Здравейте.
Имам чип на голфа (vw golf 4 1.9tdi 90ps agr motor)
Замерен е на дино тест и е 90кс. Горивата са вдигнати на макс и турбото било ok ,но колата е мудна и вместо да е 110кс. е 90кс. няма грешки ECU-то.софтуера бил добре направен.
Съмняват се за гнп-то да не е проблемно.
Някои ако може да помогне ще съм много благодарен.
Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
- nikolay_ss
- Мнения: 1002
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
лог на 1 4 11
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7635
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
Не си задържал газта до ламарината.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 19:57
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AGR 1999
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
Мисля че беше до ламарината ще направя нов лог.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 19:57
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AGR 1999
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
Address 01: Engine (038 906 018 BL)
20:58:31 Group 001: Injection Quantity
2520 /min Engine Speed (G28)
24.2 mg/str Injection Quantity
2.800 V Mod. Piston Disp. (G149)
85.5°C Coolant Temperature (G62)
20:58:31 Group 004: Start of injection
3549 /min Engine Speed (G28)
20.7 °BTDC Start of injection Specified
14.5 °BTDC Start of injection Actual
96.4 % Cold Start Injector Duty cycle
20:58:31 Group 011: Charge Pressure Control
4704 /min Engine Speed (G28)
1846.2 mbar Boost Specified
1662.6 mbar Boost Actual
52.2 % Charge Pressure (N75) Solenoid
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (038 906 018 BL)
20:58:32 Group 001: Injection Quantity
5355 /min Engine Speed (G28)
36.8 mg/str Injection Quantity
4.160 V Mod. Piston Disp. (G149)
85.5°C Coolant Temperature (G62)
20:58:32 Group 004: Start of injection
5355 /min Engine Speed (G28)
22.7 °BTDC Start of injection Specified
0.0 °BTDC Start of injection Actual
96.4 % Cold Start Injector Duty cycle
20:58:32 Group 011: Charge Pressure Control
5355 /min Engine Speed (G28)
1836.0 mbar Boost Specified
1846.2 mbar Boost Actual
63.4 % Charge Pressure (N75) Solenoid
20:58:31 Group 001: Injection Quantity
2520 /min Engine Speed (G28)
24.2 mg/str Injection Quantity
2.800 V Mod. Piston Disp. (G149)
85.5°C Coolant Temperature (G62)
20:58:31 Group 004: Start of injection
3549 /min Engine Speed (G28)
20.7 °BTDC Start of injection Specified
14.5 °BTDC Start of injection Actual
96.4 % Cold Start Injector Duty cycle
20:58:31 Group 011: Charge Pressure Control
4704 /min Engine Speed (G28)
1846.2 mbar Boost Specified
1662.6 mbar Boost Actual
52.2 % Charge Pressure (N75) Solenoid
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (038 906 018 BL)
20:58:32 Group 001: Injection Quantity
5355 /min Engine Speed (G28)
36.8 mg/str Injection Quantity
4.160 V Mod. Piston Disp. (G149)
85.5°C Coolant Temperature (G62)
20:58:32 Group 004: Start of injection
5355 /min Engine Speed (G28)
22.7 °BTDC Start of injection Specified
0.0 °BTDC Start of injection Actual
96.4 % Cold Start Injector Duty cycle
20:58:32 Group 011: Charge Pressure Control
5355 /min Engine Speed (G28)
1836.0 mbar Boost Specified
1846.2 mbar Boost Actual
63.4 % Charge Pressure (N75) Solenoid
- nikolay_ss
- Мнения: 1002
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
С такива настройки би трябвало да върви, не са ти хубави логовете и не може да се види как развърта турбината. По принцип е достатъчно веднъж да задържиш на 4-та от 1500 до 4500 оборота, няма нужда 100 пъти да даваш газ.
Тези настройки които са на софтуера от порядъка на 22.7 BTDC, имаш късмет че може би не са бутнати SOI лимитърите, защото са много високи и въобще нямаш нужда от подобни настройки.
В момента караш на максимум гориво и доста малко налягане. Имаш ли черни пушеци?
Тези настройки които са на софтуера от порядъка на 22.7 BTDC, имаш късмет че може би не са бутнати SOI лимитърите, защото са много високи и въобще нямаш нужда от подобни настройки.
В момента караш на максимум гориво и доста малко налягане. Имаш ли черни пушеци?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 19:57
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AGR 1999
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
Не нормално си пуши колата но не набира както трябва а на 4 и 5 предавка е ацки тромава.
- nikolay_ss
- Мнения: 1002
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
Ако имаш възможност направи един нормален лог на 4-та скорост от 1500 оборота до 4500 на пълна газ. Да се види как развърта турбината.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7635
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
Тя верно хич не върви 35 секунди 1500 до 4000 оборота. Направи лиг и на 8-и канал!
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 19:57
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AGR 1999
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
След 2-3 чааса ще направя лог че в момента нямам възможност за което много е извинявам.
- nikolay_ss
- Мнения: 1002
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: [W211] [Touareg 7P6]
- Двигател: [OM646 06] [CVWA 16]
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
Защо ти е лог на 8ми канал? Аз като гледам помпата работи на максимални волтове и налягане поне по диагностика има. Щом казваш, че не пуши значи има недостиг на гориво по някакъв начин,
горивния филтър сменян ли е скоро? Другото е ГНП-то, а 3тото което ми идва на ум е да си със сменени разпръсквачи които са много малки.
горивния филтър сменян ли е скоро? Другото е ГНП-то, а 3тото което ми идва на ум е да си със сменени разпръсквачи които са много малки.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 19:57
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател: AGR 1999
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 1.9tdi 90ps AGR motor
ето и лог на 8 https://filedn.com/lYYsOcR1BI4z8Qiwgm6TqzS
Address 01: Engine (038 906 018 BL)
15:42:09 Group 001: Injection Quantity
882 /min Engine Speed (G28)
3.0 mg/str Injection Quantity
1.580 V Mod. Piston Disp. (G149)
88.2°C Coolant Temperature (G62)
15:42:09 Group 004: Start of injection
882 /min Engine Speed (G28)
5.9 °BTDC Start of injection Specified
5.9 °BTDC Start of injection Actual
64.1 % Cold Start Injector Duty cycle
15:42:09 Group 008: Injected Quantity (IQ) Limitation I (at WOT)
882 /min Engine Speed (G28)
0.0 mg/str Torque Request (Driver)
28.4 mg/str Torque Limitation via Speed / RPM
26.2 mg/str Smoke Limitation
Address 01: Engine (038 906 018 BL)
15:42:09 Group 001: Injection Quantity
882 /min Engine Speed (G28)
3.0 mg/str Injection Quantity
1.580 V Mod. Piston Disp. (G149)
88.2°C Coolant Temperature (G62)
15:42:09 Group 004: Start of injection
882 /min Engine Speed (G28)
5.9 °BTDC Start of injection Specified
5.9 °BTDC Start of injection Actual
64.1 % Cold Start Injector Duty cycle
15:42:09 Group 008: Injected Quantity (IQ) Limitation I (at WOT)
882 /min Engine Speed (G28)
0.0 mg/str Torque Request (Driver)
28.4 mg/str Torque Limitation via Speed / RPM
26.2 mg/str Smoke Limitation
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: lubomir911 и 62 госта