Някой може ли да ми каже на колко бара е холда на този мотор?
Вчера го гледах, че задържа на 2115 единици, при искано 2015 и ме интересува да знам дали е чипосвано това нещо или не.
HOLD на ВKC мотор - 1.9, 105 коня
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: HOLD на ВKC мотор - 1.9, 105 коня
Там някъде около 1.05 бара е сток.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: HOLD на ВKC мотор - 1.9, 105 коня
radotom написа:Някой може ли да ми каже на колко бара е холда на този мотор?
Вчера го гледах, че задържа на 2115 единици, при искано 2015 и ме интересува да знам дали е чипосвано това нещо или не.
А колко мг е горивото?
Да не се окаже че някой се е мъчил да твори по нея щом пренадува.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: HOLD на ВKC мотор - 1.9, 105 коня
Горивото не съм го гледал
Всъщност гледах само 2 неща - на какво налягане надува турбината и до колко са в час дюзите.
Дюзите никоя не надхвърляше 0.3 компенсация (не помня в плюс или в минус беше това)
Колата има доста голям лаг, но после изстрелва доволно!
Цялата работа е, че сина ми иска да го купува...
Аз се мъча да го придумам за едно AGN-че с газов инжекцион, качено на Ауди А3 2003 година, ама той си хареса фейслифтовото дизелче
Ясно е, че трябва да си купи това, дето повече го кефи...
Ама що прави сечено на тоя, дето после трябва да поддържа някоя от тези двете
ЕДИТ:
Другото, дето не ми хареса е, че колата пали след 2-3 завуртания. А уж не върти мудно стартера
Трето, последно, дето се сещам за момента - на тоя мотор има ли TDI-Grapf
Въобще не мога да задам канал 000, че да ми стане активно суичването на базик сетингите.
Мъчих го с VCDS 1.2, kоето на Шарана (AFN мотор) се държи прекрасно
Всъщност гледах само 2 неща - на какво налягане надува турбината и до колко са в час дюзите.
Дюзите никоя не надхвърляше 0.3 компенсация (не помня в плюс или в минус беше това)
Колата има доста голям лаг, но после изстрелва доволно!
Цялата работа е, че сина ми иска да го купува...
Аз се мъча да го придумам за едно AGN-че с газов инжекцион, качено на Ауди А3 2003 година, ама той си хареса фейслифтовото дизелче
Ясно е, че трябва да си купи това, дето повече го кефи...
Ама що прави сечено на тоя, дето после трябва да поддържа някоя от тези двете
ЕДИТ:
Другото, дето не ми хареса е, че колата пали след 2-3 завуртания. А уж не върти мудно стартера
Трето, последно, дето се сещам за момента - на тоя мотор има ли TDI-Grapf
Въобще не мога да задам канал 000, че да ми стане активно суичването на базик сетингите.
Мъчих го с VCDS 1.2, kоето на Шарана (AFN мотор) се държи прекрасно
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: HOLD на ВKC мотор - 1.9, 105 коня
PD няма TDI graph.
Виж "Torsion Value" на 4-ти канал.
Виж "Torsion Value" на 4-ти канал.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tom 79 и 164 госта