Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Golf5r
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 10:56
Автомобил:
Двигател:

Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот Golf5r » Съб 21 юли 2018 15:25


Здравейте колеги. Алтернатора спря да зарежда , акумулатора се изтощи,в сервиза смениха реле регулатора и диоден блок до тука всичко точно , паля колата първоначално гледам зарежда между 12.9 - 13.5-8 в с климатик къси фарове и цд.
Върнахсе в сервиза казаха да покарам да се зареди акумулатора , врътнах към 100 км. Другия ден първо палене , паля гледам зарежда 14.0-13.9-8в викам добре включвам климатика цд и фарове и пада към 13.5-4в , загрее ли колата в движение пада между 12.8-9/13.4в с климатик фарове цд , и на загрят двигател на място с консуматорите е 13-13.5 не покачва повече.
От сервиза ми казват че зарежда добре но доколкото помня с консуматори трябва да държи най малко 13.8волта, и в другите теми това изчетох .И защо в движение зарежда толкова малко ако включа дълги то може да падне по надолу това нормално ли е?
Това нещо нормално ли е на загрял двг да пада толкова ниско или има някакъв проблем ?
Новото реле е на бош с номер BR14-MO F00M 144 136
Старото пак е на бош с номер BR14-MO F00M 145 225
Дали релето е друго че посшедните чифри се различават .




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот vanesto » Съб 21 юли 2018 15:38


Не зарежда достатъчно, или имаш проблем по кабелите. Това на клемите на акумулатора ли го мериш? Колектора добре ли беше, че не са го сменили?


Golf5r
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 10:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот Golf5r » Съб 21 юли 2018 15:53


Само диодния блок и регулатора ми казаха че са сменили. Сега меря на акумулатора 13.2-3 а на алтернатора е 13.5в, с консуматори .


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот vanesto » Съб 21 юли 2018 16:15


Пак е ниско, според мен е от колектора. Пробвай рекламация в сервиза. Без консуматори трябва да имаш 14.3-14.4.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот valiosport » Съб 21 юли 2018 16:17


Моя с новото реле зарежда 14.6 на фарове


Golf5r
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 10:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот Golf5r » Съб 21 юли 2018 16:20


Каква марка ти е релето колега и със същия двг ли си ?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот vanesto » Съб 21 юли 2018 16:20


Това не е много добре за акумулатора, ако ти е верен мултицета.


Golf5r
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 10:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот Golf5r » Съб 21 юли 2018 16:23


А в движение кяк трябва да стоят нещата ?
Нали не трябва да пада под 13.8 с консуматорите?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот vanesto » Съб 21 юли 2018 16:26


По принцип не трябва да има значение дали си в движение, и на какви обороти си. Това е работата на релето да държи горе долу еднакво напрежение. Но под 13.8 пада ли, не е ок.
Като се прави ремонт, се сменя и колектора и лагерите, и шайбата, ако е блокирала, за да не се получават такива неща. А диодния блок се съмнявам, че са ти го сменили напразно.

Последна промяна от vanesto на Съб 21 юли 2018 16:33, променено общо 1 път.


Golf5r
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 10:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот Golf5r » Съб 21 юли 2018 16:32


Понеделника пак ще се ходи в сервиза няма как другата седмица ме чака 900 км път .
А освен колектора друг какъв може да бъде проблема ?
Освен алтернатора имали нещо сруго който може да влияе на това?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот vanesto » Съб 21 юли 2018 16:34


Статор или ротор, ама сравнително рядко. Все пак има вероятност.


Golf5r
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 11 юли 2013 10:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот Golf5r » Съб 21 юли 2018 16:43


Понеделник ще ходя пак дано да се реши проблема .


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот valiosport » Съб 21 юли 2018 20:18


Релето е ново но Бош, генератора е Бош 120А, колата е голф ПД АРЛ.
Мултицета е верен понеже сменях акумулатор и го мери ха да заверат гаранцията.
На празен ход само с фарове 14.5-14.6 при 924об/мин


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12790
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 22 юли 2018 7:51


При теб презарежда.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf4 AJM проблем при зареждане на алтернатора

Мнениеот valiosport » Нед 22 юли 2018 10:52


Не знам какво презарежда ама я карах 3 години с оригиналния акумулатор с който е докарана и още щеше да кара ами го смених щото взе трудно да върти и после се оказа че е стартера и като го ревизирах нещата заспаха, акумулатора е бил каран 5 години и капацитета е намалял на 300А(марка Магнет Марели).
Ако е презареждал нямаше да заверат гаранцията



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 182 госта