Голф 4 ARL с чип- ненадува турбото!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Aleksandrov_gtd
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 01 май 2018 13:39
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 ARL с чип- ненадува турбото!

Мнениеот Aleksandrov_gtd » Вто 01 май 2018 14:06


Здравейте, колеги преди като изпреварвах колата ми мина в авариен режим при 160км след това го правеше този проблем през седмица на 180-140-120 км, чува се едно съскане като спукан маркуч. Колата ми започна и да пуши като я настъпя на 2ра и 3та преди това грам пушек нямаше, като я цедя на трета не ми прави проблем но като вкарам 4та и продължа да я настъпвам веднага забива и изключва турбото. Гледах я с ВАГ-ком даде ми грешка, че ненадува турбото, нагласена е да надува на 1,6 бара а пада до 1,1 в един сервиз ми казаха, че може да е от вакум маркучите и спукан интеркулер... Погледнах маркучите, здрави са, кулера също ЕГР клапана смъкнах софтуерно е спрян но механично не почистих го и го затапих промени се вървежа но пак същия проблем забива и го няма онова бързо набиране, закарах я на водородно почистване никаква промяна, взех за проба клапан Н75 от ASZ мотора пак ми заби, вече от всичко направено имам съмнения за геометрията дали е зацапана или турбото си отива. Колеги който разбира нека даде мнение какво да правя мисля засега да сменя всички маркучи с силиконови и актуатора да го сменя и ако не се оправи да свалям турбото да го видя дали е здраво. :screwy :neutral




Потребителски аватар
Jeka
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
Автомобил: Passat B5 Variant
Двигател: AJM++
Контакти:

Re: Голф 4 ARL с чип- ненадува турбото!

Мнениеот Jeka » Вто 01 май 2018 16:11


Провери си всички турбо пътища. Сам каза, че съска като спукан маркуч. Огледай ги дали са здрави и нямат спукано, също така скобите на бързите връзки с времето отслабват и почват да изпускат маркучите леко назад, което ги кара да изпускат малко налягане. Провери и кулера да не се е пукнал някъде. Ако не намериш проблема по тях, тогава вече можеш да се замисляш за сваляне и чистене на турбото.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ARL с чип- ненадува турбото!

Мнениеот valiosport » Сря 02 май 2018 13:14


Бустметър трябва и да се гледа какво става в момента като ускоряваш



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 52 госта