Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 18387
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот radotom » Съб 16 юни 2018 16:10


Аааа, ние можем и още! :icon_lol

Водния леко загатна за увеличаване цикловата порция гориво, ама само като въпрос и... биде пренебрегнат :stumm




Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7392
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот goppa » Съб 16 юни 2018 17:59


Ами то неслучайно в канала на vcds за контролера на двигателя показва дали е включен и климатика. Естествено, че с включен компресор иска повече гориво за да поддържа същите обороти. Щото компресора товари доста. А дали на колегите им работят климатиците е друг въпрос.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4341
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот milmar » Нед 17 юни 2018 8:37


То е ясно, че компа регулира оборотите на ПХ примерно, като въздейства с горивото. Но кава е логиката, да не може това пуснано допълнително гориво за климатика, да си го пусне при спрян климатик и да се ползва за ускорение. Няма логика. А и перката на климатика набива загрят от клима-радиатора въздух, пък и самият кулер въобще е на място, където не случайно не се влияе от този въздушен поток.
Остава само идеята за витловия самолет.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Andonov, Lupender, stefarata и 14 госта