В момента е Нед 18 ное 2018 20:48
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 14 мнения ] 
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Сря 18 юли 2018 6:17 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Здравейте колеги дори несъм си представял че тази машина може да ме остави на пътят но се случи.Накратко както си карах в Германия изведнъж светна чекът изчистих грешката с телефонът и модул елм и продължих след малко светна символ като нагревателче и мигашеколата изгуби мощност спрях угасих двигателя запалих отзад излезе пушек по скоро кафеникав угасих пак запалих пак изпуши отново угасих изтрих грешките запалих и продължих може би километър и накрая сама угасна.После запалваше за няколко секунди вдигаше до 1100об. и угасваше прибрах се с такси на следващият ден се върнах с вагкома и я прочетох в двигателят имаше 4грешки цитирам ги.
Тип шаси: 3D (3D - VW Phaeton (2002> 2006))
Сканиране: 01 02 03 05 06 07 08 09 11 13 15 16 17 18 19 23 27 28 29 2E
34 36 37 38 39 46 47 55 56 57 65 66 68 69 71 75 76 77

VIN: WVWZZZ3DZ68001829 Пробег: 268140км-166614мрав
-------------------------------------------------- -----------------------------
Адрес 01: Етикети на двигателя: 059-907-401-ASB.clb
Част № SW: 3D0 907 401 HW: 8E0 907 401 AB
Компонент: 3.0L V6TDI G000AG 0040
Редакция: - H01 --- Сериен номер: VWZ3Z0E1387917
Кодиране: 0011773
Магазин #: WSC 00011 888 81093
VCID: 5CB6ACEC9C2B86A6B6-515A

4 намерени неизправности:
013128 - Контролна схема за контролер за турбокомпресор 1 (J724)
P3348 - 004 - Електрическа неизправност
Freeze Frame:
Състояние на повреда: 01100100
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 10
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 187.2 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Температура: 93.6 ° С
Работен цикъл: 80,9%
Напрежение: 12.01 V
Работен цикъл: 88,8%

001137 - Сензор за изходящо налягане 1 (G450)
P0471 - 001 - Неприложим сигнал - MIL ON
Freeze Frame:
Статус на повреда: 11110001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 0.0 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Температура: 116,0 ° С
Температура: 112,1 ° С
(без единици): 0.0
Абсолютна преса: 20,4 mbar

009263 - Филтър за твърди частици (банка 1)
P242F - 001 - Ограничена / запушена - прекъсната
Freeze Frame:
Състояние на повреда: 00100001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 0.0 Nm
Скорост: 0.0 км / ч

005662 - Свещ за цилиндър 5 (Q15)
P161E - 001 - Отворена схема
Freeze Frame:
Статус на повреда: 01100001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 210.6 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Работен цикъл: 1,0%
Напрежение: 11.48 V
Работен цикъл: 15.0%
Температура: 19,8 ° С.
Изчистих грешките (то имаше и много други по купето )двигателят запали и заработи нормално без пушек но символът като нагревател остана да мига.Въпросът ми е мога ли да карам 50на км. до сервиза.
Поздрави


Последна промяна от thekilerone1 на Сря 18 юли 2018 19:16, променено общо 1 път.

Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Phaeton проблем с двигателя Публикувано: Сря 18 юли 2018 12:41 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Мнения: 951
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Светещия оранжев нагревател е заради запушения DPF. Може да караш с по-високи обороти около и над 3000 ом/мин-1, и е възможно да се самопочисти.
Проблема обаче с пренадуването на турбокомпресора обаче пак ще се появи, ако е от сега и не е отстранен и няма да даде възможност за придвиждване... (според мен)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Чет 19 юли 2018 18:01 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Привет а ако вкарам от тези течности дето отпушват и почистват все пак съм в Австрия надявам се да са качествени


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Чет 19 юли 2018 19:20 
Извън линия

Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Мнения: 740
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Като изчисти първия път грешките колко бяха и какви?

Като ги гледам в момента само първата е 10 пъти, другите по 1 път.

Ако са се появили изведнъж другите 3 заедно сигурно има проблем по кабелите.

Специално за дпф-а е възможно да не може да го следи заради датчика за налягане, който има грешка, т.е. може да не е запушен. Това е датчика зад мотора с 1 букса и 2 маркуча. Виж първо на самия датчик дали са там маркучите и после отдолу на дпф-а. Огледай и кабелите.
Този датчик служи да се оценява степента на запълване на дпф-а и кога да се пуска регенерация. Без него ще се напълни дпф-а, ако се кара. Може и компютърът да е гасил мотора, за да не се запълни непоправимо дпф-а.

За съжаление нямам опит и не знам ако се откачи маркуча на датичка какво се случва - дали веднага светва лампата или след някакво време. Аз смятам, че би трябвало да светва веднага, защото е важен датчика. Ако е така повредата е станала, когато е светнало. Нещо да се е случило необичайно - удари отдолу, дупки.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Чет 19 юли 2018 23:39 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Привет благодаря за отговорът ,да случи се такова нещо тръгвайки от лидъл се качих с предно ляво колело на бордюр който не видях.Грешките по двигателя са само тези другите бяха по купето.След като зачистих грешките колата запали нормално но реотанчето продължи да мига всъщност още един път ми се беше появило но с елма го зачистихслед това съм минал поне 7-8000км до онзи ден утре ще погледна датчика да видим ако е това ще черпя :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Пет 20 юли 2018 19:12 
Извън линия

Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Мнения: 740
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
След някоя година единия от маркучите на датчика виси във въздуха и се сравнява с атмосферното. Не знам на твоята дали отива в дпф-а или виси.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Пет 20 юли 2018 23:13 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Днес отново направих диагностичен тест на колата грешката в турбото не може да се изтрие другите 3 се трият но се появяват отново запалих но двигателят не можеше да вдигне над 2000 об/мин. не може да се изфорсира накрая изпуши някъде под двигателя замислих се дали не е хвърлил турбина


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Съб 21 юли 2018 19:47 
Извън линия

Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Мнения: 740
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Огледай с дпф-а нещата и датчика му.
Може да се е запълнил, защото не е правил регенерации.

Това с турбото си е отделен проблем, който трябва да оправиш. моторчето, което го управлява е проблема.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Съб 21 юли 2018 20:27 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Привет днес се порових в мрежата грешката която изписва за турбото е всъщност буксата която захранва управлението на турбината като отида при колата отново и погледна ще пиша поздрави


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Съб 04 авг 2018 16:19 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Здравейте развитие по моят проблем.Оказа се турбината перката на чугуненият охлюв за отработените газове само що не бе паднала свалих турбото гледайки клип от ютюб .Така купих нова средна част размонтирах алуминиевият охлюв и го монтирах на новата среда бях сложил белези на управлението монтирах и него поставих бущсата дадох контакт работи отиде в крайно положение.Обаче не мога да разглобя чугуненият охлюв ако някой знае как ще сям благодарен.А и още нещо не можах да намеря ето този сензор (g450) ако моята каляска има такав.Поздрави :beer


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Съб 04 авг 2018 19:26 
Извън линия

Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Мнения: 740
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Има такъв датчик.
вероятно е зад мотора закачен на купето.
В него влизат 2 маркуча и 1 букса.

пусни в гугъла и ще видиш как изглежда.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Съб 04 авг 2018 19:35 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Здравей зная как изглежда дори гледах клипове в ютюб и пак не го откривам но сега турбото е на земята чака за ремонтен комплект за монтиране и масла и филтри ще потърся отново Но бих се радвал на идея как да развия болтовете на пустият охлюв без да ги скъсам и да вляза в по голям филм.. :gruebel


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Съб 04 авг 2018 21:01 
Извън линия

Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Мнения: 740
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
за болтовете не мога да помогна


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят Публикувано: Съб 11 авг 2018 19:16 
Извън линия

Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Мнения: 18
Автомобил:
Двигател:
Здравейте развих болтовете с помоща на газово горелка и чукане турбото е сглобено с новият картридж и направих настройка на променливата геометрия гледайки клипчета в ютюб сега чака ремонтният комплект за монтиране вероятна причина за смърта запушен масло провод голям зор докато го отпуших а горещото витло просто се беше откъснало сега искам да изчистя въздуховодите и интеркулера ако някой го е правил да сподели поздрави


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 14 мнения ] 

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, Cvetomir-Panchev, ennergy, NathaN, pe6o__, Zinoto и 27 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design