Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vankata1000
Мнения: 66
Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: 2.0 16v
Местоположение: Sofia

Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот Vankata1000 » Сря 13 юни 2018 12:15


Имам лек проблем с количката Голф 4 1.9ТДИ 131к.с. когато климатроника е спрян колата тъпче след 3000 оборота когато го пусна колата започва да си върви осезаемо повече.Закачих я няма никакви грешки




Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот lubo007 » Сря 13 юни 2018 12:35


карах астра преди. 1,7 68 коня мисля беше. Като изпреварвах пусках климатика - вървеше повече


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 13 юни 2018 21:21


И къде е логиката?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот okti_1 » Сря 13 юни 2018 23:57


Има логка.
Карам Т5 2011г. CR двигател и тива явление съм го усетил няколко пъти.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот milmar » Чет 14 юни 2018 11:27


И къде е логиката :eek ?
Разбирам на 150 коня да не се забелязва загубата на мощност и да си въобразява човек нещо, но на 68 коня да се вдига мощността, хайде сега. Случая ми прилича на този с лепенките, дето ги слагат по задните джамове с името на пилота в колата, дето 'дигат 25 коня :icon_lol .


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот Водния дух1 » Чет 14 юни 2018 19:31


И мен ми е чудно,ама ''всьо бъйвает'' както казват братушките. Според мен компа прави тия магарии-може би увеличава горивото като се пусне климата-знам ли :screwy


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот lubo007 » Пет 15 юни 2018 8:06


При мен ефекта не беше УАУ, Не ми трябва чип - имам си климатик!!! Не ме разбирайте погрешно
Когато го пуснех двигателя се усещаше по различно, олекваше му работата и при изпреварване съм го усещал


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот krraynov » Пет 15 юни 2018 9:23


хм.. освен климатроника/климатика да охлажда въздуха който влиза за горене в двигателя ;) друга логика не виждам ;)
Аз съм карал доста VW Пасат автомобили, особено бензиновите - като включиш климатика и ставаха като спънат кон ;). Затова може би, от Пасат Б4 насам при рязко подаване на газ, компютъра изключва временно компресора за да може колата да набира по- бързо например при маневра изпреварване. Тази опция мисля продължава и при съвременните автомобили...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот milmar » Пет 15 юни 2018 14:47


Да не влизаме в подробности, но перка на вентилатор сама по себе си не може да промени температурата на въздуха, който нагнетява, поне не и да я понижи. И до сега си мисля, че темата е поне малко шега :smile .


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот Водния дух1 » Пет 15 юни 2018 17:41


krraynov написа:хм.. освен климатроника/климатика да охлажда въздуха който влиза за горене в двигателя ;) друга логика не виждам ;)
Аз съм карал доста VW Пасат автомобили, особено бензиновите - като включиш климатика и ставаха като спънат кон ;). Затова може би, от Пасат Б4 насам при рязко подаване на газ, компютъра изключва временно компресора за да може колата да набира по- бързо например при маневра изпреварване. Тази опция мисля продължава и при съвременните автомобили...

То,и моя курник ,като е пуснат климатика и като ускоря по-бързичко на 1ва -чувам едно реле като цъква и изключва климатика за малко,но колата не тръгва в тоя момент повече отколкото без климатик.А,между другото- как е разхода на гориво когато се получава този ефект с по-доброто вървене при пуснат климатроник?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот okti_1 » Пет 15 юни 2018 18:14


Да споделя моята логика та дами се смееете сглас.
Та логика е тази че при пуснат климатик перката на радиатора спомага да примине по-голямо количество въздух през предните радиатори следствие на което си понижава температурата в кулера.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот muns61 » Пет 15 юни 2018 20:02


По-скоро перката помага на тягата, като на самолет.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот Водния дух1 » Пет 15 юни 2018 20:13


Аз пък си мисля; Когато пусна климатика,оборотите падат за момент и компа веднага ги компенсира (може би с повече гориво )да се нормализират. Може ли на колегата в този момент компа да пуска доста повече гориво и да се създава впечатление,че колата върви повече.Затова зададох въпроса за разхода.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 15 юни 2018 20:51


По-висок е разхода.
1-1.1 без.
1.6-1.7 с включен компресор.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник

Мнениеот pe6kata » Съб 16 юни 2018 11:22


толкова много глупости в толкова малко мнения :eek

компресора е най-големия консуматор по ремъчното задвижване

има чувствителна загуба на мощност при включен климатик, друг е въпроса, че при едни коли е осезаемо, при други не

при по-рязко натискане на педала на газта, компресора се изключва (или разтоварва) за определено време при всички изброени в темата марки автомобили.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 209 госта