passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
Курте, повдигач си виждал само на снимка.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
Sasho-1.9TDI-110 написа:Ами колега честно да ти кажа незнам какво ме притеснява. Просто искам всичко да ми е перфектно а и ми е първа кола.
Момче младо, ако искаш всичко да е перфектно, вземи си кола поне среден клас от магазина. Ако караш стара, поддръжката е компромис между желано, възможно и разумно. Карай си колата и не се впускай в ремонти, че може ефекта да е обратен на желаното.
Курти, в темите със снимките ти е силата, не се резили в техническите.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
2 пъти съм сменял хидравлични повдигачи на колите си, първият път всички на едно VW LT 28, бе на много километри и бях решил да вложа малко пари в него. Бяха идеално прави, но лопаха малко в гнездата.
Вторият път бе един Спринтер, който скъса верига, тогава имаше изкривени повдигачи, една част бяха дори заклинени.
Имам много опит, за разлика от много други фенове.
Вторият път бе един Спринтер, който скъса верига, тогава имаше изкривени повдигачи, една част бяха дори заклинени.
Имам много опит, за разлика от много други фенове.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
Sasho-1.9TDI-110 написа:Ами колега честно да ти кажа незнам какво ме притеснява. Просто искам всичко да ми е перфектно а и ми е първа кола.
Този 20годишен кощник няма как да е перфектен. Ако искаш да е перфектно всичко-нова кола.Карай си и си свиркай и не се филмирай.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
И кой те излъга че при смяна на повдигачи се сваля глава
Маха се ремъка и вала, надолу не се пипа
Маха се ремъка и вала, надолу не се пипа
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
Благовест написа:Аз само не разбрах що при смяна на повдигачи се сменя и гарнитурата на главата.
Профилактично? Това само Враца го е предписал! Винаги с 2 изречения, пестелив е!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
Първо да ти обесна някои работи, понеже си специалист. Като я свалиш тая глава ПРОФИЛАКТИЧНО, трябва да се заравни И блока, ама нали се сещаш че нема го напрай никой това, пък и има и друго. Тези ситните песъчинки от камъка дето ше тръкнеш блока не трябва да падат надолу щото ще съсипеш стените на цилиндрите и сегментите и после ше има почна да гори масло след сваляне на главата
Това не е да свалиш турбо профилактично или всмукателен колектор за чистене.
Няма ли проблем там НЕ СЕ пипа, а вие може и буталата за профилактиката да извадите ако искате, ама там има други тънкости дето сега нема ги обеснявам.
Сваля се разпределителния вал и се сменят повдигачите, това е.
Това не е да свалиш турбо профилактично или всмукателен колектор за чистене.
Няма ли проблем там НЕ СЕ пипа, а вие може и буталата за профилактиката да извадите ако искате, ама там има други тънкости дето сега нема ги обеснявам.
Сваля се разпределителния вал и се сменят повдигачите, това е.
- samo_pechka
- Мнения: 8384
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
Ревизия на глава се прави при проблем с нея ( клапани, водачи, губене на налягане и т.н. ) или гарнитура. Тракането на клапаните в повечето случаи се дължи на проблем с налягането на маслото. Много рядко е от марката масло ( в случая цитирам духчето и репсола ) , т.е. със сигурност не е от Репсола в случая. При прегряване често възниква проблем с лагери , също и при коли с много км , дори и с "ремонтиран" вал и сменени лагери , поради пропуск от смяна на лагера на спомаг.вал ( грешно наричан паразитен вал ) . И тракат повечко компенсаторите , докато се "напълни" и уплътни системата нали. Но 2-3 сек...търпимо е . Карай си колата, като се поразтрака за по-дълго, тогава ще прецениш кое, дали и заслужава ли си ремонта.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: passat b5 1.9tdi 90 к.с. Ревизия на главата
samo_pechka написа:... често възниква проблем
... поради пропуск от смяна на лагера на спомаг.вал ( грешно наричан паразитен вал ) .
Много правилно наблюдение!
Евала, Печка!
В цялата история има един съществен проблем!
В ЕТКА дори няма намек от рисунка на тези лагери (втулки са)
Точно заради такъв пропуск навремето за втори път отварях 2Е-то:
viewtopic.php?f=11&t=295909&hilit=%D1%81%D0%B0%D0%BC+%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8F
Миналата неделя си сглобих AFN, борейки се с голям разход на масло.
Какво съм направил още не знам, защото съм минал само 200км, но ще напиша и за него скоро.
Та нито за 2Е-то, нито за AFN-а има информаия за тези лагери...
Оказа се, че май на всички VW са еднакви!
Или поне на тези двата, коренно различни мотора, са!
Та едвам намерих предния път от къде съм ги вземал, за да си взема пак
Смених ги, де! Вече отворя ли мотор - сменям абсолютно всичко.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта