Здравейте,
Имам един проблем, от който вече ще хвана бяла мечка... Сменях маховик на колата от заглавието, и след това колата стоя паркирана в София три седмици без да се кара(наще не искали да рискуват да я ударят някъде, а аз карах тяхната през това време и нямах път към София за да ги разменим). Когато в крайна сметка си я взех, установих че пали много неприятно когато е топла. Докато върти колата се тресе на тласъци и се чува звук все едно стреляш с картечница или нещо подобно. Когато е студена (сутрин) пали от четвърт, но малко рязко, като че ли подскача малко при паленето.
Пали си, няма дим и като запали си работи супер колата и в двата случая.
Дюзите са проверени - даже ми казаха че са най-идеалните дюзи на 2.0тди които са виждали в последните години. :)
На диагностика не дава никакви грешки по нито един модул на колата и с ВАГКОМ и с ДЕЛФИ диагноистика.
Стартера е правен зимата.
Акумулатора е на 1 година и половина и се зарежда нормално.
Смених тампоните на мотора и кутията.
След всичко това пак си остава проблема. Прилагам линк към две клипчета със звук на топло и на студено палене, да видите какво имам предвид. Моля за някакви насоки или идеи... :)
Студена - https://www.youtube.com/watch?v=khhgEMF3eHE
Топла - https://www.youtube.com/watch?v=kSPJspD4qO4
Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
Много нафта имаш колега,след като зареди ли стана това или така колата сие взе от София с трудно палене ?
Майстора само маховика ли смени или й нещо друго е правено по колата ?
Майстора само маховика ли смени или й нещо друго е правено по колата ?
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
Същата работа,беше и при мен.Топла палеше със удар при натиснат съединител.Когато е студена нямаше проблем.Бях се примирил и палех без да натискам съединителя,палеше значително по леко.Така се случи че я бях оставил във сервиз,за профилакттика на турбината.Когато си я вземах след седмица,го нямаше тоя проблем.Впоследсвие видях във фактурата,че са смяняли уплътнения на едната дюза.Явно са хванали проблема и са го отстранили,без да ме питат.Оттогава проблем не съм имал.Не казвам,че при колегата е същото.Просто споделям мнение.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 19:40
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2006
- Местоположение: Видин
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
Само маховика е сменен. По думите на баща ми, който я взе от сервиза, проблема се появил пътувайки за Видин. Веднага след зареждането колата запалила нормално. По пътя спирали за малко и запалила кофти. Вече изхарчих резервоара с който я докараха, и съм заредил Лукойлска нафта, като сложих и Bardahl BDC. Направи ми впечатление, че тази вечер топла, запали няколко пъти доста по-меко, но пак не нормално.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
Софт за топло палене ти трябва.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:39
- Автомобил: Пасат Б8 facelift
- Двигател: DFHA 2019
- Местоположение: София
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
Интересно ми е колегата Dalgia-73 как е запалил без съединител?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
Колега-напиши топло палене на ТДИ и чети,чети....
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
stanli77 написа:Интересно ми е колегата Dalgia-73 как е запалил без съединител?
Не ти разбрах въпроса нещо.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 19:40
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2006
- Местоположение: Видин
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
Проблема решен. Оказа се че и четките и втулките на стартера са ужасно износени. Сменяни са октомври 2017г, но явно са Бош-менте. Сменихме ги и колата пали като нов автомобил - ако не гледам оборотомера не разбирам че съм запалил. :)
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат 6 2.0TDI BKP DSG пали с удари топла
dalgia-73 написа:stanli77 написа:Интересно ми е колегата Dalgia-73 как е запалил без съединител?
Не ти разбрах въпроса нещо.
При Пасат Б6 (а вероятно и при други модели) не може да запалиш без да си натиснал съединителя, гледам, че колегата и той е с Б6 като мен и затова пита
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tih и 25 госта