Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот valiosport » Сря 10 авг 2016 5:29


Колеги от доста време имам теч на антифриз(мисля че е антифриз защото червенее). Капе някъде в задния край на скоростната кутия, върху едното жило за скоростите... Някой имал ли е подобен теч, защото всичко изсъхва от температурата и не мога да хвана откъде е....?
Също така от снощи загубих тяга в един баир като я смачках на пета скорост, вдигнах капака и не знам каква може да е причината да протече нафта от горния маркуч който влиза в помпата. Маркуча не е пробит, а опуска нафта точно откъдето са скобите.
Прилагам две снимки да се види нагледно откъде е теча.
Прикачени файлове
Tech tandem pompa.jpg
Tech tandem pompa 2.jpg




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот hvp800 » Сря 10 авг 2016 9:32


За антифриза, най-вероятно ти тече от фланеца под тандем помпата, или гумичката на темп. датчик.
За теча на нафта, огледай хубаво помпата, защото ако тече от щуцера, ще трябва я сменяш, ако е от капака има шанс да я ремонтираш


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот valiosport » Сря 10 авг 2016 21:30


Братко, теча на нафта е отстранен, защо така изпускат скобите не ми е ясно. Изтрил съм капака да гледам дали ще почне да го омазнява за да хвана теча навреме ако има....
Само че теча на антифриз остава.... Пипах да вида някъде за капчица ама няма... Датчика го напипах ама няма капчица....


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот hvp800 » Чет 11 авг 2016 20:45


Ако теча е от фланеца то е много вероятно да тече когато колата е в обороти, а това е много трудно за хващане


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот valiosport » Пон 15 авг 2016 10:17


Пичове, теча от маркучето продължава и капе върху маркуча за антифриза... Сложих скоби с винтче стегнах ги и пак тече. Лошото е че не мога да установа от щуцера на помпата ли е или от маркуча. Продават ли се нови тези късите маркучета или само втора употреба?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот valiosport » Нед 21 авг 2016 15:46


Притегнах яко маркучетата с малката тресчотка, пържих колата в жегата да видим дали тече, засега всичко е сухо, но се яви друг проблем...
Случайно барнах маркучето, което е в задния край за вакума което е и шава като джойстик :eek :mhihi
Сега ми се изяснява картинката защо като я запаля студена и бустметъра не помръдва от нулата, трябва да подам газчица за да иде между нулата и 0.1бар.
Сега идеята е да го лепна с течен метал както е на колата без да свалям помпата, дали ще успея ако обезмасля, как мислите?
Не ми се ще да свалям помпата и да и сменям гарнитурите и семерините, понеже теч от капака няма....


Потребителски аватар
porostorm
Мнения: 82
Регистриран на: Съб 15 юли 2006 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот porostorm » Нед 21 авг 2016 16:31


Аз имах теч пт маркуча зад помпата и пт датчика, маркуча се беше пробил все едно от игла и пускаше само на загрял мотор. А при датчика беше от о-пръстена.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот gancho » Пет 26 авг 2016 12:13


Ако тече нафта , тя капе върху маркучите на антифриза, влизащи в пластмасовия фланец.
Маркучите не са нафтоустойчиви и се разкашкват бързо и после протича и антифриз.
Тези тандем помпи имат два дежурни дефекта-
-протича гориво
-разбива се щуцера за вакуума.
Ремонтирайти ги навреме, че после е по-лошо....


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот valiosport » Пет 26 авг 2016 20:01


Пичове май не четете че помпата не тече, а тече от маркуча който я захранва с гориво, където се надява на щуцерите! Проблема е решен след като стегнах скобите с тресчотката :mhihi
Другия проблем е разбития щуцер за вакума, който направих преди малко, по мързеливия начин без да свалям помпата. Обезмаслих и забърсах хубаво, после я намазах хубавичко с течен метал... Още не бях намазал навсякъде и лепилото изсъхна защото двигатела беше топъл. Втория път по-хубаво го намазах, изчаках половин час и леко стегнах скобичката. Утре ще тествам как са спирачките и вървежа, но щуцера не помръдва.
Интересното беше че имах спирачки, но като запалех вакума те идваше веднага а след известно време... Ще покарам и ще споделя резултата.
От щуцера на вакума имаше масълце, това нормално ли е? :gruebel
Прикачени файлове
20160826_191248.jpg
20160826_191256.jpg
20160826_195526.jpg


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот Scarchu » Съб 27 авг 2016 17:49


valiosport написа:...
От щуцера на вакума имаше масълце, това нормално ли е? :gruebel


Да, перките на помпата вътре са в маслена баня. Когато се изгаси двигателя се стича малко масълце в щуцера.
Ето и ЛИНК към тема в която съм си рециклирал моята помпа и се вижда устройството на вакумната част.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот valiosport » Съб 27 авг 2016 21:58


Мерси братле, чел съм темата ти, чудесна тема.
Днес пробвах как е явно щуцера ми не е бил много разбит, че не е губила вакум и разлика няма освен че не мърда щуцера.
Обаче това късото маркуче какъв въртел ми направи преди малко, добре че бях на 2км. от дома.... Спука се точно посредата и почна да блика нафта като гейзер. Както карах ми замериса на нафта и спрях и видях че зад мен оставам диря.... Цялата задница стана в капки от нафта. Взех късото маркуче което идва от филтъра до клапанчето и стана работата засега така ще е...


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот Dpop » Вто 26 мар 2019 9:48


Какво е състоянието на помпата, след почти три години от ремонта, как е щуцера за вакума, течния метал държи ли го?
Аз имам опит със смяна на част от гарнитурите и гумени уплътнения точно на такава помпа и вече малко повече от година няма сълзене на гориво, но се появи лек луфт във щуцера на вакума.
Ако и някой друг е правил такъв ремонт, моля нека да пише какви са резултатите след време.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот valiosport » Сря 27 мар 2019 14:06


Щуцера е перфектен, няма проблем


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа

Мнениеот Scarchu » Сря 27 мар 2019 15:57


И моята си работи перфектно все още :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 61 госта