Здравейте колеги дори несъм си представял че тази машина може да ме остави на пътят но се случи.Накратко както си карах в Германия изведнъж светна чекът изчистих грешката с телефонът и модул елм и продължих след малко светна символ като нагревателче и мигашеколата изгуби мощност спрях угасих двигателя запалих отзад излезе пушек по скоро кафеникав угасих пак запалих пак изпуши отново угасих изтрих грешките запалих и продължих може би километър и накрая сама угасна.После запалваше за няколко секунди вдигаше до 1100об. и угасваше прибрах се с такси на следващият ден се върнах с вагкома и я прочетох в двигателят имаше 4грешки цитирам ги.
Тип шаси: 3D (3D - VW Phaeton (2002> 2006))
Сканиране: 01 02 03 05 06 07 08 09 11 13 15 16 17 18 19 23 27 28 29 2E
34 36 37 38 39 46 47 55 56 57 65 66 68 69 71 75 76 77
VIN: WVWZZZ3DZ68001829 Пробег: 268140км-166614мрав
-------------------------------------------------- -----------------------------
Адрес 01: Етикети на двигателя: 059-907-401-ASB.clb
Част № SW: 3D0 907 401 HW: 8E0 907 401 AB
Компонент: 3.0L V6TDI G000AG 0040
Редакция: - H01 --- Сериен номер: VWZ3Z0E1387917
Кодиране: 0011773
Магазин #: WSC 00011 888 81093
VCID: 5CB6ACEC9C2B86A6B6-515A
4 намерени неизправности:
013128 - Контролна схема за контролер за турбокомпресор 1 (J724)
P3348 - 004 - Електрическа неизправност
Freeze Frame:
Състояние на повреда: 01100100
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 10
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 187.2 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Температура: 93.6 ° С
Работен цикъл: 80,9%
Напрежение: 12.01 V
Работен цикъл: 88,8%
001137 - Сензор за изходящо налягане 1 (G450)
P0471 - 001 - Неприложим сигнал - MIL ON
Freeze Frame:
Статус на повреда: 11110001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 0.0 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Температура: 116,0 ° С
Температура: 112,1 ° С
(без единици): 0.0
Абсолютна преса: 20,4 mbar
009263 - Филтър за твърди частици (банка 1)
P242F - 001 - Ограничена / запушена - прекъсната
Freeze Frame:
Състояние на повреда: 00100001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 0.0 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
005662 - Свещ за цилиндър 5 (Q15)
P161E - 001 - Отворена схема
Freeze Frame:
Статус на повреда: 01100001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 210.6 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Работен цикъл: 1,0%
Напрежение: 11.48 V
Работен цикъл: 15.0%
Температура: 19,8 ° С.
Изчистих грешките (то имаше и много други по купето )двигателят запали и заработи нормално без пушек но символът като нагревател остана да мига.Въпросът ми е мога ли да карам 50на км. до сервиза.
Поздрави
VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Последна промяна от thekilerone1 на Сря 18 юли 2018 19:16, променено общо 1 път.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Phaeton проблем с двигателя
Светещия оранжев нагревател е заради запушения DPF. Може да караш с по-високи обороти около и над 3000 ом/мин-1, и е възможно да се самопочисти.
Проблема обаче с пренадуването на турбокомпресора обаче пак ще се появи, ако е от сега и не е отстранен и няма да даде възможност за придвиждване... (според мен)
Проблема обаче с пренадуването на турбокомпресора обаче пак ще се появи, ако е от сега и не е отстранен и няма да даде възможност за придвиждване... (според мен)
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Привет а ако вкарам от тези течности дето отпушват и почистват все пак съм в Австрия надявам се да са качествени
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Като изчисти първия път грешките колко бяха и какви?
Като ги гледам в момента само първата е 10 пъти, другите по 1 път.
Ако са се появили изведнъж другите 3 заедно сигурно има проблем по кабелите.
Специално за дпф-а е възможно да не може да го следи заради датчика за налягане, който има грешка, т.е. може да не е запушен. Това е датчика зад мотора с 1 букса и 2 маркуча. Виж първо на самия датчик дали са там маркучите и после отдолу на дпф-а. Огледай и кабелите.
Този датчик служи да се оценява степента на запълване на дпф-а и кога да се пуска регенерация. Без него ще се напълни дпф-а, ако се кара. Може и компютърът да е гасил мотора, за да не се запълни непоправимо дпф-а.
За съжаление нямам опит и не знам ако се откачи маркуча на датичка какво се случва - дали веднага светва лампата или след някакво време. Аз смятам, че би трябвало да светва веднага, защото е важен датчика. Ако е така повредата е станала, когато е светнало. Нещо да се е случило необичайно - удари отдолу, дупки.
Като ги гледам в момента само първата е 10 пъти, другите по 1 път.
Ако са се появили изведнъж другите 3 заедно сигурно има проблем по кабелите.
Специално за дпф-а е възможно да не може да го следи заради датчика за налягане, който има грешка, т.е. може да не е запушен. Това е датчика зад мотора с 1 букса и 2 маркуча. Виж първо на самия датчик дали са там маркучите и после отдолу на дпф-а. Огледай и кабелите.
Този датчик служи да се оценява степента на запълване на дпф-а и кога да се пуска регенерация. Без него ще се напълни дпф-а, ако се кара. Може и компютърът да е гасил мотора, за да не се запълни непоправимо дпф-а.
За съжаление нямам опит и не знам ако се откачи маркуча на датичка какво се случва - дали веднага светва лампата или след някакво време. Аз смятам, че би трябвало да светва веднага, защото е важен датчика. Ако е така повредата е станала, когато е светнало. Нещо да се е случило необичайно - удари отдолу, дупки.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Привет благодаря за отговорът ,да случи се такова нещо тръгвайки от лидъл се качих с предно ляво колело на бордюр който не видях.Грешките по двигателя са само тези другите бяха по купето.След като зачистих грешките колата запали нормално но реотанчето продължи да мига всъщност още един път ми се беше появило но с елма го зачистихслед това съм минал поне 7-8000км до онзи ден утре ще погледна датчика да видим ако е това ще черпя
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
След някоя година единия от маркучите на датчика виси във въздуха и се сравнява с атмосферното. Не знам на твоята дали отива в дпф-а или виси.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Днес отново направих диагностичен тест на колата грешката в турбото не може да се изтрие другите 3 се трият но се появяват отново запалих но двигателят не можеше да вдигне над 2000 об/мин. не може да се изфорсира накрая изпуши някъде под двигателя замислих се дали не е хвърлил турбина
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Огледай с дпф-а нещата и датчика му.
Може да се е запълнил, защото не е правил регенерации.
Това с турбото си е отделен проблем, който трябва да оправиш. моторчето, което го управлява е проблема.
Може да се е запълнил, защото не е правил регенерации.
Това с турбото си е отделен проблем, който трябва да оправиш. моторчето, което го управлява е проблема.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Привет днес се порових в мрежата грешката която изписва за турбото е всъщност буксата която захранва управлението на турбината като отида при колата отново и погледна ще пиша поздрави
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Здравейте развитие по моят проблем.Оказа се турбината перката на чугуненият охлюв за отработените газове само що не бе паднала свалих турбото гледайки клип от ютюб .Така купих нова средна част размонтирах алуминиевият охлюв и го монтирах на новата среда бях сложил белези на управлението монтирах и него поставих бущсата дадох контакт работи отиде в крайно положение.Обаче не мога да разглобя чугуненият охлюв ако някой знае как ще сям благодарен.А и още нещо не можах да намеря ето този сензор (g450) ако моята каляска има такав.Поздрави
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Има такъв датчик.
вероятно е зад мотора закачен на купето.
В него влизат 2 маркуча и 1 букса.
пусни в гугъла и ще видиш как изглежда.
вероятно е зад мотора закачен на купето.
В него влизат 2 маркуча и 1 букса.
пусни в гугъла и ще видиш как изглежда.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Здравей зная как изглежда дори гледах клипове в ютюб и пак не го откривам но сега турбото е на земята чака за ремонтен комплект за монтиране и масла и филтри ще потърся отново Но бих се радвал на идея как да развия болтовете на пустият охлюв без да ги скъсам и да вляза в по голям филм..
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
за болтовете не мога да помогна
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
- Автомобил: VW Phaeton
- Двигател: BMK 2006
Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят
Здравейте развих болтовете с помоща на газово горелка и чукане турбото е сглобено с новият картридж и направих настройка на променливата геометрия гледайки клипчета в ютюб сега чака ремонтният комплект за монтиране вероятна причина за смърта запушен масло провод голям зор докато го отпуших а горещото витло просто се беше откъснало сега искам да изчистя въздуховодите и интеркулера ако някой го е правил да сподели поздрави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта