Passat B6 2.0TDI 170 PS 2008 година

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
HarDesT
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 24 сеп 2011 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Passat B6 2.0TDI 170 PS 2008 година

Мнениеот HarDesT » Пет 20 юли 2018 8:50


Здравейте,

Пиша тук с надежда за малко повече инфо, предварително потърсих из форума, но не намерих конкретен отговор.

viewtopic.php?f=24&t=402965&p=3994336&hilit=P0087#p3994336 -> тази тема е за комън рейл, а не за помпа дюза.

Зет ми кара горепосочения Пасат, дюзите са гаранционно сменени преди 60к км колата е на реални 230к като се кара предимно в Европа (веднъж дойде до БГ с нея и трябваше да сменят инжекторите).

Случката е следната: обикалят из Австрия и спират да посетят някакво заведение, без видими признаци колата да е зле или нещо, няма игра на обороти или каквото и да е, след като се качат в колата, пробват да запалят и никой -> все едно колата се дави / мъчи се да запали.

Репатрака я кара във VW сервиз в който им казали, че hochdruckpumpe имала уплатнение което е почнало да се разпръсква навсякъде (това е което зет ми ми предава а той не е технически грамотен).

Повечето инфо което бих искал да получа (ако може разбира се) е:

- има ли вариант за стружки по горивната система ?
- тези помпи подлежат ли на ремот в БГ - в Астрия им казват че срещу 2к евро ще имат кола.
- както може би от поста сте се досетили нали сме българи и предпочитаме да пробваме да го оправим вместо да го хвърляме мисля да взема пасата и да пробвам да го оправя и да го карам, като се има в предвид за какви пари ще ми го даде.

Благодаря предварително!




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта