Vw Passat b5 1.9tdi 116к.с. не се форсира на място

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ss94
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 09 авг 2016 19:46
Автомобил:
Двигател:

Vw Passat b5 1.9tdi 116к.с. не се форсира на място

Мнениеот ss94 » Нед 20 май 2018 15:45


Здравейте, колеги!
Както се разбира от заглавието, на място пасата не се форсира до прекъсвач, а до 3хил. Оборота. След няколко опита обаче успява и припушва лекп, оборотите играят между 900-1000 за 5-6 сек и се оправя. След това колата започва да върви доста добре, като преди форсиране на място е доста спъната и при поддържане на 2000 оборота придърпва. Когато извадя буксата на дебитомера се форсира без проблем и набира доста добре до 2300 оборотс и умира пак... Опитите с форсирането на място направих, защото колата е доста спъната и набива грешка на турбо, когато дигна 110-120 на 5та или 3.500 оборота на 3та. Гася, паля и грешката я няма. Какъв може да е проблема и откъде да започна с локализирането му?
Блсгодаря на отзовалите се предварително!




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Vw Passat b5 1.9tdi 116к.с. не се форсира на място

Мнениеот vanesto » Нед 20 май 2018 16:00


Каква точно е грешката?


ss94
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 09 авг 2016 19:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Passat b5 1.9tdi 116к.с. не се форсира на място

Мнениеот ss94 » Нед 20 май 2018 16:06


Здравей! Грешката е 17965 - charge pressure control. Вакуумите са сменени, турбото е рециклирано преди 15к км. колата не пуши и работи нормашно (без шумове, чукания, тропания и т.н.). Няма катализатор, егр-а е нов на 15к км. Вакуум помпата е рециклирана наскоро и тя, няма течове.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Vw Passat b5 1.9tdi 116к.с. не се форсира на място

Мнениеот vanesto » Нед 20 май 2018 16:15


Геометрията ти е зацапана най-вероятно. По-малко вероятно клапан N75 или не добре настроен актуатор на турбото. А може и да сте объркали някой вакуум маркуч при смяната.


ss94
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 09 авг 2016 19:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Passat b5 1.9tdi 116к.с. не се форсира на място

Мнениеот ss94 » Нед 20 май 2018 16:20


Благодаря ти, тази седмица ще сложа н75 от друга, работеща нормално кола да видя първо него. Актуатора се движи добре, така че ще остане геометрията. Вакуумите са сравнявани със същия пасата и са така.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Vw Passat b5 1.9tdi 116к.с. не се форсира на място

Мнениеот okti_1 » Нед 20 май 2018 18:49


ss94 написа:Благодаря ти, тази седмица ще сложа н75 от друга, работеща нормално кола да видя първо него. Актуатора се движи добре, така че ще остане геометрията. Вакуумите са сравнявани със същия пасата и са така.

Тава което си написал ме навява на мисълта че не си наясно с установяване на проблема и сам няма да мажеш да се справиш.Така че сподели от къде си за да можем да те напътим към някой от клубните майстори.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Vw Passat b5 1.9tdi 116к.с. не се форсира на място

Мнениеот bobitur » Нед 10 юни 2018 1:55


Дебитомер, н75 или геометрия



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта