Здравейте, колата е Г5 1.9 TDI BXE. До колкото разбирам при запалване на двигателя пуши не точно напълно черно. Про движение първите няколко натисканкя на газта също леко припува и като че ли после спира. На загрял двигател при рязко натискане на газта до високи обороти изпушва след рязкото отпускане на педала. До тук предполагам е нормално.
Но забелязах, че примерно при настъпване на 2-ра/3-та за изпреварване и достигане на по-високи обороти колата започва да пуши долато не пусна педала. Също така при внимателно каране се чува едно свирене от турбото. Също така при настъпване на колата на място и отпускане на газта (и в дрижение е същото) се чува странен звук все едно има blow off или липсва гърне. Малко като дрънчене и свирене е.
Какво може да причинава това пушене и свирене? Моля да препоръчате и къде може да се отиде да се погледне колата. В Герман така и не успях да се свържа с Никси след може би 20 позвонявания за 1 година. Изглежда имат доооста работа :)
Благодаря!
Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
проверете като за начало турбината,губиш ли масло или антифриз?
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
Антифирзът съм го напълнил на максимум като купих миналата година колата и не е мръднал. Карах с 5в40 Кастрол Едж Титаниум и долях повече от 1л за 10000км. Сега съм с Равенол поръчано през колегата от форума и пак доливам, но ми се струва, че го гори повече.
Имам омасляване около уплътнението на ЕГР (не е махан или чистен) И скоро вдигахме колата за смяна на накладки и ми казаха, че охладителя на маслото е доста омаслен, но конкретните майстори не можаха да ми кажат това проблем ли е или не.
Имам омасляване около уплътнението на ЕГР (не е махан или чистен) И скоро вдигахме колата за смяна на накладки и ми казаха, че охладителя на маслото е доста омаслен, но конкретните майстори не можаха да ми кажат това проблем ли е или не.
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
Къде могат да ми огледат вакумите и турбо пътищата ?
- bkunev
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
Къв е този охладител на маслото, че ми стана интересно, сигурно за кулера става въпрос. А относно пушенето...я я подгони 10-тина километра между 3 -4000 обората на подходяща предавка да не се омааш нейде и после пак погледни пуши ли...Ако пак кади търси проблем. И аз доливам по 7-800 мл. на 10000. И мойта присвирва и припушва и ЕГР-а капе, и турбото от към студеното е омаслено ама карам, май да не се филмираш, щом пали топъл и студен карай, той ойлюва като се опикае ще разбереш...
Re: Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
bkunev написа:Къв е този охладител на маслото, че ми стана интересно, сигурно за кулера става въпрос. ...
Охладителя на маслото е под масления филтър
Колата гледана ли е в движение дали турбото надува коректно, и чуват ли се някакви звуци при набиране ?
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
Ще го снимам на следващото ГТП. Уж я гледаха още като я взех и казаха, че изглежвгдс добре. Мога да пусна логове (само да ми пропомните кои канали бяха от полза и дали едновременно или поотделно да ги проследя?).
Интересното е, че от няколко дни започнах да чувам турбото като започне да надува, но е много леко и по-скоро нормално. Не е свиренето, което си го има. Според мен има някакъв малък проблем с някой маркуч/път. Ама нато не знам къде да отида да го погледнат ...
ПП: утре ще пътувам на дълъг път и ще я “продухам”
Интересното е, че от няколко дни започнах да чувам турбото като започне да надува, но е много леко и по-скоро нормално. Не е свиренето, което си го има. Според мен има някакъв малък проблем с някой маркуч/път. Ама нато не знам къде да отида да го погледнат ...
ПП: утре ще пътувам на дълъг път и ще я “продухам”
Re: Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
Ако е спукан маркуч , "продухването" може да ти донесе ново турбо.
Недонадуването е толкова опасно, колкото и премахването !
Недонадуването е толкова опасно, колкото и премахването !
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
Не знам, до колко биха помогнали тези стари логове
https://www.dropbox.com/s/u1pbajkphd4z7 ... x.CSV?dl=0
https://www.dropbox.com/s/y6ktcu7k3v1os0f/LOG-01-011-xxx-xxx.CSV?dl=0
Защото, ако не успява да достичне зададеното налягане се опитва да продължава да надува ?
https://www.dropbox.com/s/u1pbajkphd4z7 ... x.CSV?dl=0
https://www.dropbox.com/s/y6ktcu7k3v1os0f/LOG-01-011-xxx-xxx.CSV?dl=0
Защото, ако не успява да достичне зададеното налягане се опитва да продължава да надува ?
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Голф 5 1.9 TDi BXE пуши във високи обороти
Не виждам промяна след продухването. Къде в София може да се погледне и да се даде адекватно мнение?
Като я натисна при отворен прозорец се чува едно монотонна дкърцане все едно нещо се клати ... Обясних като стои та гледай, ама ..
Като я натисна при отворен прозорец се чува едно монотонна дкърцане все едно нещо се клати ... Обясних като стои та гледай, ама ..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта