В момента е Сря 21 ное 2018 20:01
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища. Публикувано: Нед 24 юни 2018 19:36 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
Мнения: 58
Автомобил: VW Polo classik variant
Двигател: AHF 2000
Местоположение: krumovgrad
Привет колеги преди няколко дни колата започна да пуши яко и да не върви ,забелязах, че не прави налягане 0.9- 1.0 бар като преди,а прави 0.4 бара/имам монтиран бустметар/.След оглед открих спукан маркуч по турбопътищата и го смених,но вървежа и налягането не се възвърнаха само пушилката изчезна .Колата е поло 1.9 90 к.с AGR с чип от колегата Брезел. Моля за предложения какво друго да гледам.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Слобо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища. Публикувано: Нед 24 юни 2018 19:44 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Мнения: 4634
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ
Провери ли дебитомера ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Слобо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища. Публикувано: Нед 24 юни 2018 19:53 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
Мнения: 58
Автомобил: VW Polo classik variant
Двигател: AHF 2000
Местоположение: krumovgrad
Преди няколко дни го свалях,беше чист,но го пръснах със спрей за всеки случай.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища. Публикувано: Нед 24 юни 2018 20:01 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Мнения: 4634
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ
Не е това начина за проверка на дебитомер.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища. Публикувано: Нед 24 юни 2018 20:27 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
Мнения: 58
Автомобил: VW Polo classik variant
Двигател: AHF 2000
Местоположение: krumovgrad
Логове ли трябват?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища. Публикувано: Нед 24 юни 2018 20:29 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Мнения: 7406
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица
Да.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: поло 1.9 90 к.с AGR Слабо налягане на турбото след смяна на спукан маркуч по турбопътища. Публикувано: Нед 24 юни 2018 21:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 21 мар 2011 21:34
Мнения: 58
Автомобил: VW Polo classik variant
Двигател: AHF 2000
Местоположение: krumovgrad
Лаптопа се прецака чакам да излезе от сервиза.как ставаше че съм забравил, и на кой канал?


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 7 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: (bubsa), ennergy и 17 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design