В момента е Сря 21 ное 2018 1:43
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Сря 13 юни 2018 12:15 
Извън линия

Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
Мнения: 66
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: 2.0 16v
Местоположение: Sofia
Имам лек проблем с количката Голф 4 1.9ТДИ 131к.с. когато климатроника е спрян колата тъпче след 3000 оборота когато го пусна колата започва да си върви осезаемо повече.Закачих я няма никакви грешки


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Сря 13 юни 2018 12:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Мнения: 1143
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив
карах астра преди. 1,7 68 коня мисля беше. Като изпреварвах пусках климатика - вървеше повече


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Сря 13 юни 2018 21:21 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9563
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
И къде е логиката?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Сря 13 юни 2018 23:57 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Мнения: 883
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Има логка.
Карам Т5 2011г. CR двигател и тива явление съм го усетил няколко пъти.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Чет 14 юни 2018 11:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Мнения: 4343
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе
И къде е логиката :eek ?
Разбирам на 150 коня да не се забелязва загубата на мощност и да си въобразява човек нещо, но на 68 коня да се вдига мощността, хайде сега. Случая ми прилича на този с лепенките, дето ги слагат по задните джамове с името на пилота в колата, дето 'дигат 25 коня :icon_lol .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Чет 14 юни 2018 19:31 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Мнения: 2568
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе
И мен ми е чудно,ама ''всьо бъйвает'' както казват братушките. Според мен компа прави тия магарии-може би увеличава горивото като се пусне климата-знам ли :screwy


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Пет 15 юни 2018 8:06 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Мнения: 1143
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив
При мен ефекта не беше УАУ, Не ми трябва чип - имам си климатик!!! Не ме разбирайте погрешно
Когато го пуснех двигателя се усещаше по различно, олекваше му работата и при изпреварване съм го усещал


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Пет 15 юни 2018 9:23 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Мнения: 951
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
хм.. освен климатроника/климатика да охлажда въздуха който влиза за горене в двигателя ;) друга логика не виждам ;)
Аз съм карал доста VW Пасат автомобили, особено бензиновите - като включиш климатика и ставаха като спънат кон ;). Затова може би, от Пасат Б4 насам при рязко подаване на газ, компютъра изключва временно компресора за да може колата да набира по- бързо например при маневра изпреварване. Тази опция мисля продължава и при съвременните автомобили...


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Пет 15 юни 2018 14:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Мнения: 4343
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе
Да не влизаме в подробности, но перка на вентилатор сама по себе си не може да промени температурата на въздуха, който нагнетява, поне не и да я понижи. И до сега си мисля, че темата е поне малко шега :smile .


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Пет 15 юни 2018 17:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Мнения: 2568
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе
krraynov написа:
хм.. освен климатроника/климатика да охлажда въздуха който влиза за горене в двигателя ;) друга логика не виждам ;)
Аз съм карал доста VW Пасат автомобили, особено бензиновите - като включиш климатика и ставаха като спънат кон ;). Затова може би, от Пасат Б4 насам при рязко подаване на газ, компютъра изключва временно компресора за да може колата да набира по- бързо например при маневра изпреварване. Тази опция мисля продължава и при съвременните автомобили...

То,и моя курник ,като е пуснат климатика и като ускоря по-бързичко на 1ва -чувам едно реле като цъква и изключва климатика за малко,но колата не тръгва в тоя момент повече отколкото без климатик.А,между другото- как е разхода на гориво когато се получава този ефект с по-доброто вървене при пуснат климатроник?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Пет 15 юни 2018 18:14 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Мнения: 883
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Да споделя моята логика та дами се смееете сглас.
Та логика е тази че при пуснат климатик перката на радиатора спомага да примине по-голямо количество въздух през предните радиатори следствие на което си понижава температурата в кулера.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Пет 15 юни 2018 20:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Мнения: 6378
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven
По-скоро перката помага на тягата, като на самолет.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Пет 15 юни 2018 20:13 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Мнения: 2568
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе
Аз пък си мисля; Когато пусна климатика,оборотите падат за момент и компа веднага ги компенсира (може би с повече гориво )да се нормализират. Може ли на колегата в този момент компа да пуска доста повече гориво и да се създава впечатление,че колата върви повече.Затова зададох въпроса за разхода.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Пет 15 юни 2018 20:51 
Извън линия

Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Мнения: 9563
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца
По-висок е разхода.
1-1.1 без.
1.6-1.7 с включен компресор.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник Публикувано: Съб 16 юни 2018 11:22 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Мнения: 2914
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово
толкова много глупости в толкова малко мнения :eek

компресора е най-големия консуматор по ремъчното задвижване

има чувствителна загуба на мощност при включен климатик, друг е въпроса, че при едни коли е осезаемо, при други не

при по-рязко натискане на педала на газта, компресора се изключва (или разтоварва) за определено време при всички изброени в темата марки автомобили.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1 2 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: artyom, Selka и 9 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design