1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
billyibiza
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 17 апр 2018 15:06
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: TDI

1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия

Мнениеот billyibiza » Съб 14 юли 2018 14:58


Здравейте, банда!

Интересува ме какво е нужно за да се премине от уейстгейт към променлива геометрия на така познатия ни на всички AHU мотор 1.9.

За момента имам турбина 1749VB, компютър от 110 коня AFN, фланец за топлата част на турбото.
Обмислям и закупуването на N75 клапан, макар, че някои колеги твърдят, че този на 90-ката може да управлява геометрия.
Отделно искам да попитам компютъра от 110-ката е с вътрешен мап сензор - как се процедира там да се направи например 3 баров за да мога да използвам пълноценно турбината?

Ако някои е правил това упражнение, нека сподели за какво иде реч по-подробно.. :)




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия

Мнениеот Водния дух1 » Съб 14 юли 2018 17:56


N75,който управлява уестгейта на обикн.турбина ,работи с налягане,а този който управлява пром.геометрия,работи с вакуум.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия

Мнениеот valiosport » Нед 15 юли 2018 10:33


Трудна работа да стане, направо върви да ти продам голф АРЛ и си го надграждай :mhihi
Аз и без друго искам някой седан вече


billyibiza
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 17 апр 2018 15:06
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: TDI

Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия

Мнениеот billyibiza » Вто 17 юли 2018 10:33


А какво ще ми препоръчате да направя за да се вдигне малко мощността?

В момента колата е с дюзи 0.216 и елемент 11-ка, и права генерация на ф52.
Върви си приятно, но зад мен става Kремиковци като дам газ :mhihi

Обмислях слагането на тази турбина, която съм споделил по-нагоре, но явно филма е голям, за това ще се придържам към уейстгейтовите турбини.

Какво ви е мнението например за TD04 или по-известната като турбина от 2.5 TDS?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия

Мнениеот hvp800 » Вто 17 юли 2018 11:12


Каква е колата , за кой град става дума .....
Хубаво е като се задават въпроси , да се споменават възможно повече подробности , за да може да се отговори адекватно.
За човек наясно с материята преминаването към променлива геометрия е детска игра.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия

Мнениеот Andonov » Вто 17 юли 2018 11:16


Не е нужно смяната на ЕКУ-то ти. Товето след правилен ремап може да управлява геометрията. Спокойно можеш да си сложиш външен МАП и с кабели да се закачи в ЕКУ-то. Нещата са правени вече. Потърси из форума.


billyibiza
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 17 апр 2018 15:06
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: TDI

Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия

Мнениеот billyibiza » Вто 17 юли 2018 16:35


Колата е Сеат Ибиза 1999 година.
Не виждам с какво ще помогне градът, но както и да е.

Повярвайте, търсим съм по доста форуми, но не намирам теми относно тази процедура.
Ако може да ме насочите към някоя тема ще съм ви благодарен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта