Здравейте.
От известно време имам омасляване отзад на двигателя около турбото. Не обръщах особено внимание, защото досега от смяна до смяна на маслото (около 18хил.км.) съм доливал не повече от 300-350мл. масло, обаче отскоро намирисва от омазаното по блока масло като загрее двигателя и не е приятно.
Ходих в сервиз, изчистиха хубаво омасленото, покарах няколко дни и пак отидох. Казаха ми, че маслото е от долната (изходната) тръбичка за смазването на турбото. Можело да бъде и само гарнитурката за смяна, а можело и самата тръбичка да се наложи да се сменява.
Искам да питам, възможно ли е да има и друга причина за този теч на масло?
Също така, тази гарнитурка може ли да се изреже от клингерит или нещо друго, защото се предлага в монтажния комплект за турбо? Само нея нещо не я намирам.
Колата е Passat b6; 1,9 TDI; 105 к.с.; код двигателя BLS.
Passat b6; 1,9 TDI; 105 к.с.; код двигателя BLS теч от тръба за смазване на турбото
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Passat b6; 1,9 TDI; 105 к.с.; код двигателя BLS теч от тръба за смазване на турбото
И при мен BLS само че на Шкода имаше теч от зад около турбото.Установих че теча,макар и минимален идва от капака на клапаните.Болтовете коите го стягат бяха развити 1/2 оборота всичките.Нямах разход на масло.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 22:41
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 1.9 TDI- BLS- 2008
Re: Passat b6; 1,9 TDI; 105 к.с.; код двигателя BLS теч от тръба за смазване на турбото
Ами при мен има малко масло и там, но си мисля, че като се завихря въздуха, маслото се разнася навсякъде. Ще ги накарам и това да проверят.
Благодаря.
Благодаря.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 44 госта