Аааа, ние можем и още!
Водния леко загатна за увеличаване цикловата порция гориво, ама само като въпрос и... биде пренебрегнат
Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
Ами то неслучайно в канала на vcds за контролера на двигателя показва дали е включен и климатика. Естествено, че с включен компресор иска повече гориво за да поддържа същите обороти. Щото компресора товари доста. А дали на колегите им работят климатиците е друг въпрос.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 131к.с не върви добре на спрян климатроник
То е ясно, че компа регулира оборотите на ПХ примерно, като въздейства с горивото. Но кава е логиката, да не може това пуснано допълнително гориво за климатика, да си го пусне при спрян климатик и да се ползва за ускорение. Няма логика. А и перката на климатика набива загрят от клима-радиатора въздух, пък и самият кулер въобще е на място, където не случайно не се влияе от този въздушен поток.
Остава само идеята за витловия самолет.
Остава само идеята за витловия самолет.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта