Колеги от доста време имам теч на антифриз(мисля че е антифриз защото червенее). Капе някъде в задния край на скоростната кутия, върху едното жило за скоростите... Някой имал ли е подобен теч, защото всичко изсъхва от температурата и не мога да хвана откъде е....?
Също така от снощи загубих тяга в един баир като я смачках на пета скорост, вдигнах капака и не знам каква може да е причината да протече нафта от горния маркуч който влиза в помпата. Маркуча не е пробит, а опуска нафта точно откъдето са скобите.
Прилагам две снимки да се види нагледно откъде е теча.
Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
За антифриза, най-вероятно ти тече от фланеца под тандем помпата, или гумичката на темп. датчик.
За теча на нафта, огледай хубаво помпата, защото ако тече от щуцера, ще трябва я сменяш, ако е от капака има шанс да я ремонтираш
За теча на нафта, огледай хубаво помпата, защото ако тече от щуцера, ще трябва я сменяш, ако е от капака има шанс да я ремонтираш
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Братко, теча на нафта е отстранен, защо така изпускат скобите не ми е ясно. Изтрил съм капака да гледам дали ще почне да го омазнява за да хвана теча навреме ако има....
Само че теча на антифриз остава.... Пипах да вида някъде за капчица ама няма... Датчика го напипах ама няма капчица....
Само че теча на антифриз остава.... Пипах да вида някъде за капчица ама няма... Датчика го напипах ама няма капчица....
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Ако теча е от фланеца то е много вероятно да тече когато колата е в обороти, а това е много трудно за хващане
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Пичове, теча от маркучето продължава и капе върху маркуча за антифриза... Сложих скоби с винтче стегнах ги и пак тече. Лошото е че не мога да установа от щуцера на помпата ли е или от маркуча. Продават ли се нови тези късите маркучета или само втора употреба?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Притегнах яко маркучетата с малката тресчотка, пържих колата в жегата да видим дали тече, засега всичко е сухо, но се яви друг проблем...
Случайно барнах маркучето, което е в задния край за вакума което е и шава като джойстик
Сега ми се изяснява картинката защо като я запаля студена и бустметъра не помръдва от нулата, трябва да подам газчица за да иде между нулата и 0.1бар.
Сега идеята е да го лепна с течен метал както е на колата без да свалям помпата, дали ще успея ако обезмасля, как мислите?
Не ми се ще да свалям помпата и да и сменям гарнитурите и семерините, понеже теч от капака няма....
Случайно барнах маркучето, което е в задния край за вакума което е и шава като джойстик
Сега ми се изяснява картинката защо като я запаля студена и бустметъра не помръдва от нулата, трябва да подам газчица за да иде между нулата и 0.1бар.
Сега идеята е да го лепна с течен метал както е на колата без да свалям помпата, дали ще успея ако обезмасля, как мислите?
Не ми се ще да свалям помпата и да и сменям гарнитурите и семерините, понеже теч от капака няма....
- porostorm
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 15 юли 2006 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Аз имах теч пт маркуча зад помпата и пт датчика, маркуча се беше пробил все едно от игла и пускаше само на загрял мотор. А при датчика беше от о-пръстена.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Ако тече нафта , тя капе върху маркучите на антифриза, влизащи в пластмасовия фланец.
Маркучите не са нафтоустойчиви и се разкашкват бързо и после протича и антифриз.
Тези тандем помпи имат два дежурни дефекта-
-протича гориво
-разбива се щуцера за вакуума.
Ремонтирайти ги навреме, че после е по-лошо....
Маркучите не са нафтоустойчиви и се разкашкват бързо и после протича и антифриз.
Тези тандем помпи имат два дежурни дефекта-
-протича гориво
-разбива се щуцера за вакуума.
Ремонтирайти ги навреме, че после е по-лошо....
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Пичове май не четете че помпата не тече, а тече от маркуча който я захранва с гориво, където се надява на щуцерите! Проблема е решен след като стегнах скобите с тресчотката
Другия проблем е разбития щуцер за вакума, който направих преди малко, по мързеливия начин без да свалям помпата. Обезмаслих и забърсах хубаво, после я намазах хубавичко с течен метал... Още не бях намазал навсякъде и лепилото изсъхна защото двигатела беше топъл. Втория път по-хубаво го намазах, изчаках половин час и леко стегнах скобичката. Утре ще тествам как са спирачките и вървежа, но щуцера не помръдва.
Интересното беше че имах спирачки, но като запалех вакума те идваше веднага а след известно време... Ще покарам и ще споделя резултата.
От щуцера на вакума имаше масълце, това нормално ли е?
Другия проблем е разбития щуцер за вакума, който направих преди малко, по мързеливия начин без да свалям помпата. Обезмаслих и забърсах хубаво, после я намазах хубавичко с течен метал... Още не бях намазал навсякъде и лепилото изсъхна защото двигатела беше топъл. Втория път по-хубаво го намазах, изчаках половин час и леко стегнах скобичката. Утре ще тествам как са спирачките и вървежа, но щуцера не помръдва.
Интересното беше че имах спирачки, но като запалех вакума те идваше веднага а след известно време... Ще покарам и ще споделя резултата.
От щуцера на вакума имаше масълце, това нормално ли е?
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
valiosport написа:...
От щуцера на вакума имаше масълце, това нормално ли е?
Да, перките на помпата вътре са в маслена баня. Когато се изгаси двигателя се стича малко масълце в щуцера.
Ето и ЛИНК към тема в която съм си рециклирал моята помпа и се вижда устройството на вакумната част.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Мерси братле, чел съм темата ти, чудесна тема.
Днес пробвах как е явно щуцера ми не е бил много разбит, че не е губила вакум и разлика няма освен че не мърда щуцера.
Обаче това късото маркуче какъв въртел ми направи преди малко, добре че бях на 2км. от дома.... Спука се точно посредата и почна да блика нафта като гейзер. Както карах ми замериса на нафта и спрях и видях че зад мен оставам диря.... Цялата задница стана в капки от нафта. Взех късото маркуче което идва от филтъра до клапанчето и стана работата засега така ще е...
Днес пробвах как е явно щуцера ми не е бил много разбит, че не е губила вакум и разлика няма освен че не мърда щуцера.
Обаче това късото маркуче какъв въртел ми направи преди малко, добре че бях на 2км. от дома.... Спука се точно посредата и почна да блика нафта като гейзер. Както карах ми замериса на нафта и спрях и видях че зад мен оставам диря.... Цялата задница стана в капки от нафта. Взех късото маркуче което идва от филтъра до клапанчето и стана работата засега така ще е...
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Какво е състоянието на помпата, след почти три години от ремонта, как е щуцера за вакума, течния метал държи ли го?
Аз имам опит със смяна на част от гарнитурите и гумени уплътнения точно на такава помпа и вече малко повече от година няма сълзене на гориво, но се появи лек луфт във щуцера на вакума.
Ако и някой друг е правил такъв ремонт, моля нека да пише какви са резултатите след време.
Аз имам опит със смяна на част от гарнитурите и гумени уплътнения точно на такава помпа и вече малко повече от година няма сълзене на гориво, но се появи лек луфт във щуцера на вакума.
Ако и някой друг е правил такъв ремонт, моля нека да пише какви са резултатите след време.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
Щуцера е перфектен, няма проблем
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 ARL-теч от Тандем помпа
И моята си работи перфектно все още :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 61 госта