В момента е Пон 19 ное 2018 6:02
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 10 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Вто 10 юли 2018 22:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Мнения: 142
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Здравейте колеги от 2 седмици се появи проблем изразяващ се в това , че при престой на колата от поне 8-10 часа и пада нафтата и върти много време докато подкачи и запали после целия ден няма яд но не го и прави след всеки престой.Днес след като беше престояла поне 12 часа без да се пали реших преди да паля да откача захранващия маркуч след филтъра , боднах го в една чашка и дадох контакт за да видя работи ли подкачващата помпа , чува се но нафта не излиза , трябваха около 25 подавания на контакт докато започне да плюе нафта и с ужас установих че нафтата е черна съответно нивото на маслото драстично е намаляло след като за 5000км е под минимума при условие че за 15000км никога не доливам и не пада под минимума.Този път запали с пипането въпреки че бях разкачвал маркучите.Та най важното питане сега е възможно ли е да е от тандем помпата или със сигурност е от разбитите легла на дюзите и за да стане още по интересно , О-пръстените на дюзите са сменявани преди 15000км а тандем помпата е чисто нова на бош сменена преди няма и 10000км.За нафта в маслото четох ама на мен ми се е паднало обратното и нищо не намирам като информация.Мотора е 1.9 TDI ATJ 115к.с.
Прикачен файл:
IMG_20180710_112829-min.jpg
IMG_20180710_112829-min.jpg [ 61.25 KиБ | Видяна 779 пъти ]


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Чет 12 юли 2018 8:41 
Извън линия

Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Мнения: 112
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе
Същия проблем при Ауди 2.0TDI
http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... %BB%D0%B0/

Не я карай колата докато не решиш проблема, защото ще повредиш мотора. Според колегите от другата тема тандем помпата е причината, но пък ти казваш че е сменена и то с чисто нова.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Чет 12 юли 2018 18:02 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Мнения: 142
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Да то това е тъпото , че е нова и то на бош но пък това не е и гаранция , като нищо може да е отишла на кино.Разликата от ауди колегата е , че аз нямам проблем с дюзи и неравномерна работа и липса на цилиндри колата работи перфектно и върви повече от добре дори показанията на вак ком за дюзите са около 0.00 , 0.07 е такива и на 4-те.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Чет 12 юли 2018 20:29 
Извън линия

Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Мнения: 112
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе
Откъде е купувана помпата? Да не са ти пробутали рециклирана?
А на Аудито проблема с дюзите е станал заради замърсената с масло нафта.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Чет 12 юли 2018 21:46 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Мнения: 142
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Помпата ми я продаде прятел дето се занимава с авточасти и ако беше рециклаж щеше да знае и да ме предупреди.Много скапани мотори направо съжалявам , че си взех помпа дюза.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Сря 01 авг 2018 11:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Мнения: 142
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Не , че има интерес но да споделя как реших проблема или поне така изглежда за сега.След като прегледах всичко по системата и подмених абсолютно всички маркучи а проблема си остана се насочих към дюзите и разбитите легла в главата въпреки , че 2 пъти съм сменявал О-пръстени нямаше от какво друго да е бях сигурен , че проблема е там.Свалих дюзите О-пръстените си бяха непокътнати нито разкъсани нито смачкани дължа го на това , че при последната им смяна загладих острите ръбчета в главата с водна шкурка но сигурно по този начин хлабината между дюзата и леглото се е увеличила.Та взех 2-та големи О-пръстена и отидох в магазин за О-пръстени и всякакви уплътнения и си купих с по 0.5мм по-дебели от оригиналните , естествено взех нафто и масло устойчиви , струваха ми зашеметяващите 8лв за 4-те дюзи като бях взел и тези малките в долната част на дюзата но тях така и не ги сложих , ползвах си оригиналните.Наденах новите по-дебели О-пръстени на дюзите , намазах яко с грес и дюзата и леглото и почнах да ги надевам но с натискане не се получаваше за това сложих пънчето дето държи дюзата и почнах да навивам болта като си ползвах старите не съм си правил труда да ги сменявам пак , завиването вървеше сравнително тегаво и всеки момент очаквах или болта да се откъсне или нещо други гадно да се случи но ми беше все едно защото вече я бях отписал тая кола така или иначе ми беше безполезна като не пали.Та пънчето започна да прибира дюзата на вътре и всичко заспа , след като стана на първата дюза на другите го направих по-уверено и в крайна сметка нищо не се откъсна или обърка , нагласих им отстоянието от ръба на главата с голям шублер и това беше тегаво защото трудно се въртяха дюзите в леглата но успях да ги направя.Сглобих и кобилиците , регулирах , затворих капака на кенефа и дойде ред да паля , още в този момент вече се виждаше голяма разлика спрямо другите пъти когато съм сменявал О-пръстените , сега колата запали около 10 пъти по-бързо и до днес не ми е правила пак проблема , спирах я вирната , седя седмица без да се пали - няма проблем пали с пипането.Сега идва въпроса до колко мога да се доверя вече на тая кола и колко ще изкарат тези по-дебели О-пръстени преди да се смачкат и дали изобщо ще се случи.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Сря 01 авг 2018 14:22 
Извън линия

Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Мнения: 112
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе
Колега, при проблем с опръстените на дюзите не би ли трябвало да вкарва нафта в маслото ? По какъв начин от дюзи ще ти вкара масло в горивото ?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Сря 01 авг 2018 19:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Мнения: 142
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Според мен на изгасен двигател се просмуква масло към леглата и съответно се меша с нафтата , както когато ти дърпа въздух от някой позацепен или не добре затегнат маркуч - дърпа въздух но докато работи не тече нафта.Може да плямпам глупости но ми е все тая защото след описана горе оперция колата пали без проблеми и аз за себе си съм се уверил , че това е бил проблема.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Сря 01 авг 2018 20:14 
Извън линия

Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Мнения: 112
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе
А със замърсеното гориво как процедира? На работата на дюзите отрази ли се проблема?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Passat B5 1.9TDI ATJ 4motion масло в нафтата Публикувано: Чет 02 авг 2018 16:21 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Мнения: 142
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Само долях още нафта и смених горивния филтър , няма никаква разлика нито в работата нито в показателите нито в нищо.Най много да фулирам още веднъж и след това пак да сменя филтърчето и това ще му е.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 10 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design