Address 01: Engine Labels: None
Part No SW: 03G 906 018 A HW: 03G 906 018 A
Component: R4 2.0l PPD1.1 G 9970
Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000078
Shop #: WSC 00191 264 15243
VCID: 234234CEE24EB85EAC-8076
2 Faults Found
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 49
Reset counter: 223
Mileage: 164036 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:25:06
Freeze Frame:
RPM: 1248 /min
Text: 0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 78.0 %
Text: 5.250 uF
Text: 14.75 mJ
Text: 11 mJ
Raw, Form. N/A: 000 000 000
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Reset counter: 225
Mileage: 164041 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 17:26:43
Freeze Frame:
RPM: 2016 /min
Text: 128 Nm
Speed: 21.0 km/h
Load: 81.6 %
Text: 5.000 uF
Text: 12.25 mJ
Text: 12 mJ
Raw, Form. N/A: 000 000 000
Readiness: N/A
ДАЙТЕ РЕШЕНИЕ НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ
ГРЕШКАТА СЕ ТРИЕ И СЛЕД ТОВА ПАК НАБИВА
ИМАМ ЧУВСТВОТО ЧЕ ВИНАГИ ПРИ 50 ГРАДУСА Я НАБИВА
СМЕНЕНИ КАРЕТА ТАМПОНИ ДВГ И С.К МАХОВИК
ДВГ Е БКР АВТОМАТ ИМАШЕ ЧИП И ГО МАХНАХ
СЛЕД МНОГО МНЕНИЯ НА МАЙСТОРИ ОТ БГ И ЧУЖБИНА
ПРОБЛЕМ СЪС СОФТУЕРА СЪМ ИМАЛ
Пасат Б6 2.0 тди - вибрации по цялото купе при 1700 до 2000
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 9:46
- Автомобил: пасат 6
- Двигател: бкп
- Местоположение: Плевен
Пасат Б6 2.0 тди - вибрации по цялото купе при 1700 до 2000
Последна промяна от Spas на Пон 09 юли 2018 8:09, променено общо 1 път.
Причина: Не използвайте големи букви при писане, моля.
Причина: Не използвайте големи букви при писане, моля.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б6 2.0 тди - вибрации по цялото купе при 1700 до 2000
Пише че дюзите на 3 и 4 цилиндър са извън норми.Най вероятно като позагрее мотора и излизат извън норма.
Почистване на дюзите или замяна с читави според което е по-изгодно.
Почистване на дюзите или замяна с читави според което е по-изгодно.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 9:46
- Автомобил: пасат 6
- Двигател: бкп
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б6 2.0 тди - вибрации по цялото купе при 1700 до 2000
днес след почистване с спрей голямата букса на кабела за управление на дюзите извън главата и измитати около 15км не записа грешка, остана проблема с вибрациите и .......????????
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 9:46
- Автомобил: пасат 6
- Двигател: бкп
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б6 2.0 тди - вибрации по цялото купе при 1700 до 2000
Днес след поредното каране в града около 15км и проверка за грешка
Намерена същата грешка при тем на воадата 50градуса на водата.
След обед и след като се охлади пасатко проверка на кабела за дюзите нищо ново
Отворих капака на ДВГ и установих че дюзите са от новите сменени от акция най вероятно в Италия. На самия кабел за дюзите видях маркировка че е изработен през 2012 г което означава че е сменен
Намерена същата грешка при тем на воадата 50градуса на водата.
След обед и след като се охлади пасатко проверка на кабела за дюзите нищо ново
Отворих капака на ДВГ и установих че дюзите са от новите сменени от акция най вероятно в Италия. На самия кабел за дюзите видях маркировка че е изработен през 2012 г което означава че е сменен
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 9:46
- Автомобил: пасат 6
- Двигател: бкп
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б6 2.0 тди - вибрации по цялото купе при 1700 до 2000
Има напредък
Вибрациите чуствителни намаляха
Утре ще пиша по подробно
Вибрациите чуствителни намаляха
Утре ще пиша по подробно
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 9:46
- Автомобил: пасат 6
- Двигател: бкп
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б6 2.0 тди - вибрации по цялото купе при 1700 до 2000
Пасатко го купих миналото лято голям кеф, обслужен нагласен чипосан и т.н
Но този пролет и най вече началото на лятото започна да вибрира като подам газ при ускорение на 4,5, и най вече при 6 в оборотите около 1400-2000
пусна газта и спокойствие.
Почнах да чета питах майстори и диагнози бол.
Добър майстор приятел му го оставих ден два да оправи грешките на дюзите, след като го покара и диагноза- много яко чипосан с тия вибрации ще скъсан колянов вал. пробва да сложи оригинален софтуер уж добър със софта ама камък, помощ от приятели негови из страната пак камък настава, намерих човека който го е чипосал /късмет/ - оригинален софтуер по негови думи, но тресенето при ускорение остана.
Много мнения от майстори и т.н - смяна на демфер.
Нов демфер - "цена" резултат е само при палене и гасене на двг. не хлопа, вибрации остават.
Друг приятел- майстор- вътрешни карета за смяна - ок смяна - намалят вибрациите но ги има при ускорение
Преглед от друг майстор за софтуера дали е истински дали не е омазан- чакане уговорки и резултат всичко е ок- негово мнение скоростна кутия-
през това време акумулатор на 6-7 месеца сдаде багажа -гаранция -оборотен- акумулатор- сваляне качване.
Колата тръгва да бяга надясно може да е мръднал малко моста при смяна на демфер- помпени на гуми смяна лява дясна проверка баланс гумите са нови летни тази пролет са закупени нокиян /готини са/ стенд не при който трябва не може да го направи- друг майстор стенд- чакане час и т.н
звъни за смяна тампони на макферсона смени ги и ще ти направя реглаж
Човека който ми смени каретата - смяна на тампони на макферсона /тампони на двг и скоростна кутия сменени преди да купя /
Звъни и за смяна биалетка - ок нова.
Стенд преден заден мост ок адаптация на волана нещо май ще се я правя сам но ще видя.
между ходенията по майстори и четене на форуми научих как да се ресетна DSG6 адаптация на дросел егр и други неща.
Вчера пътувам почти 230 изминати км. преди това заредено гориво с добавка бардал бдц двутактово масло /сменен горивен филтър между другото/
Пасатко спокоен няма вибрации може да има но май вече се внушавам и идни пътища.
няма сила без чипа, гори малко, за сега, ще го оставя да посъбера сила и ще търся проблема с грешките на дюзите според майстори от горивото или нещо друго но да си свиркам и да карам с времето ще видим.
Скоро същия пасат при друг манияк- майстор на марката със същите симптоми проблема е решен с смяна на вътрешни карета.
Но този пролет и най вече началото на лятото започна да вибрира като подам газ при ускорение на 4,5, и най вече при 6 в оборотите около 1400-2000
пусна газта и спокойствие.
Почнах да чета питах майстори и диагнози бол.
Добър майстор приятел му го оставих ден два да оправи грешките на дюзите, след като го покара и диагноза- много яко чипосан с тия вибрации ще скъсан колянов вал. пробва да сложи оригинален софтуер уж добър със софта ама камък, помощ от приятели негови из страната пак камък настава, намерих човека който го е чипосал /късмет/ - оригинален софтуер по негови думи, но тресенето при ускорение остана.
Много мнения от майстори и т.н - смяна на демфер.
Нов демфер - "цена" резултат е само при палене и гасене на двг. не хлопа, вибрации остават.
Друг приятел- майстор- вътрешни карета за смяна - ок смяна - намалят вибрациите но ги има при ускорение
Преглед от друг майстор за софтуера дали е истински дали не е омазан- чакане уговорки и резултат всичко е ок- негово мнение скоростна кутия-
през това време акумулатор на 6-7 месеца сдаде багажа -гаранция -оборотен- акумулатор- сваляне качване.
Колата тръгва да бяга надясно може да е мръднал малко моста при смяна на демфер- помпени на гуми смяна лява дясна проверка баланс гумите са нови летни тази пролет са закупени нокиян /готини са/ стенд не при който трябва не може да го направи- друг майстор стенд- чакане час и т.н
звъни за смяна тампони на макферсона смени ги и ще ти направя реглаж
Човека който ми смени каретата - смяна на тампони на макферсона /тампони на двг и скоростна кутия сменени преди да купя /
Звъни и за смяна биалетка - ок нова.
Стенд преден заден мост ок адаптация на волана нещо май ще се я правя сам но ще видя.
между ходенията по майстори и четене на форуми научих как да се ресетна DSG6 адаптация на дросел егр и други неща.
Вчера пътувам почти 230 изминати км. преди това заредено гориво с добавка бардал бдц двутактово масло /сменен горивен филтър между другото/
Пасатко спокоен няма вибрации може да има но май вече се внушавам и идни пътища.
няма сила без чипа, гори малко, за сега, ще го оставя да посъбера сила и ще търся проблема с грешките на дюзите според майстори от горивото или нещо друго но да си свиркам и да карам с времето ще видим.
Скоро същия пасат при друг манияк- майстор на марката със същите симптоми проблема е решен с смяна на вътрешни карета.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 9:46
- Автомобил: пасат 6
- Двигател: бкп
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат Б6 2.0 тди - вибрации по цялото купе при 1700 до 2000
Вибрациите вече ги няма, след смяна на карета лагер главина и лагер на първичния лагер на скоростна кутия снимка-
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 167 госта