Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
- RusH_DeMoN
- Мнения: 516
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Колеги смених маховика със съединителя пълен комплект едномасов... но на втора се чува едно като дрънчене около 2000 об. със повече газ ... На другите скорости няма проблем, изчезна дъвченето при спиране и тресенето на 4та и 5та. Голф 4 ахф.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
И аз сложих твърд на същия мотор преди десет дни.Маховик от 1Z с нов съединител SACHS и имам много лека вибрация на 2000 оборота като давам газ(усещам го на 4-та и 5-та).Ако ускорявам плавно няма проблеми.И при мен изчезна дъвченето преди спирането под 20 километра да речем.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Очаквам нова тема скоро в раздела за скоростни кутий.....
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Преди две седмици и аз смених двумасовия с едномасов от 1з + закс комплект. На празен ход си е съата работа няма проблеми. При потегляне ( на първа) също е всичко както трябва, на втора от 1000 до 2000об дрънчат според мен пружините на диска, обаче на 3-4 и пета в диапазона от обороти до 1800об тресе яко, яко вибрации. Колата е пасат б5 афн синхро.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Нормално е колеги.
Свиквай те.
Свиквай те.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Букварче то, колега, букварче то. Прочете те го отново и си го припомне те.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Много сервизи във Велико Търново се отказаха изобщо да предлагат конверсия,(даже и като питаш в магазина Ти обясняват че това е крайно лошо)и точно по тази причина, след 15 30к като ви заминат кутиите и почнете да ревете тогава става страшно че пак маховик този пък правилния, и пак бай Ганьо да спести едни 200 лева ще се набута с 1000 ей това е маде ин Булгаристан
Моето дете е на 5 години и разбира от това клипче че не трябва да се прави конверсия, чудя се как мъже завършили "основно" образование правят подобни извращения с колите си и им наливат после от скъпата нафта ей това се чудя ама.....
https://youtu.be/SCIy-Rnn4rM
Моето дете е на 5 години и разбира от това клипче че не трябва да се прави конверсия, чудя се как мъже завършили "основно" образование правят подобни извращения с колите си и им наливат после от скъпата нафта ей това се чудя ама.....
https://youtu.be/SCIy-Rnn4rM
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Аз на моя голф 1.9 ПД съм още с оригиналния двумасов маховик 240мм, но сложих твърди тампони на носачите от Р32(вертикалните).
Такава вибрация се появи вътре до 1600-1700 оборота, че вече немога да го карам с 80 на 6-та и 70 на 5-та. Представям си ако сложа твърд маховик....
Такава вибрация се появи вътре до 1600-1700 оборота, че вече немога да го карам с 80 на 6-та и 70 на 5-та. Представям си ако сложа твърд маховик....
- Stivi
- Мнения: 8293
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Както се казва - "Икономията е майка на мизерията.." ,и аз минах по този път /отдавна беше ,и колата също отдавна е продадена/ ,но резултата определено не беше задоволителен !
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
valiosport написа:Аз на моя голф 1.9 ПД съм още с оригиналния двумасов маховик 240мм, но сложих твърди тампони на носачите от Р32(вертикалните).
Такава вибрация се появи вътре до 1600-1700 оборота, че вече немога да го карам с 80 на 6-та и 70 на 5-та. Представям си ако сложа твърд маховик....
И аз съм с плътни тампони от година и половина и нямам никакви проблеми с вибрации от тях
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Колега и при мен няма проблеми, но просто сега вибрира вътре в купето под 1800 оборота. На един приятел слагахме на Венто ТДИ и там също вибрираше и ги махна
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Karaboev принципно съм съгласен с теб, но пък от друга страна не съм виждал счупени кутии на стари дизели с обикновени маховици! Също така не съм виждал и такива на 1З ! Един приятел навъртя на една двойка има няма милион километри на 1.6 и там вибрацийте не лъжат но за скромните 30 години, кутията му все още беше здрава! Аз си мисля че кутийие сдават багажа когато колата е чипосана или се кара като на рали всеки ден, но това си е мое мнение! Все пак на автомобил с средна цена 3000 лв. да смениш компонент, който в магазина е 1000 лв. е някак си абсолютно неоправдано!
- Stivi
- Мнения: 8293
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
xxx_man написа:Karaboev принципно съм съгласен с теб, но пък от друга страна не съм виждал счупени кутии на стари дизели с обикновени маховици!
Ами те старите дизели от завода излизат измислени така, че да не се трошат,и нямат никаква връзка с тези променени по метода "да побългарим колата с евтин маховик и съединител"
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
Разликата между цитираната двойка 1.6 и Пасат 1.9 ТДИ е има няма 200 нютона. Колегата, дето я даде за пример дали не може малко да поразмърда мозъка и да помисли еднакво ли е да пердашиш едни скорости със 110нМ и с 300+ нютона? Освен това двойката си излиза от завода с твърд маховик. Няма как да видиш строшена кутия.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Дрънчащ звук след смяна на маховик 1.9тди голф 4
stefan4o написа:Разликата между цитираната двойка 1.6 и Пасат 1.9 ТДИ е има няма 200 нютона. Колегата, дето я даде за пример дали не може малко да поразмърда мозъка и да помисли еднакво ли е да пердашиш едни скорости със 110нМ и с 300+ нютона? Освен това двойката си излиза от завода с твърд маховик. Няма как да видиш строшена кутия.
Добре 1,6 не е добро сравнение но 1З е доста близък до 110 ката, а фабрично излиза с твърд маховик
И второ комплектите заместител са основно производство на Валео! Не вярвам тази компания да произвежда такъв продукт заради бедните Българи които са решили да побългаряват колите си!!! Предполагам, че щом Валео са преценили, че може да се продава такъв кид, то има защо! и едва ли ние сме основния потребител на този продукт!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 198 госта