Горивна помпа при дизелови автомобили
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 13 юни 2018 14:07
- Автомобил:
- Двигател:
Горивна помпа при дизелови автомобили
Колеги искам да попитам, казвали са ми( приятели, колеги) че при дизеловите автомобили не трябва да се оставя по-малко от половината резервоар с нафта защото по този начин се поврежда горивната помпа, това вярно ли е или е просто мит?
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Горивна помпа при дизелови автомобили
Няма зависимост между количеството гориво и износването на ГНП. Качеството на горивото тук е основен фактор, е, естествено и умората на материала
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Горивна помпа при дизелови автомобили
Няма такова нещо. Няма как постоянно да караш с пълен резервоар .Както казва колегата ,износването/счупването е от скапано гориво.
Re: Горивна помпа при дизелови автомобили
това съм го чувал за коли с АГУ, и то за старите карбуратори дето се караха само на газ ... ако караш само на газ, помпата не се смазва и запича.
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 16:46
- Автомобил: Golf 3 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Варна
Re: Горивна помпа при дизелови автомобили
Може би идеята е да не се стигне дори инцидентно до ситуация, в която нивото на нафтата в резервоара е паднало толкова ниско, че помпата да започне да засмуква утайки, боклуци ...?
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Горивна помпа при дизелови автомобили
Пълни глупости...
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Горивна помпа при дизелови автомобили
Ако искаш да изкара повече помпата слагай по малко двутактово масло.
А това да е над половината резервоара е добре наистина
зимата - за да замръзне по-трудно
лятото - ще държи по-ниска температура горивото, което винаги е добре. Освен това намаляват рисковете да влязат боклуци, а за тези с 2 части резервоар - да остане без нафта. За тези с ел.помпа в резервоара е още по-препоръчително. Най-вече да не го оставяш с много малко.
Има хора, които сипват по 5л през 3 дни. Това не трябва да се прави.
А това да е над половината резервоара е добре наистина
зимата - за да замръзне по-трудно
лятото - ще държи по-ниска температура горивото, което винаги е добре. Освен това намаляват рисковете да влязат боклуци, а за тези с 2 части резервоар - да остане без нафта. За тези с ел.помпа в резервоара е още по-препоръчително. Най-вече да не го оставяш с много малко.
Има хора, които сипват по 5л през 3 дни. Това не трябва да се прави.
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Горивна помпа при дизелови автомобили
Достатъчно.