Здравейте,колата е Пасат 1,9 тди AVF проблема е че на празен ход ,особено при включен климатик има тресене .Преди 2 седмици са сменени уплътненията на дюзите комплект с болтовете.Подобрението е незначително.При първото палене изпушва синьо за момент и след 4-5 минути работа с ваг ком ми прави впечатление че 3 та дюза за момент показанията отиват на 1,20 но за 2 минути пада на 0,20.Прилагам 2 снимки с климатик включен и без него само втората дюза има бая отклонение но е в рамките до -1,20.Според двама майстори бил маховика,който имало вероятност и да е блокирал(забравих да отбележа че педала на съединителя е доста твърд и отделя доста високо и приритва преди да отдели).Забравих да отбележа че пипам педала на газта много леко и вибрацията изчезва.
Пасат 5.5 AVF тресе на празен ход
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 28 юни 2013 19:09
- Автомобил: mk4
- Двигател: asz 2002
- Местоположение: Хасково\София
Re: Пасат 5.5 AVF тресе на празен ход
Защо синхронизацията на вала има такова отклонение 1.1 -2.2 ? И защо не е около нулата
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 02 сеп 2013 20:25
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Кюстендил
Re: Пасат 5.5 AVF тресе на празен ход
Мисля да се справя с това другата седмица-но дали ще има подобрение.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Пасат 5.5 AVF тресе на празен ход
Да ще има подобрение.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат 5.5 AVF тресе на празен ход
Оборотите на празен ход за този мотор са 819,твоите къв го дървят на 903 представа си нямам,а повярвай ми с 40 да ги вдигна при мене има разлика.Дюзите са ти добри,когато работи мотора,най вероятно изпушването е от някоя от тях при палене излиза извън границите и после влиза в норми и спира да пуши.
Много често се късат тампоните хидравличните на мотора и претриса,или някой може да ги е сменил с неоригиналните и си тресе.
Като за начало си настрой оборотите на правилната стойност и виж как ще е.
Виж ако ти е разбит маховика наистина може да е причина за вибрации.
Много често се късат тампоните хидравличните на мотора и претриса,или някой може да ги е сменил с неоригиналните и си тресе.
Като за начало си настрой оборотите на правилната стойност и виж как ще е.
Виж ако ти е разбит маховика наистина може да е причина за вибрации.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Пасат 5.5 AVF тресе на празен ход
Аз, AVF двигатели, които съм закачал на диагностика, винаги са показвали 903 об/мин или 923 об/мин. При по - малко, напр. 861, не може да ги стабилизира и тресе.
Re: Пасат 5.5 AVF тресе на празен ход
Здравейте, колеги и моя пасат тресе шасито на празен ход при студен двигател. 1997г. 1.9тди, 110 коня. Ходих на майстор каза че, една част трябва да се смени от нафтовата помпа,която регулира вибрациите. Та мисълта ми е дали е от това, и от време на време издава едим шум на стържене. При подаване на газ тресенето изчезва, но стърженето се увеличава.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта