Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 04 мар 2011 18:42
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: 2.0 16v
- Местоположение: Sofia
Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
Имам лек проблем с количката Голф 4 1.9ТДИ 131к.с. когато климатроника е спрян колата тъпче след 3000 оборота когато го пусна колата започва да си върви осезаемо повече.Закачих я няма никакви грешки
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
карах астра преди. 1,7 68 коня мисля беше. Като изпреварвах пусках климатика - вървеше повече
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
И къде е логиката?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
Има логка.
Карам Т5 2011г. CR двигател и тива явление съм го усетил няколко пъти.
Карам Т5 2011г. CR двигател и тива явление съм го усетил няколко пъти.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
И къде е логиката ?
Разбирам на 150 коня да не се забелязва загубата на мощност и да си въобразява човек нещо, но на 68 коня да се вдига мощността, хайде сега. Случая ми прилича на този с лепенките, дето ги слагат по задните джамове с името на пилота в колата, дето 'дигат 25 коня .
Разбирам на 150 коня да не се забелязва загубата на мощност и да си въобразява човек нещо, но на 68 коня да се вдига мощността, хайде сега. Случая ми прилича на този с лепенките, дето ги слагат по задните джамове с името на пилота в колата, дето 'дигат 25 коня .
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
И мен ми е чудно,ама ''всьо бъйвает'' както казват братушките. Според мен компа прави тия магарии-може би увеличава горивото като се пусне климата-знам ли
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
При мен ефекта не беше УАУ, Не ми трябва чип - имам си климатик!!! Не ме разбирайте погрешно
Когато го пуснех двигателя се усещаше по различно, олекваше му работата и при изпреварване съм го усещал
Когато го пуснех двигателя се усещаше по различно, олекваше му работата и при изпреварване съм го усещал
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
хм.. освен климатроника/климатика да охлажда въздуха който влиза за горене в двигателя ;) друга логика не виждам ;)
Аз съм карал доста VW Пасат автомобили, особено бензиновите - като включиш климатика и ставаха като спънат кон ;). Затова може би, от Пасат Б4 насам при рязко подаване на газ, компютъра изключва временно компресора за да може колата да набира по- бързо например при маневра изпреварване. Тази опция мисля продължава и при съвременните автомобили...
Аз съм карал доста VW Пасат автомобили, особено бензиновите - като включиш климатика и ставаха като спънат кон ;). Затова може би, от Пасат Б4 насам при рязко подаване на газ, компютъра изключва временно компресора за да може колата да набира по- бързо например при маневра изпреварване. Тази опция мисля продължава и при съвременните автомобили...
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
Да не влизаме в подробности, но перка на вентилатор сама по себе си не може да промени температурата на въздуха, който нагнетява, поне не и да я понижи. И до сега си мисля, че темата е поне малко шега .
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
krraynov написа:хм.. освен климатроника/климатика да охлажда въздуха който влиза за горене в двигателя ;) друга логика не виждам ;)
Аз съм карал доста VW Пасат автомобили, особено бензиновите - като включиш климатика и ставаха като спънат кон ;). Затова може би, от Пасат Б4 насам при рязко подаване на газ, компютъра изключва временно компресора за да може колата да набира по- бързо например при маневра изпреварване. Тази опция мисля продължава и при съвременните автомобили...
То,и моя курник ,като е пуснат климатика и като ускоря по-бързичко на 1ва -чувам едно реле като цъква и изключва климатика за малко,но колата не тръгва в тоя момент повече отколкото без климатик.А,между другото- как е разхода на гориво когато се получава този ефект с по-доброто вървене при пуснат климатроник?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
Да споделя моята логика та дами се смееете сглас.
Та логика е тази че при пуснат климатик перката на радиатора спомага да примине по-голямо количество въздух през предните радиатори следствие на което си понижава температурата в кулера.
Та логика е тази че при пуснат климатик перката на радиатора спомага да примине по-голямо количество въздух през предните радиатори следствие на което си понижава температурата в кулера.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
По-скоро перката помага на тягата, като на самолет.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
Аз пък си мисля; Когато пусна климатика,оборотите падат за момент и компа веднага ги компенсира (може би с повече гориво )да се нормализират. Може ли на колегата в този момент компа да пуска доста повече гориво и да се създава впечатление,че колата върви повече.Затова зададох въпроса за разхода.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
По-висок е разхода.
1-1.1 без.
1.6-1.7 с включен компресор.
1-1.1 без.
1.6-1.7 с включен компресор.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
толкова много глупости в толкова малко мнения
компресора е най-големия консуматор по ремъчното задвижване
има чувствителна загуба на мощност при включен климатик, друг е въпроса, че при едни коли е осезаемо, при други не
при по-рязко натискане на педала на газта, компресора се изключва (или разтоварва) за определено време при всички изброени в темата марки автомобили.
компресора е най-големия консуматор по ремъчното задвижване
има чувствителна загуба на мощност при включен климатик, друг е въпроса, че при едни коли е осезаемо, при други не
при по-рязко натискане на педала на газта, компресора се изключва (или разтоварва) за определено време при всички изброени в темата марки автомобили.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], tsbstz и 66 госта