Здравейте, банда!
Интересува ме какво е нужно за да се премине от уейстгейт към променлива геометрия на така познатия ни на всички AHU мотор 1.9.
За момента имам турбина 1749VB, компютър от 110 коня AFN, фланец за топлата част на турбото.
Обмислям и закупуването на N75 клапан, макар, че някои колеги твърдят, че този на 90-ката може да управлява геометрия.
Отделно искам да попитам компютъра от 110-ката е с вътрешен мап сензор - как се процедира там да се направи например 3 баров за да мога да използвам пълноценно турбината?
Ако някои е правил това упражнение, нека сподели за какво иде реч по-подробно.. :)
1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия
N75,който управлява уестгейта на обикн.турбина ,работи с налягане,а този който управлява пром.геометрия,работи с вакуум.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия
Трудна работа да стане, направо върви да ти продам голф АРЛ и си го надграждай
Аз и без друго искам някой седан вече
Аз и без друго искам някой седан вече
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 17 апр 2018 15:06
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: TDI
Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия
А какво ще ми препоръчате да направя за да се вдигне малко мощността?
В момента колата е с дюзи 0.216 и елемент 11-ка, и права генерация на ф52.
Върви си приятно, но зад мен става Kремиковци като дам газ
Обмислях слагането на тази турбина, която съм споделил по-нагоре, но явно филма е голям, за това ще се придържам към уейстгейтовите турбини.
Какво ви е мнението например за TD04 или по-известната като турбина от 2.5 TDS?
В момента колата е с дюзи 0.216 и елемент 11-ка, и права генерация на ф52.
Върви си приятно, но зад мен става Kремиковци като дам газ
Обмислях слагането на тази турбина, която съм споделил по-нагоре, но явно филма е голям, за това ще се придържам към уейстгейтовите турбини.
Какво ви е мнението например за TD04 или по-известната като турбина от 2.5 TDS?
Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия
Каква е колата , за кой град става дума .....
Хубаво е като се задават въпроси , да се споменават възможно повече подробности , за да може да се отговори адекватно.
За човек наясно с материята преминаването към променлива геометрия е детска игра.
Хубаво е като се задават въпроси , да се споменават възможно повече подробности , за да може да се отговори адекватно.
За човек наясно с материята преминаването към променлива геометрия е детска игра.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия
Не е нужно смяната на ЕКУ-то ти. Товето след правилен ремап може да управлява геометрията. Спокойно можеш да си сложиш външен МАП и с кабели да се закачи в ЕКУ-то. Нещата са правени вече. Потърси из форума.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 17 апр 2018 15:06
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: TDI
Re: 1.9 TDI AHU - от уейстгейт към променлива геометрия
Колата е Сеат Ибиза 1999 година.
Не виждам с какво ще помогне градът, но както и да е.
Повярвайте, търсим съм по доста форуми, но не намирам теми относно тази процедура.
Ако може да ме насочите към някоя тема ще съм ви благодарен.
Не виждам с какво ще помогне градът, но както и да е.
Повярвайте, търсим съм по доста форуми, но не намирам теми относно тази процедура.
Ако може да ме насочите към някоя тема ще съм ви благодарен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта