Мога ли да сложа турбо от ARL на AHF и съвет
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мога ли да сложа турбо от ARL на AHF и съвет
330d е комън рейл, незнам дали ще станат но ме съмнява, там налягането е голямо, твоите трябва да са на 210бара
Re: Мога ли да сложа турбо от ARL на AHF и съвет
WinstrolTV написа:А ако сложа разпръсквачи от 330d ?
турбо от арл
дюзи от АРЛ или бмв 330д ?
кулер
и тва ли ми трябва ?
Мисля , че трябва да прочетеш малко повече за тунинг и 1,9 тди роторна помпа. Инфо има колкото искаш.
От изброените от теб неща , нищо няма да ти стане . Единствено турбото , ама там по никакъв начин не е plug&pay
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 19 ное 2017 12:53
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: TDI 110Hp
Re: Мога ли да сложа турбо от ARL на AHF и съвет
То се знае ,че нищо няма да ми стане .. въпроса ще ходя на стругар съ ссигурност въпроса е
турбо от ARL
кулер от АРЛ
Дюзи от АРЛ
Нов съединител със сигурност (какъв съединител трябва да взема при такова проектчер)
чип
махнат катализатор , права тръба , без ЕГР това ще ми стигне ли за да станат 180,190к.с ?
турбо от ARL
кулер от АРЛ
Дюзи от АРЛ
Нов съединител със сигурност (какъв съединител трябва да взема при такова проектчер)
чип
махнат катализатор , права тръба , без ЕГР това ще ми стигне ли за да станат 180,190к.с ?
Re: Мога ли да сложа турбо от ARL на AHF и съвет
Изключи дюзите от АРЛ, добави спирачки , щото твойте ще финишират бързо , прибави едни 2 бона и отгоре ( ако го правиш сам ) и ще получиш решението на загадката.
ПП- дюзите ти трябва са поне 0,240 , та даже и по-големи ,, това са тунинг дюзи и НЕ СЕ МОНТИРАТ НА НИКОЯ КОЛА , ФАБРИЧНО .
Нито на 330д , да не говорим за АРЛ
ПП- дюзите ти трябва са поне 0,240 , та даже и по-големи ,, това са тунинг дюзи и НЕ СЕ МОНТИРАТ НА НИКОЯ КОЛА , ФАБРИЧНО .
Нито на 330д , да не говорим за АРЛ
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мога ли да сложа турбо от ARL на AHF и съвет
Май е трябвало АРЛ да търсиш направо
Дюзите от АРЛ ги забрави щото е помпа-дюза, кулера ако го вземеш трябва да вземеш всичките маркучи направо, щото и към кулера е на бързи връзки, към ЕГР-а и там е бърза връзка, ЕГР-а и той няма гаранция че ще пасне към всмукателния колектор щото е по-голям, та може да се наложи и всмукателен да търсиш от АРЛ.
Интеркулера на АРЛ е между водния радиатор и този на климатика. При този случай ти трябват и перките от АРЛ, щото са по-тънки понеже отпред са 3 радиатора със все дифузьора.
Сигурно има още неща които в момента не се сещам, трябва да ти го снимам отдолу да видиш колко е по-различно.
Дефакто ти трябва донор АРЛ на части
Дюзите от АРЛ ги забрави щото е помпа-дюза, кулера ако го вземеш трябва да вземеш всичките маркучи направо, щото и към кулера е на бързи връзки, към ЕГР-а и там е бърза връзка, ЕГР-а и той няма гаранция че ще пасне към всмукателния колектор щото е по-голям, та може да се наложи и всмукателен да търсиш от АРЛ.
Интеркулера на АРЛ е между водния радиатор и този на климатика. При този случай ти трябват и перките от АРЛ, щото са по-тънки понеже отпред са 3 радиатора със все дифузьора.
Сигурно има още неща които в момента не се сещам, трябва да ти го снимам отдолу да видиш колко е по-различно.
Дефакто ти трябва донор АРЛ на части
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Мога ли да сложа турбо от ARL на AHF и съвет
И измисли какво ще правиш със съединитела при тези нютонметри... Дали ще слагате някакъв усилен или ще искаш 6 степенна кутия, щото и тоя момент го има.
После ще има, "абе много бега, ама къси скоростите" Щото друго си е да караш с 2000 оборота на 110 км/ч и със 160 на 3000.
Другото не толкова маловажно е че АРЛ е с 288мм предни дискове и има разни други шукарийки като ЕСП (електронна стабилизираща система), която никак не е излишна за бърза ежедневка!
Така че помисли добре, дали не е по-добре да продадеш тази и да търсиш направо АСЗ/АРЛ, хем ще е по-нова година, хем по-мощна и въпросната мощност се стига само софтуерно, а с хибридно турбо ~210 кончета, което е напълно достатъчно за всекидневен автомобил и няма да има проблем нито с турбо нито съединител.
После ще има, "абе много бега, ама къси скоростите" Щото друго си е да караш с 2000 оборота на 110 км/ч и със 160 на 3000.
Другото не толкова маловажно е че АРЛ е с 288мм предни дискове и има разни други шукарийки като ЕСП (електронна стабилизираща система), която никак не е излишна за бърза ежедневка!
Така че помисли добре, дали не е по-добре да продадеш тази и да търсиш направо АСЗ/АРЛ, хем ще е по-нова година, хем по-мощна и въпросната мощност се стига само софтуерно, а с хибридно турбо ~210 кончета, което е напълно достатъчно за всекидневен автомобил и няма да има проблем нито с турбо нито съединител.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 19 ное 2017 12:53
- Автомобил: VW GOLF 4
- Двигател: TDI 110Hp
Re: Мога ли да сложа турбо от ARL на AHF и съвет
Точно това мисля в момента , и се чудя да не е продавам ами прсото да си купя друг голф ARL , защото като се замисля парите за тунинг-а горе долу излизат колкото него
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: niky78 и 53 госта