Здравейте колеги, решил съм да подсиля малко дизеловото ми голфче, но ми трябва информация от кои двигатели мога да ползвам части за него - колектори турбо и в краен случай главата. Виждал съм от други теми че ползват колектори и турбо от 1.6 тд голф 2 което дава към 100 магарета, но моята цел е по-висока(120-150).
Най-вече питам защото намерих турбо, изпускателен колектор и преправян на 110ка всмукателен от 90 коня TDI - ще станат ли без преправяне.
Моля ви без коментари от сорта на смени двигателя с AFN - знам че е по-лесно, нарочно искам да ползвам моя си!
MK3 1.9 1Y чист дизел съвместимост с TDI
- PlamenDimitrov1
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 19:58
- Автомобил: golf 3 GTI _ 1Y
- Двигател: ABF 95 _ 1Y 93
- samo_pechka
- Мнения: 8384
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: MK3 1.9 1Y чист дизел съвместимост с TDI
Последна промяна от samo_pechka на Вто 10 апр 2018 8:31, променено общо 1 път.
- georgebonev
- Мнения: 3099
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
- PlamenDimitrov1
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 19:58
- Автомобил: golf 3 GTI _ 1Y
- Двигател: ABF 95 _ 1Y 93
Re: MK3 1.9 1Y чист дизел съвместимост с TDI
[quote="samo_pechka"]Ще ти помогна със съвети.
https://web.facebook.com/groups/1680517 ... ger_banner
Не съм го купил още, просто видях че човека го продава и питах.
Иначе за проекта като цяло, това не е от днес за утре. Срок за изпълнение съм си дал минимум 2-3 години, като сега съм на фаза събиране на информация и най-вече средства. Поради неясна за мен, или който и да е друг, причина тази ръждива кофа ми е повече на сърцето от всичко останало, затова и искам да я направя бърза (главно за писта - не за улицата, което и предполага 2-3 хубави карания на година). Нито съм наясно как става всичко, нито съм платежоспособен, в момента, да я направя от до, просто имам колата, мястото да я държа на сухо и желанието да я направя. Сега, особено след като купихме друг голф 3 (АБФ(затова и не бързам - тия 150 катъра са достатъчни)) за мен, дизела е трън в очите (и джоба) на родителите ми. Как да е, сконих ги да я запазим с уговорката да седи на село, където да си я човъркам колкото ми ще душата.
Иначе не се съм се и съмнявал че ще е турбо и готово (нито пък ми свършват желанията до там). Олекотяване под формата на изхвърляне на всичко от купето и може би махане на стъклата. Спирачки и главини ще търся от ГТИ като моя, че да си ползвам и гумите. Окачване най-твърдото което мога да намеря до определена разумна цена. Подсилване на купето с някакъв хомемейд ролкейдж с цел сигурност и здравина, че не е останало много здраво..
Разучавах как се слага и синхро, но да кажем това ще е на по-късен етап поради цената и намирането на части. Също много ми се иска кюнец през калника или капака, но тук трябва хората с повече знания да кажат дали няма да и пречи повече.
От тук насетне плана е празен и съм много благодарен за всеки един съвет който някой ми даде за каквото и да е - мощност, охлаждане, управление и т.н.
Целта като цяло е да минава смотаната тойота аурис D4D на баща ми (126 коня, турбо комон рейл), разбира се от вечния спор на кой му е по-дълга .... и да стане най-лудия такъв двигател наоколо + да си избивам балансите на някоя писта някога си.
https://web.facebook.com/groups/1680517 ... ger_banner
Не съм го купил още, просто видях че човека го продава и питах.
Иначе за проекта като цяло, това не е от днес за утре. Срок за изпълнение съм си дал минимум 2-3 години, като сега съм на фаза събиране на информация и най-вече средства. Поради неясна за мен, или който и да е друг, причина тази ръждива кофа ми е повече на сърцето от всичко останало, затова и искам да я направя бърза (главно за писта - не за улицата, което и предполага 2-3 хубави карания на година). Нито съм наясно как става всичко, нито съм платежоспособен, в момента, да я направя от до, просто имам колата, мястото да я държа на сухо и желанието да я направя. Сега, особено след като купихме друг голф 3 (АБФ(затова и не бързам - тия 150 катъра са достатъчни)) за мен, дизела е трън в очите (и джоба) на родителите ми. Как да е, сконих ги да я запазим с уговорката да седи на село, където да си я човъркам колкото ми ще душата.
Иначе не се съм се и съмнявал че ще е турбо и готово (нито пък ми свършват желанията до там). Олекотяване под формата на изхвърляне на всичко от купето и може би махане на стъклата. Спирачки и главини ще търся от ГТИ като моя, че да си ползвам и гумите. Окачване най-твърдото което мога да намеря до определена разумна цена. Подсилване на купето с някакъв хомемейд ролкейдж с цел сигурност и здравина, че не е останало много здраво..
Разучавах как се слага и синхро, но да кажем това ще е на по-късен етап поради цената и намирането на части. Също много ми се иска кюнец през калника или капака, но тук трябва хората с повече знания да кажат дали няма да и пречи повече.
От тук насетне плана е празен и съм много благодарен за всеки един съвет който някой ми даде за каквото и да е - мощност, охлаждане, управление и т.н.
Целта като цяло е да минава смотаната тойота аурис D4D на баща ми (126 коня, турбо комон рейл), разбира се от вечния спор на кой му е по-дълга .... и да стане най-лудия такъв двигател наоколо + да си избивам балансите на някоя писта някога си.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: MK3 1.9 1Y чист дизел съвместимост с TDI
Като цяло, ако съм усетил правилно си млад и разпален младеж близко до тийн възраст, който планира да вложи 2 години занимавка плюс все още неналични финанси за кола по-бърза от 120-коньов дизел на баща си. Сигурно е поредната шеговита тема... Моят боб показва, че ще размислиш и може би ще вземеш правилното решение. А именно да се съсредоточиш в по-смислени неща, някои от които даже могат да ти донесат доход или нови знания в дадено направление.
- PlamenDimitrov1
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 19:58
- Автомобил: golf 3 GTI _ 1Y
- Двигател: ABF 95 _ 1Y 93
Re: MK3 1.9 1Y чист дизел съвместимост с TDI
95% вярно с единствената грешка, че е шеговита тема (боба те лъже - рано или късно ще стане). Знам че е глупаво да инвестирам средства и време в това, но не ми пука. Всички сте били на моите години, всички сте мислили така и всички знаете че няма да се откажа. Както вече казах никой не разбира защо го правя и аз не очаквам от никой да ме разбере - имам си причини! И в крайна сметка си губя моето време и моите пари които съм изкарал или спестил!
На повече такива коментари няма да отговарям. Много моля ако нямате съвет или градивна критика за нещо по колата не се мъчете да ме отказвате!
На повече такива коментари няма да отговарям. Много моля ако нямате съвет или градивна критика за нещо по колата не се мъчете да ме отказвате!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта