VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот thekilerone1 » Сря 18 юли 2018 6:17


Здравейте колеги дори несъм си представял че тази машина може да ме остави на пътят но се случи.Накратко както си карах в Германия изведнъж светна чекът изчистих грешката с телефонът и модул елм и продължих след малко светна символ като нагревателче и мигашеколата изгуби мощност спрях угасих двигателя запалих отзад излезе пушек по скоро кафеникав угасих пак запалих пак изпуши отново угасих изтрих грешките запалих и продължих може би километър и накрая сама угасна.После запалваше за няколко секунди вдигаше до 1100об. и угасваше прибрах се с такси на следващият ден се върнах с вагкома и я прочетох в двигателят имаше 4грешки цитирам ги.
Тип шаси: 3D (3D - VW Phaeton (2002> 2006))
Сканиране: 01 02 03 05 06 07 08 09 11 13 15 16 17 18 19 23 27 28 29 2E
34 36 37 38 39 46 47 55 56 57 65 66 68 69 71 75 76 77

VIN: WVWZZZ3DZ68001829 Пробег: 268140км-166614мрав
-------------------------------------------------- -----------------------------
Адрес 01: Етикети на двигателя: 059-907-401-ASB.clb
Част № SW: 3D0 907 401 HW: 8E0 907 401 AB
Компонент: 3.0L V6TDI G000AG 0040
Редакция: - H01 --- Сериен номер: VWZ3Z0E1387917
Кодиране: 0011773
Магазин #: WSC 00011 888 81093
VCID: 5CB6ACEC9C2B86A6B6-515A

4 намерени неизправности:
013128 - Контролна схема за контролер за турбокомпресор 1 (J724)
P3348 - 004 - Електрическа неизправност
Freeze Frame:
Състояние на повреда: 01100100
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 10
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 187.2 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Температура: 93.6 ° С
Работен цикъл: 80,9%
Напрежение: 12.01 V
Работен цикъл: 88,8%

001137 - Сензор за изходящо налягане 1 (G450)
P0471 - 001 - Неприложим сигнал - MIL ON
Freeze Frame:
Статус на повреда: 11110001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 0.0 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Температура: 116,0 ° С
Температура: 112,1 ° С
(без единици): 0.0
Абсолютна преса: 20,4 mbar

009263 - Филтър за твърди частици (банка 1)
P242F - 001 - Ограничена / запушена - прекъсната
Freeze Frame:
Състояние на повреда: 00100001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 0.0 Nm
Скорост: 0.0 км / ч

005662 - Свещ за цилиндър 5 (Q15)
P161E - 001 - Отворена схема
Freeze Frame:
Статус на повреда: 01100001
Приоритет на повреда: 0
Честота на повреда: 1
Брояч за нулиране: 255
Пробег: 268142 км
Индикация за време: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 / мин
Въртящ момент: 210.6 Nm
Скорост: 0.0 км / ч
Работен цикъл: 1,0%
Напрежение: 11.48 V
Работен цикъл: 15.0%
Температура: 19,8 ° С.
Изчистих грешките (то имаше и много други по купето )двигателят запали и заработи нормално без пушек но символът като нагревател остана да мига.Въпросът ми е мога ли да карам 50на км. до сервиза.
Поздрави

Последна промяна от thekilerone1 на Сря 18 юли 2018 19:16, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Phaeton проблем с двигателя

Мнениеот krraynov » Сря 18 юли 2018 12:41


Светещия оранжев нагревател е заради запушения DPF. Може да караш с по-високи обороти около и над 3000 ом/мин-1, и е възможно да се самопочисти.
Проблема обаче с пренадуването на турбокомпресора обаче пак ще се появи, ако е от сега и не е отстранен и няма да даде възможност за придвиждване... (според мен)


thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот thekilerone1 » Чет 19 юли 2018 18:01


Привет а ако вкарам от тези течности дето отпушват и почистват все пак съм в Австрия надявам се да са качествени


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот mshbul » Чет 19 юли 2018 19:20


Като изчисти първия път грешките колко бяха и какви?

Като ги гледам в момента само първата е 10 пъти, другите по 1 път.

Ако са се появили изведнъж другите 3 заедно сигурно има проблем по кабелите.

Специално за дпф-а е възможно да не може да го следи заради датчика за налягане, който има грешка, т.е. може да не е запушен. Това е датчика зад мотора с 1 букса и 2 маркуча. Виж първо на самия датчик дали са там маркучите и после отдолу на дпф-а. Огледай и кабелите.
Този датчик служи да се оценява степента на запълване на дпф-а и кога да се пуска регенерация. Без него ще се напълни дпф-а, ако се кара. Може и компютърът да е гасил мотора, за да не се запълни непоправимо дпф-а.

За съжаление нямам опит и не знам ако се откачи маркуча на датичка какво се случва - дали веднага светва лампата или след някакво време. Аз смятам, че би трябвало да светва веднага, защото е важен датчика. Ако е така повредата е станала, когато е светнало. Нещо да се е случило необичайно - удари отдолу, дупки.


thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот thekilerone1 » Чет 19 юли 2018 23:39


Привет благодаря за отговорът ,да случи се такова нещо тръгвайки от лидъл се качих с предно ляво колело на бордюр който не видях.Грешките по двигателя са само тези другите бяха по купето.След като зачистих грешките колата запали нормално но реотанчето продължи да мига всъщност още един път ми се беше появило но с елма го зачистихслед това съм минал поне 7-8000км до онзи ден утре ще погледна датчика да видим ако е това ще черпя :beer


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот mshbul » Пет 20 юли 2018 19:12


След някоя година единия от маркучите на датчика виси във въздуха и се сравнява с атмосферното. Не знам на твоята дали отива в дпф-а или виси.


thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот thekilerone1 » Пет 20 юли 2018 23:13


Днес отново направих диагностичен тест на колата грешката в турбото не може да се изтрие другите 3 се трият но се появяват отново запалих но двигателят не можеше да вдигне над 2000 об/мин. не може да се изфорсира накрая изпуши някъде под двигателя замислих се дали не е хвърлил турбина


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот mshbul » Съб 21 юли 2018 19:47


Огледай с дпф-а нещата и датчика му.
Може да се е запълнил, защото не е правил регенерации.

Това с турбото си е отделен проблем, който трябва да оправиш. моторчето, което го управлява е проблема.


thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот thekilerone1 » Съб 21 юли 2018 20:27


Привет днес се порових в мрежата грешката която изписва за турбото е всъщност буксата която захранва управлението на турбината като отида при колата отново и погледна ще пиша поздрави


thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот thekilerone1 » Съб 04 авг 2018 16:19


Здравейте развитие по моят проблем.Оказа се турбината перката на чугуненият охлюв за отработените газове само що не бе паднала свалих турбото гледайки клип от ютюб .Така купих нова средна част размонтирах алуминиевият охлюв и го монтирах на новата среда бях сложил белези на управлението монтирах и него поставих бущсата дадох контакт работи отиде в крайно положение.Обаче не мога да разглобя чугуненият охлюв ако някой знае как ще сям благодарен.А и още нещо не можах да намеря ето този сензор (g450) ако моята каляска има такав.Поздрави :beer


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот mshbul » Съб 04 авг 2018 19:26


Има такъв датчик.
вероятно е зад мотора закачен на купето.
В него влизат 2 маркуча и 1 букса.

пусни в гугъла и ще видиш как изглежда.


thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот thekilerone1 » Съб 04 авг 2018 19:35


Здравей зная как изглежда дори гледах клипове в ютюб и пак не го откривам но сега турбото е на земята чака за ремонтен комплект за монтиране и масла и филтри ще потърся отново Но бих се радвал на идея как да развия болтовете на пустият охлюв без да ги скъсам и да вляза в по голям филм.. :gruebel


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1050
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот mshbul » Съб 04 авг 2018 21:01


за болтовете не мога да помогна


thekilerone1
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 01 авг 2016 13:06
Автомобил: VW Phaeton
Двигател: BMK 2006

Re: VW Phaeton 3.0 TDI 233 hp 2006г. Проблем с двигателят

Мнениеот thekilerone1 » Съб 11 авг 2018 19:16


Здравейте развих болтовете с помоща на газово горелка и чукане турбото е сглобено с новият картридж и направих настройка на променливата геометрия гледайки клипчета в ютюб сега чака ремонтният комплект за монтиране вероятна причина за смърта запушен масло провод голям зор докато го отпуших а горещото витло просто се беше откъснало сега искам да изчистя въздуховодите и интеркулера ако някой го е правил да сподели поздрави



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lubomir911, Mitablek и 63 госта