Здравейте колеги,
вчера тръгвам от работа с колата, минавам 100 метра и спирачките отказват(педала стана твърд), в същото време започна да пуши много отзад и да мирише на масло. Мотора е 2,5 тди, до сега е нямал никакви проблеми(от смяна до смяна никога не е горила повече от 100мл масло), обслужван на време с хубави масла/части.
Според едно майсторче от друг град проблема на 100% е в сервото(диагнозата беше по телефона)
Някой колега от София дали ще може да помогне преди края на седмицата.
Поздрави
2,5тди, изпуши бяло, не може да запали
- plamen_kolev_94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Априлци
- Контакти:
2,5тди, изпуши бяло, не може да запали
Последна промяна от plamen_kolev_94 на Вто 03 юли 2018 23:58, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем със серво, бял пушек - 2.5 тди
Да не се е сцепил някой маркуч? Огледай добре.
- plamen_kolev_94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Априлци
- Контакти:
Re: Проблем със серво, бял пушек - 2.5 тди
Течове няма, като я запаля няма пушаци и странични шумове, но щом пипна спирачката започва да пуши през ауспуха адски много и да издава "стържещ" звук от към серво помпата.....
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със серво, бял пушек - 2.5 тди
Не знам как сервото да предизвика пушек.
Щом и без това не е в ред откачи му вакуума и виж дали пак ще е така. Но запуши маркуча с нещо.
По-скоро се е скапала вакуум помпата, самото серво не може да докара пушен, а помпата сигурно е на главата и не знам как но влияе.
Щом и без това не е в ред откачи му вакуума и виж дали пак ще е така. Но запуши маркуча с нещо.
По-скоро се е скапала вакуум помпата, самото серво не може да докара пушен, а помпата сигурно е на главата и не знам как но влияе.
- plamen_kolev_94
- Мнения: 135
- Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ARL 2002
- Местоположение: Априлци
- Контакти:
Re: Проблем със серво, бял пушек - 2.5 тди
Проблемите стават все повече, 3 дена не я бях пипал, уговорих се с един майстор да му я закарам на следващият ден.
Качвам се вечерта, за да я закарам докато няма движение - въртя и ...нищо, стартера само цъка, викам си ок паднал е аккумулатора, приятел ми дава ток - същата история - ок, дошло му е времето на стартера. Дръпнахме я до сервиза, но майстора казва, че проблема не е в стартера, а в мотора - ролки/ремъци всичко здраво, за него проблема е в мотора, защото и включва 6та на крик и мотора прави половин оборот преди да "забие". Според него изкривена биела(мотора не е отворен и не знам дали изобщо ще се прави). Въпроса тук е как всичко това се е случило без видими причини, интересното в случая е, че след въпросните пушаци я припалвах студена, мотора работеше добре, изгасих я и после така и не запали..
Въпрос номер 2: Заслужава ли си да се прави този мотор/смени с някой друг или да я разкарам
Въпрос номер 3: Колко би струвала реално такава кола със счупен мотор - 2.5 на предно, 155к.с, 6 скорости, комби, италианка, без ръжди и без мн външни забележки, но и без кой знае какви екстри.
Качвам се вечерта, за да я закарам докато няма движение - въртя и ...нищо, стартера само цъка, викам си ок паднал е аккумулатора, приятел ми дава ток - същата история - ок, дошло му е времето на стартера. Дръпнахме я до сервиза, но майстора казва, че проблема не е в стартера, а в мотора - ролки/ремъци всичко здраво, за него проблема е в мотора, защото и включва 6та на крик и мотора прави половин оборот преди да "забие". Според него изкривена биела(мотора не е отворен и не знам дали изобщо ще се прави). Въпроса тук е как всичко това се е случило без видими причини, интересното в случая е, че след въпросните пушаци я припалвах студена, мотора работеше добре, изгасих я и после така и не запали..
Въпрос номер 2: Заслужава ли си да се прави този мотор/смени с някой друг или да я разкарам
Въпрос номер 3: Колко би струвала реално такава кола със счупен мотор - 2.5 на предно, 155к.с, 6 скорости, комби, италианка, без ръжди и без мн външни забележки, но и без кой знае какви екстри.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 151 госта