекъсване в ниските обороти Audi А3 1.9 AFN
Qnev99 написа:Здравейте,колеги днес чрез тема във форума почистих турбото със спрей за фурни.Ефект имаше и то голям преди колата забиваше на 120 км. след като почистих няма и помен от забиването.Обаче имам друг проблем колата е прекалено мудна в ниските обороти,след 2000-2200 оборота все едно кон я рита преди това няма никой,имам буустметър и по него виждам,че турбото,надува но чак след 2000 оборота и идва силата ! От какво може да е,сменени са вакумните маркучи със силиконови,геометрията се движи нормално.Къде да търся проблема ? Благодаря,предварително
Колега, ти сигурен ли си, че си с AFN ???
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 75 госта