2,5тди, изпуши бяло, не може да запали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

2,5тди, изпуши бяло, не може да запали

Мнениеот plamen_kolev_94 » Вто 19 юни 2018 9:38


Здравейте колеги,

вчера тръгвам от работа с колата, минавам 100 метра и спирачките отказват(педала стана твърд), в същото време започна да пуши много отзад и да мирише на масло. Мотора е 2,5 тди, до сега е нямал никакви проблеми(от смяна до смяна никога не е горила повече от 100мл масло), обслужван на време с хубави масла/части.


Според едно майсторче от друг град проблема на 100% е в сервото(диагнозата беше по телефона)

Някой колега от София дали ще може да помогне преди края на седмицата.

Поздрави

Последна промяна от plamen_kolev_94 на Вто 03 юли 2018 23:58, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4413
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Проблем със серво, бял пушек - 2.5 тди

Мнениеот Pet_rov » Вто 19 юни 2018 9:47


Да не се е сцепил някой маркуч? Огледай добре.


Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Re: Проблем със серво, бял пушек - 2.5 тди

Мнениеот plamen_kolev_94 » Вто 19 юни 2018 22:39


Течове няма, като я запаля няма пушаци и странични шумове, но щом пипна спирачката започва да пуши през ауспуха адски много и да издава "стържещ" звук от към серво помпата.....


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със серво, бял пушек - 2.5 тди

Мнениеот mshbul » Нед 24 юни 2018 17:01


Не знам как сервото да предизвика пушек.

Щом и без това не е в ред откачи му вакуума и виж дали пак ще е така. Но запуши маркуча с нещо.

По-скоро се е скапала вакуум помпата, самото серво не може да докара пушен, а помпата сигурно е на главата и не знам как но влияе.


Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Re: Проблем със серво, бял пушек - 2.5 тди

Мнениеот plamen_kolev_94 » Вто 03 юли 2018 21:08


Проблемите стават все повече, 3 дена не я бях пипал, уговорих се с един майстор да му я закарам на следващият ден.

Качвам се вечерта, за да я закарам докато няма движение - въртя и ...нищо, стартера само цъка, викам си ок паднал е аккумулатора, приятел ми дава ток - същата история - ок, дошло му е времето на стартера. Дръпнахме я до сервиза, но майстора казва, че проблема не е в стартера, а в мотора - ролки/ремъци всичко здраво, за него проблема е в мотора, защото и включва 6та на крик и мотора прави половин оборот преди да "забие". Според него изкривена биела(мотора не е отворен и не знам дали изобщо ще се прави). Въпроса тук е как всичко това се е случило без видими причини, интересното в случая е, че след въпросните пушаци я припалвах студена, мотора работеше добре, изгасих я и после така и не запали..

Въпрос номер 2: Заслужава ли си да се прави този мотор/смени с някой друг или да я разкарам
Въпрос номер 3: Колко би струвала реално такава кола със счупен мотор - 2.5 на предно, 155к.с, 6 скорости, комби, италианка, без ръжди и без мн външни забележки, но и без кой знае какви екстри.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 56 госта